منو

بهترین مدلهای دسته بازی پابجی موبایل و کال آف دیوتی

دسته بازی Pubg مدل دلفینی
دسته بازی Pubg مدل دلفینی
دسته بازی pubg مدل M10 چهار دکمه ای
دسته بازی pubg مدل M10 چهار دکمه ای
دسته بازی زیکام مدل PUBG-T6
دسته بازی زیکام مدل PUBG-T6
دسته بازی PUBG پرووان مدل PGT01
دسته بازی PUBG پرووان مدل PGT01
دسته بازی لیزری PubG گیمسر شارژی مدل F4
دسته بازی لیزری PubG گیمسر شارژی مدل F4
دسته بازی پابجی مدل AK 16 مخصوص گوشی موبایل
دسته بازی پابجی مدل AK 16 مخصوص گوشی موبایل
دسته بازی پابجی مدل GT3
دسته بازی پابجی مدل GT3
دسته بازی پابجی راک مدل G01
دسته بازی پابجی راک مدل G01
دسته بازی لیزری pubg مدل H8
دسته بازی لیزری pubg مدل H8
دسته بازی مکانیکی Pubg مدل JW2
دسته بازی مکانیکی Pubg مدل JW2
دسته بازی موبایل پاوان مدل L1R1
دسته بازی موبایل پاوان مدل L1R1

انجام بازی همواره یکی از سرگرمی های افراد بوده است. در گذشته، پلی استیشن و یا ایکس باکس، تنها گزینه برای گیمرها بودند که می توانستند به وسیله آن، لحظات بی نظیری را تجربه کنند. اما امروزه، با پیشرفت گوشی های هوشمند، بازی های موبایل به یکی از رقبای بازی های پلی استیشن تبدیل شده اند و گیمرها، بخش زیادی از زمان خود را به بازی با آن ها اختصاص می دهند.

دسته بازی موبایل (گیم پد) یکی از لوازم جانبی گوشی های هوشمند است که می تواند هیجان بیشتری به بازی های موبایل ببخشد و بازی در صفحه کوچک گوشی را تسهیل کند. دسته های بازی موبایل برای هر دو سیستم عامل اندروید و IOS وجود دارد و شما می توانید باتوجه به سیستم عامل گوشی همراه خود، آن ها را خریداری کنید. این محصول معمولا از طریق بلوتوث به گوشی موبایل متصل می شود و شما می توانید با سرعت و دقت بیشتری به انجام بازی بپردازید.

دسته بازی پاب جی

راهنمای خرید دسته بازی پابجی و کال آف دیوتی

بازی پابجی PUBG چیست؟

پابجی بازی جذاب این روزهاست. یک بازی حرفه ای از کمپانی Tencent که تجربه ای جدید از سینرژی و همکاری در یک بازی تیمی را به کاربران می دهد. این روزها همه پابجی بازی می کنند. از مبتدی گرفته تا حرفه ای هایی که تقریبا پیروز هر میدانی هستند.

این بازی اعتیاد آور به دلیل جنگ های سخت و بسیار شبیه واقعی طرفداران زیادی پیدا کرده است. فضای بازی PUBG این طور طراحی شده که شما منطقه ای خالی از سکنه و سکوت کامل را خواهید دید که یک هواپیما و 100 چترباز نزدیک آن منطقه می شود و یک نبرد نفس گیر برای زنده ماندن آغاز می گردد. شما باید تمام خانه های این منطقه را بگردید تا اسلحه و مهماتی که در آن جا وجود دارد را برای زنده ماندن خود بردارید.

این بازی هیجانی و رقابتی به صورت گروهی هم انجام می شود. از جذابیت ها و نکته های مثبت این بازی ایجاد تعامل بین هم تیمی ها به حساب می آید. همراهی و کمک کردن به هم تیمی های خود وقتی بر روی زمین افتاده اند و تقسیم سلاح بین هم از ویژگی های بازی PUBG است.

بازی پابجی

عکس لوگوی بازی پابجی موبایل

اگر پابجی باز هستید احیانا با این حرفه ای ها برخورد کرده اید. به گونه ای شلیک می کنند و هدفگیری می کنند و روی بازی تمرکز دارند که مبهوت می شوید. اگر در تیم آن ها نباشید اصلا نمی دانید از کجا به شما شلیک شده. مصاحبه با چند تا از این پابجی بازهای حرفه ای در یوتیوب نشان می دهد که اکثر این پابجی بازها از دسته بازی استفاده می کنند. دسته بازی مخصوص موبایل که کار آن ها را راحت تر می کند و به طور کامل روی بازی تمرکز دارند. دسته بازی پابجی یا گیم پد پابجی جزو لوازم جانبی گیمینگ است که مخصوص بازی پابجی طراحی شده است. یک دسته بازی کاملا مکانیکی که بدون نیاز به بلوتوث یا اتصال با کابل تجربه ای حرفه ای از بازی پابجی به شما می دهد.

