منو

آموزش روشهای خانگی پروتز لب بدون عمل جراحی و تزریق

با پروتز لب می توانید لب های بزرگ و حجیم داشته باشید و در خانه بدون داشتن عمل جراحی و بدون هیج گونه عوارضی این کار را انجام دهید. خیلی از خانم ها ترجیح می دهند لب های بزرگ و گوشتی داشته باشند زیرا باعث زیبایی می شود و لبخند زنان را جذاب تر می کند. خیلی از خانم ها البته خوش شانس نیستند و لب های زیبایی ندارند.

بسیاری از خانم ها برای برجسته کردن لب ها به سراغ روش های شیمیایی و بسیار پر هزینه مثل جراحی میروند که اینکار به هیچ عنوان درست نیست زیرا عوارض جانبی زیادی دارد. جراحی می تواند قالب لب را بدتر کرده و نتیجه معکوس بدهد.

آموزش پروتز لب در خانه

انجام پروتز لب در خانه و تاثیرات آن

اگر شما هم لب باریکی دارید و می خواهید بدون عمل و تزریق ژل، لب های بزرگی داشته باشید می توانید از روش های خانگی و بدون عوارض استفاده کنید و به خواسته خود برسید. در این نوشتار روش های خانگی پروتز لب طبیعی را معرفی می کنیم پس تا انتها با طوطی کالا همراه باشید.

چگونه در خانه پروتز لب طبیعی انجام دهیم کنیم؟

بزرگ شدن لب با روش خانگی معمولا راحت و بدون دردسر است. در حال حاضر نیز روش های مختلفی برای پروتز کردن لب در خانه وجود دارد که هر کدام از آن ها ممکن است از طریق اطرافیان ما یا سایت های مختلف اینترنتی به دست ما برسد.

اما لازم است پیش از انجام هر کدام مطمئن شوید به کار بردن آن ها برای سلامتی پوست به ویژه پوست لب خطرناک نبوده و مشکلاتی را برای شما به وجود نمی آورند. در ادامه به بررسی چند روش برای پروتز لب در خانه می پردازیم.

پروتز لب با استفاده از لیوان

یکی از روشهای برجستگی دائمی لب استفاده از لیوان است. واقعاً به سادگی می توانید به کمک لیوان لب خود را برجسته کنید. این دستورالعمل ها را با دقت دنبال کنید و حتما برای موفقیت بخش نکات را نیز بخوانید. به یاد داشته باشید که انجام زیاد این کار خوب نیست. اگر بیش از حد از آن استفاده کردید، لب شما آسیب خواهد دید. توصیه می کنیم به آرامی شروع کنید. برای بزرگ کردن لب با لیوان این دستور العمل هفته به هفته را اجرا کنید.

پروتز لب با استفاده از لیوان

وسایل لازم برای انجام پروتز لب در خانه با لیوان

1 - پروتز لب با لیوان - هفته اول

موارد زیر را دو بار در روز انجام دهید:

  • یک لیوان شیشه ای کوچک از کابینت بگیرید.
  • مقادیر زیادی رژ لب، بوم لب و یا مرطوب کننده های مشابه لب را روی لب های خود بمالید.
  • دهانه لیوان را محکم روی لب های خود بگذارید، سپس به آرامی هوا را از لیوان بکشید تا احساس مکش ملایم کنید.
  • لبها را ببندید به صورتی که بتوانید شیشه را روی دهان خود محکم نگه دارید و مکش آن را حفظ کنید.
  • لیوان را حداکثر دو ثانیه نگه دارید و سپس رها کنید.
  • هر روز مراحل یک تا چهار را روزی یک بار تکرار کنید.

در این هفته اول، برجستگی بسیار کم و موقتی خواهید دید. باید صبر کنید و این راهکار را ادامه دهید.

2 - پروتز لب با لیوان - هفته دوم

مراحل برجستگی لب با لیوان در هفته دوم مشابه هفته اول است. مراحل هفته اول را تکرار کنید، اما این کار را دو تا سه بار در روز تکرار کنید. هر بار کمی افزایش مکش داشته باشید و زمان نگه داشتن را به پنج ثانیه افزایش دهید.

3 - پروتز لب با لیوان - هفته سوم به بعد

برای پروتز لب با لیوان، مکش، زمان نگه داشتن و فرکانس را به تدریج طی چند هفته آینده افزایش دهید، تا زمانی که لبهای شما به حد دلخواهتان پروتز شده باشد.

