منو

راهنمای خرید چراغ led یو اس بی مخصوص گوشی، لب تاپ و پاوربانک

اگر گوشی موبایل شما فلاش ندارد یا اینکه نور آن به اندازه کافی نیست، با نصب چراغ LED یو اس بی کوچک می توانید این مشکل را برطرف کنید. حتی می توانید از آن به عنوان یک چراغ قوه کوچک هم استفاده کنید.

چراغ ال ای دی یو اس بی

راهنمای خرید چراغ ال ای دی یو اس بی - لامپ یو اس بی

افرادی که عادت دارند تا در زمان انتظار و یا در طول پیمودن یک مسیر تا رسیدن به مقصد مورد نظر، از زمان خود استفاده ای مفید کرده و به مطالعه بپردازند، بطور حتم به یک چراغ مطالعه سیار نیاز خواهند داشت.

در ادامه مطلب از طوطی کالا به بررسی چند مدل لامپ و چراغ LED یو اس بی میپردازیم.

چراغ ال ای دی USB چیست؟

این وسیله جانبی الکترونیکی همانطوری که از اسمش مشخص است یک چراغ است که با لامپ های مخصوص LED روشن می شود، منبع تامین انرژی این لامپ از طریق کانکتور USB که در سر دیگر آن تعبیه شده است، تامین می شود.

از این لامپ می توانید با اتصال به درگاه USB موجود در کامپیوتر، لپ تاپ، پاوربانک، شارژ گوشی، هاب یو اس بی و هر وسیله دیگری که دارای ورودی USB می باشد استفاده کنید و از روشنایی آن لذت ببرید.

انواع چراغ LED یو اس بی

1 - چراغ LED یو اس بی مدل Flexible USB Light

این چراغUSB ، معروف به چراغ های مسواکی، در یک طرف دارای کانکتور یو اس بی است و در طرف دیگر آن چراغ ال ای دی قرار دارد. این محصول 10 سانتی متر طول دارد و از بدنه ای انعطاف پذیر برخوردار است، پس طبیعتا می توان آن را به حالت خمیده و ایستاده نیز استفاده کرد. این محصول نوعی چراغ قوه است که برق آن از طریق درگاه یو اس بی تامین می شود.

چراغ led یو اس بی

عکس چراغ LED مسواکی یا Flexible USB Light

جنس بدنه آن از سیلیکون بوده و 18 گرم وزن دارد. می توان آن را به پاور بانک، لپ تاپ، و وسایلی که دارای خروجی یو اس بی هستند نیز متصل کرد تا بتوان از نور آن بهره برد. این چراغ بهترین گزینه برای استفاده در لپ تاپ هایی است که کیبورد آن ها نور پس زمینه ندارد و همچنین در مواقع ضرورت نیز بسیار پر کاربرد میباشد.

2 - فلاش LED مناسب برای گوشی های هوشمند

این محصول در ظاهر شبیه به یک مکعب مستطیل کوچک است که یک کانکتور 3.5 میلی متری به آن متصل شده است. از طریق این کانکتور، فلاش به درگاه هندزفری گوشی متصل و نگه داشته می شود. جنس آن از پلاستیک است و کمتر از 10 گرم (حدود 9.25 گرم) وزن دارد. طول و عرض آن به ترتیب 45 و 33 میلی متر است و چیزی در حدود 10.5 میلی متر هم ضخامت دارد.

LED Flash For Smart Phone

عکس فلش و ال ای دی مخصوص گوشی - لامپ گوشی

بر روی سطح بزرگ تر آن، چهار LED پرقدرت وجود دارد که نور موردنیازتان را تامین می کند. شدت نور را می توان در سه سطح متفاوت (کم، متوسط و زیاد) تنظیم کرد تا با شرایط نوری متفاوت سازگاری بهتری داشته باشد.

3 - لامپ LED مدل Mini USB W-30

این محصول که شکل لامپ میباشد دارای مشخصات زیر است:

  • ابعاد: 66.1 × 35 × 35 میلی متر
  • وزن: 18 گرم
  • جنس بدنه: پلاستیک ABS
  • ولتاژ: 4.9 تا 5.5 ولت
  • توان نوری: 60 تا 80 LM
  • طول عمر: بیش از 1000 ساعت
  • تغذیه از طریق درگاه USB
  • قابلیت اتصال به درگاه یو اس بی لپ تاپ، تبلت و پاوربانک
  • کم مصرف و بی ضرر برای چشم

لامپ مخصوص لپ تاب و گوشی با پورت یو اس بی

عکس چراغ led مدل حباب لامپی

مهمترین نکات هنگام خرید چراغ یو اس بی

1 - تعداد لامپ های LED

همه چراغ های ال ای دی یواس بی از یک یا چند لامپ ال ای دی برای روشن کردن محیط استفاده می کنند. اگر به نور روشن تر و شدیدتری نیاز دارید، چراغی را انتخاب کنید که بیشتر از یک لامپ ال ای دی داشته باشد. برای مثال چراغ با ۲۰ یا ۲۵ ال ای دی، نور بسیار کمتری نسبت به چراغی دارد که ۱۰۰ ال ای دی دارد.