برای اینکه به این بازی خوب تسلط داشته باشید و حرفه ای بازی کنید، ما در این مطلب راهنمای کاملی درباره دسته بازی پابجی و نحوه عملکرد آن برای شما ارائه کرده ایم و در انتها چند نمونه دسته مخصوص بازی پابجی یا بازی کالاف دیوتی را معرفی می کنیم.

انواع دسته گیم مخصوص گوشی موبایل

به طور کلی از نظر نوع اتصال دسته به گوشی می توان آن ها را به 3 مدل دسته بندی کرد:

1 - دسته بازی بلوتوثی موبایل

این دسته بازی بدون کابل و از طریق بلوتوث به گوشی وصل می شود. دسته گیم بلوتوثی گوشی معمولا یک پاوربانک یا منبع تغذیه داخلی دارد که شارژ دستگاه را تامین می کند و می توانید تا مدت ها از آن استفاده کنید و هر بار که شارژ آن خالی شود از طریق آداپتور و یا اتصال کابل به گوشی تان آن را مجددا شارژ می کنید.

دسته بازی موبایل بلوتوثی

دسته بازی موبایل بلوتوثی

2 - دسته بازی موبایل با کابل

این دسته گیم گوشی دقیقا مثل دسته های سیمی کامپیوتر از طریق کابل به گوشی وصل می شود. به پورت شارژر وصل می شود و خیلی راحت با آن بازی می کنید. تنها مشکلی که دارند وجود کابل است. برخی از این دسته بازی ها کول پد هم دارند. یعنی یک فن خنک کننده در قسمت زیر گوشی تعبیه شده است که گوشی را حین بازی خنک می کند که به آنها دسته بازی فن دار هم می گویند. این نوع دسته بازی از شارژ گوشی تغذیه می کند. یعنی حین بازی کردن ممکن است باتری گوشی تان زودتر خالی شود.

دسته بازی با کابل

دسته بازی موبایل با کابل

3 - دسته بازی مکانیکی (بدون نیاز به کابل و یا اتصال بلوتوث)

این دسته بازی دکمه های مکانیکی دارد و روی گوشی نصب می شود (دسته بر روی تلفن همراه قرار می گیرد یا تلفن همراه درون دسته جای میگیرد) و وقتی روی دکمه ها یا اصطلاحا ماشه ها کلیک می کنید یک بازوی مکانیکی باعث می شود تا دکمه هایی که در قسمت بالای گوشی وجود دارند کلیک شوند. مثلا وقتی پابجی موبایل بازی می کنید با فشار دادن ماشه ها دکمه های شلیک و هدفگیری کلیک می شوند و می توانید با سرعت و کنترل بیشتری بازی کنید و تعداد کیل ها و بردهایتان را بالا ببرید. (دسته بازی PUBG یا دسته کالاف دیوتی Call Of Duty از این نوع است)

دسته بازی های مکانیکی بسته به مدل خود میتوانند دو تا چهار ماشه داشته باشند (2 دکمه ای یا 4 دکمه ای) و به شما امکان بازی چهار و شش انگشتی را بدهند. این امر باعث افزایش سرعت و تسلط شما در بازی خواهد شد.

حالا به انتخاب شما بستگی دارد که کدام مدل را انتخاب کنید. از نظر قیمت دسته بازی بلوتوثی یا بیسیم گوشی معمولا گران قیمت تر است. دسته گیم PUBG که مکانیکی است و هیچ برد، باطری یا قسمت الکترونیکی ندارد معمولا قیمت کمتری دارد. (البته بعضی مدل ها فن خنک کننده دارند (دسته بازی پابجی فن دار) و یا پیشرفته تر هستند و قیمت بیشتری دارند. اما به طور کلی قیمت گیم پد پابجی به نسبت کمتر از سایر گیم پدهای کابلی و بی سیم است). از طرفی نیاز به تنظیمات خاصی هم ندارند و به راحتی قابل استفاده می باشند.