نکات مهم در مورد بزرگ کردن لب با لیوان و مضرات احتمالی آن

در اینجا چند نکته برای طی کردن موفقیت آمیز مراحل بزرگ کردن لب با لیوان آورده شده است:

  • هفته به هفته بروید. بیشتر بهتر نیست. من این را تکرار می کنم: بیشتر بهتر نیست. اگر بیش از حد مکش می کنید، بیش از حد طولانی نگه دارید، یا این کار را بارها انجام می دهید، حدس بزنید چه می شود؟ لبهای شما کبود و زشت خواهد شد. هفته های اول مهم هستند. شروع آرام اجازه می دهد تا بافت های موجود در لب و اطراف دهان شما به مکش عادت کند.
  • این کار را آهسته انجام دهید. با لبهای خود مهربان باشید. به خود کبودی زشتی ندهید. با افزایش تدریجی مکش، زمان نگه داشتن و فرکانس در طی چند هفته، لب های پرحجم و زیبایی خواهید داشت.
  • فراموش نکنید که قبل از گذاشتن لیوان روی لب، از بوم لب، رژ مرطوب کننده یا کرم مرطوب کننده استفاده کنید. بهتر است هر روز و در تمام اوقات از آن استفاده کنید (حتی درست قبل از خواب!) چراکه پوست روی لبهای شما ظریف و مستعد خشکی است. طی این پروسه لب های خود را مرطوب نگه دارید و با بوم لب آبرسانی مناسب را انجام دهید.

هشدار حجیم کردن لب با لیوان

اگر شاهد هر کدام از موارد زیر بودید برجستگی لب با لیوان را ادامه ندهید:

  • لب های شما خشک، لایه لایه یا ترک خورده شوند.
  • دچار کبودی یا آسیب دیدگی لب می شوید.
  • احساس درد کنید.

پروتز لب در خانه بدون جراحی

تاثیر پروتز لب در خانه توسط لیوان

پروتز لب با استفاده از قالب یخ

این یکی از روش های بسیار فوق العاده برای بزرگ کردن لب هاست چراکه علاوه بر این کار باعث از بین رفتن سلول های مرده و افزایش جریان خون در پوست لب میشود. همچنین لبهای خشک شده را تسکین میبخشد و باعث میشود لب ها قرمز رنگ به نظر برسد.

برای این روش پروتز لب در خانه کافیست روزی دوبار به مدت چند دقیقه لب هایتان را با یخ ماساژ دهید تا لبهای قرمز رنگ و برجسته داشته باشید. به مرور متوجه میشوید که لب های شما بزرگتر و زیباتر به نظر میرسد.

پروتز لب در خانه با استفاده از مسواک

بعد از اینکه مسواک میزنید مسواک خود را خشک کنید و به آرامی آن را به لب ها بکشید. این کار نه تنها باعث از بین رفتن پوست های خشک و مرده میشود بلکه انجام اینکار باعث میشود لب ها نرم و صاف شوندو همچنین باعث تحریک خون رسانی و افزایش گردش خون در لب ها می شود.

پروتز لب در خانه با مسواک

انجام پروتز لب در خانه توسط مسواک

پروتز لب با استفاده از عسل

عسل خاصیت های بیشمار و فراوانی مثل آنتی اکسیدان، ویتامین ها و مواد معدنی دارد و یک روش درمان خانگی عالی برای بزرگ و حجیم کردن لب ها به شمار میرود زیرا همه این خواص و ویتامین های موجود در عسل برای پوست بسیار مفید هستند و سعی کنید از عسل خالص و طبیعی استفاده کنید تا به نتیجه مطلوب برسید.

برای انجام این کار شما میتوانید قبل از خواب و یا چند بار در روز مقداری از عسل را بر روی لب ها بمالید. اگر قبل از خواب این کار را انجام میدهید بگذارید تا صبح عسل بر روی لب های شما بماند. اما اگر در طول روز انجام میدهید سعی کنید این کار را 2 تا 3 با در طول روز انجام دهید و هر دفعه مقداری از عسل را بر روی لب ها بمالید و بعد از 10 دقیقه با یک پارچه نرم لب ها را پاک کنید.

با انجام این کار هر روز احساس میکنید لب های نرم تر و صاف تر دارید. همچنین به این ترتیب شما میتوانید با انجام این کار از لب های خود در برابر عوامل سخت مثل سرمای هوا در فصل زمستان محافظت کنید.

پروتز لب با انجام دادن تمرین های ورزشی

  • لب های خود را محکم به هم فشار دهید و تا جایی که میتوانید آنرا به سمت راست هدایت کنید و بعد همین کار را برای سمت چپ انجام دهید. این تمرین را 15 بار انجام دهید.
  • برای اینکه لب های شما بزرگ و حجیم به نظر برسد به مدت 3 تا 5 دقیقه لب های خود را در حالت سوت زدن قرار دهید.
  • لب های خود را به حالت بوسه زدن به جلو بکشید و بعد به آرامی در جهت عقربه های ساعت بچرخانید و سپس در جهت خلاف عقربه های ساعت بچرخانید و این کار را تا 10 بار تکرار کنید.
  • لب های خود را در حالت بسته نگهدارید و تا جایی که میتوانید لبخند بزنید و به مدت 5 ثانیه لبخند خود را نگهدارید بعد از اینکار لب های خود را جمع کنید و به سمت جلو فشار دهید. این تمرین را 20 بار انجام دهید.

