منو

قطره تعلیم ادرار سگ چیست و طرز استفاده از آن چگونه است؟

توله سگ های کوچک، سگ های بیمار و سگ های مسن توانایی و شرایط بیرون رفتن زیاد برای دستشویی را ندارند و نهایتا روزانه دو بار میتوان انها را برای دستشویی از خانه خارج کرد، پس برای نگه داری از آنها در خانه و برای اینکه خانه را کثیف نکنند خرید سینی ادرار سگ لازم و ضروری است و در کنار آن باید به سگ آموزش داد که چگونه از آن استفاده کند.

این آموزش برای سگ های بالغ و مسن بسیار سخت تر از آموزش به توله سگ هاست. ولی به طور کلی همه سگ ها نیاز به آموزش دارند و گاهی امکان دارد این آموزش موفقیت آمیز نباشد و سگ شما دیر یاد بگیرد که این بستگی به نژاد و نوع سگ شما دارد.

قطره تعلیم ادرار سگ

راهنمای خرید قطره تعلیم ادرار یا جیش سگ

قطره آموزشی ادرار توله سگ ها و گربه ها

قطره تعلیم ادرار سگ (به انگلیسی toilet training drop) که با نام های قطره جیش سگ یا قطره دستشویی سگ نیز شناخته می شود، وسیله خوبی برای آموزش سریع و راحت توله سگ و گربه ها برای ادرار کردن در مکان درست می باشد.

این قطره ها که به گاها به صورت اسپری و قرص نیز تولید می شوند، رایحه هایی دارد که حیوانتان را به سمت خود جذب می کند و به همین دلیل به جای اینکه زمان زیادی را برای یاد دادن مصرف کنید می توانید با این کار به حیوان های خود یاد دهید که در کجا و چه زمانی جیش کنند.

ویژگی های قطره جیش سگ

قطره آموزش ادرار که با نام قطره جیش نیز شناخته می شود، دارای ویژگی های خاصی است:

  • برای سلامتی جسمانی سگ آسیب زا نیست و آن را به خطر نمی اندازد.
  • برای محیط زیست مضر نبوده و آن را آلوده نمی کند.
  • بوی آن برای سگ خوشایند بوده و سبب جذب سگ به محل ادرار خواهد شود.
  • از مواد خوب و باکیفیت ساخته شده است.
  • سبب سهولت در روند آموزش شده و کار آموزش را برای انسان و سگ او آسان خواهد کرد.

قطره تعلیم ادرار سگ

محل مناسب برای ادرار سگ در خانه

این که حیوانات هم مانند انسان ها موجودات تمیزی هستند و به تمیزی و بهداشت محل زندگی خود اهمیت می دهند امری دور از ذهن نیست. به همین خاطر سگ ها نیز درک این را دارند که محل دفع فضولات آن ها باید از مکان خواب و استراحت و غذا خوردنشان دور باشد. شما نیز باید این دستور را در انتخاب محل دسشویی سگتان درنظر بگیرید.

دور بودن محل غذا خوردن و استراحت از محل دسشویی سگ از بیمار شدن و آلودگی خانه شما نیز جلوگیری خواهد کرد. مکانی که به این منظور انتخاب می کنید باید با توجه به اندازه و سایز و فیزیک بدنی سگ در نظر گرفته شود.

از تغییر محل تعیین شده برای ادرار و مدفوع کردن سگ خودداری کنید. زیرا این کار باعث گیج شدن و سردرگمی سگ خواهد شد و ممکن است سگ به خاطر جابجا شدن پد ادرار، ادرار و مدفوع خود را در مکان نامناسبی بر روی کف منزل بریزد که این بسیار ناخوشایند خواهد بود. همچنین توصیه می شود مکانی را انتخاب کنید که برای سگ جذابیت زیادی داشته باشد. تا میل و انگیزه لازم و کافی برای رفتن به محل دستشویی خود را داشته باشد.

ادرار سگ در محل نامناسب

عکس ادرار سگ در محل نامناسب

اکیدا توصیه می شود اگر سگ شما اشتباها جیش یا مدفوع خود را بر روی زمین ریخت یا در محل نامناسبی این کار را انجام داد از پرخاش و دادن زدن بر سر او خودداری کنید. زیرا این باعث می شود که سگ شما دچار استرس و اضطراب شده و این امر بر روی سلامت جسمانی سگ نیز تاثیرات بسیار منفی خواهد داشت.

طریقه مصرف قطره تعلیم ادرار سگ

حال که با مفهوم این قطره آشنا، شاید سوال شما این باش که چگونه از قطره تعلیم ادرار سگ استفاده کنیم؟ برای اینکار ابتدا قبل از مصرف قوطی را خوب تکان دهید سپس 5 قطره از محلول را روی پد دستشویی یا روزنامه بریزید و آن را در نزدیکی محل خوابیدن سگ قرار دهید.

بعد از هر بار خوردن و آشامیدن، توله سگ را در محل دستشویی قرار دهید و منتظر بمانید تا کارش را انجام دهد. بعد از هر بار دستشویی توله سگ و نیز بعد از هربار تعویض پد و یا روزنامه مجددن قطره را بریزید.