دسته بازی مخصوص پابجی موبایل

عکس دسته بازی مکانیکی پابجی موبایل

دسته کالاف و پابجی مغناطیسی

این نوع دسته بازی کالاف طی یک فرایند سریع و بدون تاخیر جریان الکتریسیته انگشت شما را به صفحه موبایل انتقال میدهد. تفاوت دسته پابجی مغناطیسی و مکانیکی در حسی است که به شما القا میکند. فشردن دکمه یا تریگرهای مغناطیسی مشابه با کلیک کردن ماوس است و حس ترد بودن این دکمه ها باعث شده تا پلیرهای زیادی از دسته بازی مغناطیسی استفاده کنند.

دسته کالاف دیوتی و پابجی لیزری

دسته بازی های لیزری جزء جدیدترین و پرکاربردترین دسته بازی های پابجی می باشند. این دسته ها معمولا به صورت انگشتی وجود دارند و به صورت گیره ای به گوشی متصل می شوند. اما تفاوت آن ها با دسته های گیره ای معمولی استفاده از سنسور مغناطیسی برای ارسال بازخورد لمسی به گوشی است.

این دسته ها می توانند با هر بار فشردن تریگر توسط دست شما، بازخورد لمسی را به صورت چند کلیک به گوشی بفرستند تا عملکرد تان در بازی افزایش پیدا کند. به عنوان مثال در هنگام شلیک با اسلحه هایی مانند کلت، M16 و … کافی است تریگر را فشار دهید و نگه دارید، دسته به صورت پشت سر هم عملیات شلیک را شبیه سازی می کند و شلیک به صورت رگباری انجام می شود. این فرایند می تواند همچنین مانع لگد زدن اسلحه و در نتیجه نشانه گیری دقیق تر شود.

دسته بازی لیزری

تصویر دسته بازی پابجی لیزری

دسته بازی پابجی چیست؟

عده ای هستند که در حین بازی از بدست گرفتن گوشی خسته میشوند در اینجا دسته پابجی به کار می آید با این دسته بازی محوریت کامل بازی را به صورت فوق العاده عالی و در بهترین شرایط به دست بگیرید و به بازی ادامه دهید این دسته بازی دارای حسگر های حرارتی است که گوشی شما را تبدیل به دسته بازی شبیح به ایکس باکس یا پلی استیشن میکند.

دسته بازی پابجی یا گیم پد پابجی یا دسته گیم پابجی حالا بین گیمرها به یکی از لوازم جانبی ضروری گیمینگ موبایل بدل شده است. با سایر دسته بازی ها متفاوت است. آن را به سادگی روی گوشی تان نصب می کنید. خوب چفت و بست می کنید و می توانید شروع به بازی کنید. بدون اینکه به کابل یا اتصال بلوتوث نیاز داشته باشید. این گیم پد حالت ماشه ای دارد. وقتی روی ماشه کلیک می کنید یک بازوی مکانیکی در قسمت بالا روی دکمه های شلیک و هدفگیری قرار می گیرد و دکمه زده می شود. یعنی لازم نیست دست تان مدام روی دکمه های شلیک و هدفگیری باشد. با ماشه هایی که حالت L1R1 دارند خیلی راحت می توانید عملیات شلیک و هدفگیری را انجام دهید.

چرا دسته بازی PUBG باعث تقویت بازی شما می شود؟

خیلی ساده ست. شما به جای اینکه فقط از دو انگشت شست تان برای هدفگیری و شلیک استفاده کنید و همزمان دویدن و پرش و هاید شدن و … را انجام دهید حالا ۴ انگشت دارید. دو انگشت سبابه روی ماشه های قرار می گیرند و دو انگشت شست شما هم برای دویدن و دیدن نقشه و … استفاده می شوند. در این حالت حتی موقعی که در حال پرش هم هستید می توانید شلیک کنید.

دسته بازی موبایل

عکس استفاده از دسته بازی مکانیکی در بازی پابجی موبایل

با این کار خیلی ساده و با نهایت تمرکز روی بازی سوار می شوید. دقت این دسته ها بسیار زیاد است. احتمالا در اوایل کار به آن ها عادت نداشته باشید. اما کم کم دست تان عادت می کند و خیلی راحت می توانید با نهایت دقت بازی کنید.