2 - طول چراغ

بسته به وسعت محیطی که می خواهید روشن کنید باید چراغ یو اس بی ال ای دی انتخابی شما طول مناسبی داشته باشد. برای مثال مدلی که برای مطالعه مناسب است، معمولا خیلی کوتاه تر از مدلی است که برای روشن کردن کیبورد لپ تاپ لازم دارید. برخی از بهترین چراغ های LED USB نواری ۱۰ متر طول دارند و برای محیط های بزرگ و کاربردهای خاص مناسب اند.

3 - انعطاف پذیری

برخی از بهترین چراغ های LED USB از طراحی گردن غاز بهره می برند. اگر برای مطالعه این چراغ را لازم دارید، یادتان باشد طراحی آن را بررسی کنید تا بعدا بتوانید زاویه نور آن را تنظیم کنید. این مدل ها به راحتی خم می شوند و صاف می ایستند تا هنگام مطالعه نور را مستقیما روی کتاب بتابانند. حین خرید چراغ LED USB توجه کنید مدل هایی که گردن غازی نیستند، ممکن است هنگام مطالعه زاویه نامناسبی داشته باشند که روی کتاب سایه بیندازد و مطالعه را دشوار کند.

انعطاف پذیری چراغ ال ای دی یو اس بی

انعطاف پذیری چراغ ال ای دی usb

4 - رنگ چراغ

چراغ های LED USB در رنگ های متنوعی عرضه می شوند. معمول ترین آنها نور سفید مهتابی و نور زرد آفتابی است؛ اما رنگ های دیگر را هم بسته به نیازتان می توانید پیدا کنید. برخی از آنها در حالت چند رنگی RGB هم موجودند. بدنه آنها هم می تواند رنگ های مختلفی داشته باشد که به سلیقه خودتان بستگی دارد.

5 - جنس بدنه چراغ

دیگر نکته مهم در خرید بهترین چراغ LED USB جنس بدنه است که تنوع بالایی دارد. برخی از آنها از جنس سیلیکون، برخی استیل و برخی دیگر از پلاستیک خشک ساخته شده اند. کیفیت و دوام آنها متفاوت است. برای مثال فلزی ها بادوام اند ولی سیلیکونی ها صاف هستند و لمس آنها خوشایندتر است.

جمع بندی

اگر می خواهید چراغی کم مصرف داشته باشید که بتوانید در هر مکانی بدون پریز برق از آن استفاده کنید، خرید چراغ LED USB برایتان مناسب است. این چراغ ها فقط با یک آداپتور برق USB، پاوربانک یا هر درگاه USB دیگری تغذیه می شوند. مدل های معرفی شده در فهرست بهترین چراغ LED USB بسیار کاربردی و انعطاف پذیر هستند و می توانید از آنها برای مطالعه، روشن کردن صفحه کلید لپ تاپ، روشن کردن داخل ماشین و نظایر آنها استفاده کنید.

بهترین مدلهای چرای ال ای دی یو اس بی

پاسخ کوتاه به سوالات پر تکرار
قیمت چراغ ال ای دی USB چند است؟
قیمت انواع چراغ های ال ای دی یو اس بی به عوامل مختلفی همچون برند شرکت سازند، کیفیت ساخت لامپ، شدن نور و روشنایی، وزن و ابعاد و ... بستگی دارد، اما در حالت کلی قیمت انواع چراغ USB Led از 15 هزار تومان تا 500 هزار تومان می باشد.
آیا چراغ LED یو اس بی را میتوان به گوشی وصل کرد؟
بله، از آنجایی که این لامپ از طریق یو اس بی به دستگاه های دیگر وصل می شود، شما به راحتی با تهیه یک مبدل OTG می توانید آن را به گوشی خود وصل کنید و اگر فلاش گوشی شما ضعیف است می توانید به عنوان فلش از آن استفاده کنید.
تاریخ به روز رسانی : 1402/02/04
محصولات مرتبطمحصولات مرتبط
لامپ USB ال ای دی مدل اتمسفر لایت مدل کهکشانی
لامپ USB ال ای دی مدل اتمسفر لایت مدل کهکشانی
USB لامپ ال ای دی آفتابی و مهتابی مدل Small Night Light
USB لامپ ال ای دی آفتابی و مهتابی مدل Small Night Light
LED چراغ یو اس بی زد ام آی مدل SSD02ZM
LED چراغ یو اس بی زد ام آی مدل SSD02ZM
LED چراغ یو اس بی ایکیا با بازو و سر قابل تنظیم
LED چراغ یو اس بی ایکیا با بازو و سر قابل تنظیم
لامپ ال ای دی USB حبابدار پلاستیکی نشکن 5 وات
لامپ ال ای دی USB حبابدار پلاستیکی نشکن 5 وات
چراغ یو اس بی LED هوم سنتر
چراغ یو اس بی LED هوم سنتر
لامپ ال ای دی هارمن طرح فلش مدل USB-3LED
لامپ ال ای دی هارمن طرح فلش مدل USB-3LED
چراغ LED یو اس بی روموس بدنه سیلیکونی 1.2 وات مدل LXS-001
چراغ LED یو اس بی روموس بدنه سیلیکونی 1.2 وات مدل LXS-001
نظرات ارسال نظر، پیشنهاد و تجربه شخصی شما درباره مطلب بالا
کلیه حقوق متعلق به وب سایت طوطی کالا است و کپی برداری با ذکر منبع مانعی ندارد