به تدریج پد و توالت را به مکان مورد نظر مانند سرویس بهداشتی، حمام و یا درب خروجی منزل نزدیکتر کنید تا در نهایت دستشویی در آن مکان و یا خارج از منزل قرار داده شود. برای موفقیت در تعلیم حتما بعد از هر جابجایی حیوان خود را با دادن تشویقی مورد علاقه اش، تشویق کنید.

همان طور که می دانید سگ ها بعد از چند بار ادرار یا مدفوع کردن در یک مکان مشخص دیگر به آنجا عادت می کند و دوست دارند که همیشه در جای مشخصی ادرار و مدفوع خود را انجام دهند.

خرید قطره تعلیم ادرار سگ

استفاده از قطره تعلیم ادرار روی پد ادرار سگ

توجه

  • پد و یا روزنامه را می توانید روی توالت مخصوص سگ قرار دهید.
  • بعد از هربار دستشویی کردن توله سگ در محل درست به او پاداش داده و تشویقش کنید.
  • بدلیل داشتن سرب جوهر بر روی روزنامه و احتمال جویده شدن روزنامه ها توسط سگ بهتر است از پد مخصوص دستشویی سگ استفاده کنید.
  • از پدهای مورد مصرف انسان بدلیل داشتن پودرهای شیمیایی جاذب به هیچ وجه استفاده نکنید. پدهای دستشویی مخصوص سگ تنها از الیاف طبیعی ساخته می شوند.
  • مکان دستشویی را یکدفعه بطور کامل تغییر ندهید. این کار را به تدریج انجام دهید. در غیر این صورت ممکن است کل آموزش بی اثر شده و سگ در مکان اشتباه دستشویی کند.
پاسخ کوتاه به سوالات پر تکرار
قیمت قطره تعلیم ادرار سگ چند است؟
قیمت انواع قطره تعلیم ادرار سگ به عوامل مختلفی همچون برند شرکت تولید کننده، حجم قطره، مواد تشکل دهنده، نوع نژاد سگ، خواص قطره و ... دارد، اما در حالت کلی قیمت قطره جیش سگ از 10 هزار تومان تا 80 هزار تومان می باشد.
قطره ادرار سگ چه ویژگی هایی دارد؟
برای سلامتی جسمانی سگ بی خطر است - برای محیط زیست مضر نیست - بوی آن برای سگ خوشایند بوده و سبب جذب سگ به محل ادرار خواهد شود - از مواد خوب و باکیفیت ساخته شده است - سبب سهولت در روند آموزش می شود.
تاریخ به روز رسانی : 1401/11/10
محصولات مرتبطمحصولات مرتبط
قطره تعلیم ادرار سگ بیفار مدل Puppy trainer حجم 20 میلی لیتر
قطره تعلیم ادرار سگ بیفار مدل Puppy trainer حجم 20 میلی لیتر
قطره تعلیم ادرار سگ تریکسی مدل Stubenrein حجم 50 میلی لیتر
قطره تعلیم ادرار سگ تریکسی مدل Stubenrein حجم 50 میلی لیتر
قطره تعلیم ادرار سگ یوروپت مدل Puppy trainer حجم 100 میلی لیتر
قطره تعلیم ادرار سگ یوروپت مدل Puppy trainer حجم 100 میلی لیتر
قطره تعلیم ادرار سگ رویال مدل Puppy Trainer حجم 60 میلی لیتر
قطره تعلیم ادرار سگ رویال مدل Puppy Trainer حجم 60 میلی لیتر
قطره تعلیم ادرار سگ مدل DOG MD
قطره تعلیم ادرار سگ مدل DOG MD
قطره تعلیم ادرار سگ پرسا مدل 01 حجم 60 میلی لیتر
قطره تعلیم ادرار سگ پرسا مدل 01 حجم 60 میلی لیتر
قطره تعلیم ادرار سگ پاپی ترینر مدل Housebreaking Liquid حجم 60 میلی لیتر
قطره تعلیم ادرار سگ پاپی ترینر مدل Housebreaking Liquid حجم 60 میلی لیتر
قطره تعلیم ادرار سگ پاپی تراینر کد GA01 حجم 30 میلی لیتر
قطره تعلیم ادرار سگ پاپی تراینر کد GA01 حجم 30 میلی لیتر
نظرات ارسال نظر، پیشنهاد و تجربه شخصی شما درباره مطلب بالا
کاربر امیر
23:50 - 1402/08/03
سلام و درود ببخشید باید پد بعد از یکبار ادرار کردن عوض کنیم؟

پاسخ : خیر، پدها از قابلیت جذب بالایی برخوردار هستند و می‌توانند بوی نامطبوع را تا 48 ساعت جذب کنند. شما می توانید هر دو روز یک بار آن را تعویض کنید، اما در صورت وجود مدفوع سگ باید آن را سریعا بردارید

کلیه حقوق متعلق به وب سایت طوطی کالا است و کپی برداری با ذکر منبع مانعی ندارد