دسته گیم پابچی چطور بدون سیم و کابل کار می کند؟

این دسته کاملا مکانیکی است. شما روی ماشه کلیک می کنید و مکانیزم هایی که داخل دسته استفاده شده اند که مثل یک بازوی مکانیکی عمل می کنند. دو سری نرم روی دکمه هایی که در قسمت بالای صفحه گوشی قرار گرفته اند و به محض فشار دادن ماشه، این سری ها دکمه قرار را لمس می کنند و شلیک یا هدفگیری انجام می شود. اما نگران نباشید. این دسته ها به هیچ وجه جلو دید شما از نقشه را نمی گیرند و به راحتی می توانید از آن ها استفاده کنید. مزاحم بازی کردن شما هم نمی شوند و می توانید مثل سابق اما با سرعت و دقت خیلی بیشتر بازی کنید.

این گیم پد هیچ آسیبی به گوشی یا صفحه نمایش آن نمی رساند. چون بدنه آن ها عمدتا از جنس پلاستیک نسبتا نرم است. یک گیره دارد که دسته را در قسمت پشت گوشی کاملا سفت می کند و به هیچ وجه تکان نمی خورد.

البته دو مدل گیم پد PUBG وجود دارد. مدل هایی مثل AK16 و AK66 و یا SP+ استایلی مشابه دسته گیم ایکس باکس دارند. یعنی از نظر ظاهری شباهت های زیادی به دسته ایکس باکس و یا نینتندو دارند. اما مدل های دیگری هم وجود دارند. مانند R11 و MN و D9 که به شکل دو ماشه ی کوچک روی گوشی نصب می شوند و جدا از هم هستند. وقتی این مدل ها را روی گوشی نصب می کنید فقط دو ماشه کوچک می بینید که روی گوشی نصب شده اند. حتی می توانید این دسته ها را داخل کیف و یا حتی جیب تان حمل کنید و هر موقع که نیاز داشتید در کمتر از چند ثانیه روی گوشی تان نصب کنید و بازی کنید.

بهترین مدلهای دسته بازی پابجی موبایل ارزان

عکس نحوه نصب و استفاده از دسته بازی پابجی موبایل

آیا دسته پابجی برای گوشی ضرر دارد؟

بله! اگر شما دسته هایی رو خریداری کنید که مناسب گوشی شما نباشد، قطعا به گوشی شما آسیب می رساند.

اگر دسته هایی با قیمت بسیار ناچیزی رو خریداری کنید سود نکرده اید، بلکه به گوشی خود ضربه سنگینی را وارد کردید. ما افرادی را داشتیم برای اینکه بتوانند به نظر خودشان در خرید دسته بازی پابجی صرفه جویی کنند دسته هایی زیر 50 هزار تومن رو خریداری کرده بودند و آسیب هایی خیلی بدی به گوشیشون وارد شده بود.

آسیب هایی از نظیر خراب شدن صفحه گوشی و پشت گوشی که گوشی شما را بسیار بد جلوه میدهند و در مواقعی برای تعمیر آنها باید بسیار هزینه گزاف کنید.

در خرید دسته بازی پابجی چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟

اولین و مهم ترین نکته خرید دسته بازی باکیفیت و مرغوب است. برخی دسته های بازی واقعا کارایی پایینی دارند و حین بازی به مشکل می خورید. خیلی وقت ها وسط یک بتل سنگین گیر می کنند و نمی توانید آنطور که باید بازی کنید. اعصاب تان هم خرد می شود. اما دسته بازی پابجی باکیفیت که توسط برندهای معتبر این حوزه ساخته می شوند اصلا چنین مشکلی ندارند و در ضمن دوام بسیار بالایی هم دارند و می توانید تا مدت ها بدون مشکل از آن استفاده کنید.

  • پس حتما و حتما از یک مرجع معتبر و تخصصی این دسته ها را خریداری کنید تا بدون مشکل از آن استفاده کنید.
  • به جنس، کیفیت بدنه، کارایی دکمه ها و نوع دسته توجه داشته باشید. ببینید محل قرارگیری ماشه در زیر گوشی قرار دارد و یا در کناره ها تعبیه شده است و بررسی کنید کدام مدل برای شما راحت تر است.
  • دقت کنید که حتما با سایز گوشی شما همخوانی داشته باشد. اکثر دسته بازی های پابجی برای گوشی های ۴.۵ تا ۶.۵ اینچی مناسبند و اگر احیانا گوشی شما بزرگتر یا کوچکتر است باید دنبال دسته ای باشید که با سایز گوشی شما سازگار باشد.

مناسب نوع نیاز شما : برای اینکه بدانید مناسب ترین نوع دسته بازی کدام است باید نیاز سنجی کنید و مناسب با نیاز خود کنترلر مخصوص را خریداری نمایید.

