منو

پیل آف ناخن چیست و چه کاربردی دارد؟

اغلب خانم ها همیشه دچار این مشکل میشوند که در حین لاک زدن، اطراف ناخن هایشان نیز به لاک آغشته می شود. پس از این رو میتوانند قبل از لاک زدن با ناخن هایشان از پیل آف ناخن استفاده کنند تا ناخن های زیبا تری برای دستان خود داشته باشند.

در این مقاله از طوطی کالا میخواهیم شما را با کاربرد پیل آف ناخن و انواع آن آشنا کنیم، پس تا انتها همراه ما باشید.

پیل آف ناخن چیست

پیل آف ناخن چیست و چه کاربردی دارد؟

پیل آف ناخن چیست؟

همانطوری که گفتیم، پیل آف یک محصول بسیار کاربردی هم برای خانم هایی است که در منزل لاک میزنند و هم برای ناخنکاران مبتدی و حرفه جهت استفاده سالنی می باشد.

خانم هایی که در منزل لاک می زنند به دلیل حرفه ای نبودن کناره های ناخن را هم لاکی می کنند به همین دلیل ناخن های تمیز و مرتبی نمی توانند داشته باشند و برای از بین بردن لاک اطراف ناخن باید چند بار دست خود را بشویند و یا آن را با استون پاک کنند که در این صورت ممکن است لاک اصلی را هم پاک کنند.

اما پیل آف این مشکل را به طور کامل از بین برده است و با استفاده از لاک دور ناخن یا همان پیل آف لاک دور ناخن با خیال راحت لاک بزنید و زیبایی منحصر به فردی به دستان خود ببخشید.

ناخنکاران محترم هم می توانند در برای صرفه جویی در زمان خود از پیل آف استفاده کنند. کافیست پیل آف را مانند لاک روی پوست اطراف ناخن بزنید اما باید حواستان باشد که پیل آف روی ناخن نرود چرا که بعد از لاک زدن، لاک همراه پیل آف از روی ناخن بلند می شود.

در برخی موارد هم از این peel off به عنوان اولین مرحله لاک زدن بر روی ناخن استفاده می شود تا هنگام پاک کردن لاک به راحتی و همانند یک ورق ژله ای لاک از روی دستتان برداشته شود.

نحوه استفاده از پیل آف ناخن

نحوه استفاده از پیل آف ناخن

ویژگی های پیل آف ناخن

پیل آف ناخن دارای مواد لاکتس است که خاصیت خشک شدن سریع را دارد و به راحتی از دور ناخن کنده میشود. پیل آف در رنگ های مختلف مثل آبی، قهوه ای، قرمز، سفید، خاکستری، رنگ پوست، نارنجی، انواع سبز، صورتی و همچنین به صورت رنگ های ترکیبی وجود دارد.

برچسب پیل آف

کار با برچسب پیل آف نسبت به مدل لاک آن، دقیق، آسان و به صرفه تر خواهد بود. دقت کنید چسباندن دقیق پیل آف دور ناخن، دارای اهمیت زیادی است. چرا که اگر پیل آف با فاصله از صدف ناخن چسبانده شود، عملاً تاثیری در تمیز نگه داشتن دور ناخن نخواهد داشت.

استفاده از برچسب پیل آف، احتیاج به چسب ناخن یا هر نوع دیگری ندارد و بوسیله برچسبی که در پشت آن تعبیه شده، با استحکام بالا روی ناخن قرار می گیرد.

برچسب پیل آف را دقیقاً از قسمت صدف ناخن، روی دست خود تنظیم کنید و قسمت های اضافی آن را دور انگشت به سمت پایین خم کنید. هنگام باز کردن پیل آف از دور انگشتان، دقیقاً به جهت عکس هنگام قرار دادن، آن را از دور ناخن بردارید.

چسب پیل آف ناخن

نحوه استفاده از چسب پیل آف ناخن

آموزش استفاده از پیل آف

بعد از مانیکور کردن کوتیکول ناخن و قبل از زدن لاک، یک لایه از پیل اف را به قسمت دور ناخن، قسمت کوتیکول ناخن بزنید و اجازه دهید تا بطور کامل خشک شود. سپس بعد از اتمام کار طراحی یا زدن لاک و پس از خشک شدن لاک، با ناخن یا پنس به راحتی پیل آف را از روی پوست جدا کنید.

تاریخ به روز رسانی : 1403/02/24
محصولات مرتبطمحصولات مرتبط
پیل آف ناخن آدونسی حجم 15 میلی لیتر
پیل آف ناخن آدونسی حجم 15 میلی لیتر
برچسب پیل آف دور ناخن مدل NDT03 بسته 10 عددی
برچسب پیل آف دور ناخن مدل NDT03 بسته 10 عددی
پیل آف اکسلنت مدل BASECOAT حجم 15 میلی لیتر
پیل آف اکسلنت مدل BASECOAT حجم 15 میلی لیتر
برچسب پیل آف دور ناخن بسته 10 عددی
برچسب پیل آف دور ناخن بسته 10 عددی
نظرات ارسال نظر، پیشنهاد و تجربه شخصی شما درباره مطلب بالا
کلیه حقوق متعلق به وب سایت طوطی کالا است و کپی برداری با ذکر منبع مانعی ندارد