وزن مناسب دسته بازی : وزن دسته ایی که خریداری می کنید باید متعادل باشد در واقع گیم پد شما نباید خیلی سبک یا خیلی سنگین باشد. اگر خیلی سبک باشد یعنی قطعات استفاده شده در دسته بسیار بی کیفیت هستند. اگر دسته بازی وزن زیادی داشته باشد سبب خستگی دستان شما می شود.

کیفیت در ساخت : کمپانی های تولید کننده باید در هنگام ساخت بدنه از قطعات با کیفیتی استفاده کنند. به طور کلی ویژگی های اصلی کیفیت ساخت دسته های بازی عبارتند از: کیفیت استاندارد بدنه دسته، استحکام بالای نقطه اتصال دکمه ها و در صورت باسیم بودن باید از کیفیت سیم متصل به دسته نیز اطمینان حاصل کرد.

خرید دسته بازی پابجی موبایل

طراحی مناسب کنترلر : طراحی مناسب بدنه دسته یکی از مهم ترین نکات در هنگام خرید دسته بازی می باشد. هر چه دسته ایی که خریداری می کنید مطابق با آناتومی دست ها باشد و به شکل راحت تری در دستان شما قرار بگیرد و در استفاده طولانی مدت سبب درد دستانتان نشود برای بازی کردن مناسب تر می باشد.

قابلیت سفارش سازی: به طور کلی قابلیت ساختن سفارشی بیشتر برای افرادی مناسب می باشد که انگشتان کوچکتری دارند و امکان قرار گرفتن انگشتان به روی دسته ها برایشان سخت می باشد.

طراحی ساده یا شوک دار: دسته های بازی موجود در بازار به دو شکل ساده و شوک-دار تولید می شوند پس شما باید در هنگام خرید معین کنید که می خواهید دسته شما ساده و یا شوک دار باشد. تولید کنندگان در میانه دسته هایی که قسمت شوک دهنده دارند، یک ویبراتور کار گذاشته اند که در هنگام بازی سبب افزایش دقت و لذت بازیکنان می شود.

نوع اتصال دسته بازی (بی سیم یا باسیم) : انتخاب نوع اتصال دسته بازی نیز از دیگر مواردی است که فقط به سلیقه شما ربط دارد وخودتان می توانید با توجه به سلیقه و نیازتان انتخاب کنید که دسته شما به چه شکل متصل شود. باید در نظر داشت که قیمت دسته های باسیم کمتر از بی سیم می باشد و در هنگام استفاده از دسته های بی سیم باید در حد فاصل معینی از دستگاه قرار گرفت. دسته های بی سیم نیز به دو شکل باتری خور و شارژی تولید می شود.

پیشنهاد مطالعه : راهنمای خرید فن خنک کننده گوشی موبایل

پاسخ کوتاه به سوالات پر تکرار
آیا دسته بازی PUBG باعث تقویت بازی شما می شود؟
بله، شما به جای اینکه فقط از دو انگشت شست تان استفاده کنید حالا ۴ انگشت برای استفاده دارید. دو انگشت سبابه روی ماشه های قرار می گیرند و دو انگشت شست شما هم برای دویدن و دیدن نقشه و … استفاده می شوند.
قیمت دسته بازی پابجی موبایل چند است؟
قیمت دسته بازی موبایل به عواملی همچون نوع آن (مکانیکی، لیزری، بلوتوثی و ...)، کیفیت ساخت، برند شرکت سازنده، فن دار بودن و ... بستگی دارد اما در حالت کلی قیمت انواع دسته پابجی از 20 هزار تومان تا 800 هزار تومان می باشد.
آیا دسته بازی باعث داغ شدن گوشی می‌شود؟
معمولا دسته‌های بازی در قسمت کناره ها و یا لبه ها نصب می شوند و قسمت پشتی گوشی باز است. اما برخی دسته‌ها قسمت پشتی هم دارند که ممکن است جلو عبور هوا را بگیرد و دمای گوشی کمی بالا برود. اما به طور کلی وجود گیم پد تاثیری زیادی روی دمای گوشی ندارد.
تاریخ به روز رسانی : 1402/04/17
نظرات ارسال نظر، پیشنهاد و تجربه شخصی شما درباره مطلب بالا
کلیه حقوق متعلق به وب سایت طوطی کالا است و کپی برداری با ذکر منبع مانعی ندارد