پروتز لب با ماساژ لب

ماساژ دادن لب ها به مرور زمان باعث میشود که لب ها متورم و زیباتر به نظر برسند و خون در لب ها به خوبی جریان داشته باشد. شما برای انجام این کار میتوانید از روغن های ماساژ پوست ترجیحا روغن زیتون استفاده کنید و آن را به مدت 6 تا 5 دقیقه به آرامی مالش دهید و سپس لب های خود را که روغن به آنها نفوذ کرده با آب گرم به خوبی شستشو دهید و با یک پارچه نرم به آرامی خشک کنید. بهتر از بعد از انجام این کار لب های خود را با استفاده از حجیم کننده های طبیعی لب مثل روغن نارگیل و یا موم زنبور عسل بپوشانید.

نتیجه پروتز لب در خانه

عکس لب های پروتز شده توسط ماساژ لب

استفاده از روغن خراطین برای حجم دادن به لب ها

با درصد تاثیر بالا، روغن خراطین برای حجم دهی لب ها استفاده می شود. این روش یکی از بهترین روش های حجیم کردن لب هاست و مزیت مهم آن، ماندگاری طولانی است.

همچنین ازعوارض و طول درمان روشهای پزشکی نیز خبری نیست. روغن خراطین به دلیل بالابردن جریان خون در بافت مورد نظر، علاوه بر حجیم تر شدن بافت مورد نظر، شادابی و طراوت را نیز در پی دارد.

دوره ای بین دو تا سه ماه زمان می برد تا با استفاده از روغن خراطین، به لبهای برجسته و مورد علاقه خود برسید. اما این زمان ارزش ماندگاری طولانی و حفظ سلامت شما را دارد.هرچند از هفته سوم تغییرات قابل مشاهده است.

روغن خراطین به نحوی تاثیرگذاری مطلوب داشته که می توان آن را روشی دائمی نیز برشمرد. تاکنون تمامی استفاده کنندگان از روغن خراطین راضی بودند و عوارضی مشاهده نشده است.

پروتز لب با روغن خراطین

تاثیر پروتز لب با روغن خراطین

پروتز لب با اسانس دارچین

یکی از مواد اصلی تشکیل دهنده در بسیار از حجم دهنده های لب عصاره دارچین است. همچنین دارچین به افزایش جریان خون به درون لب ها بسیار کمک میکند.

برای انجام این کار ابتدا 2 تا 3 قطعه دارچین را درون یک کاسه به خوبی آسیاب کنید و یک قاشق چایخوری پودر دارچین را به آن اضافه کنید و هم بزنید سپس مقداری وازلین را به لب های خود بمالید و پودر دارچینی را که آماده کرده ایم با استفاده از یک مسواک به آرامی به لب ها بمالید و بگذارید تا 30 یا 40 دقیقه بر روی لب ها بماند. سپس لب ها را با آب گرم شستشو دهید و بعد با استفاده از یک پارچه نرم خشک کنید.

شما با استفاده از دارچین میتوانید ترکیبات مختلفی درست کنید که باعث بزرگ و حجیم تر شدن لب ها بشود که در ادامه به چند مورد از آن ها اشاره میکنیم.

فواید دارچین برای برجسته کردن لبها

  • روغن های ضروری که از برجسته ترین آنها : سینامالدئید، کومینالدئید، فنول، اوژنول و هیدروکربن بی رنگ می باشند. این روغن ها مسئول عطر و طعم دارچین هستند.
  • همچنین دارای اسیدهای چرب، مانند آسکوربیک و پالمیتیک هستند.
  • mucilage : یک نوع فیبر محلول است که دارای خواص عالی برای گوارش و هضم می باشد.
  • موادمعدنی : کلسیم، روی، مس، فسفر، آهن و منگنز، پتاسیم و نیکل.
  • ویتامین ها، به طور عمده دارای ویتامین c، نیاسین و تیامین است.

پروتز با دارچین

عکس دارچین برای پروتز کردن لب

چگونه با استفاده از دارچین و روغن نارگیل لب ها را برجسته کنیم

دارچین ادویه ای است که می تواند برای چند ساعت حجم لب را افزایش دهد. این توانایی بعلت تحریک پذیری است که در دهان ما اتفاق می افتد بنابراین،در کنار مصرف دارچین،باید از روغن نارگیل نیز استفاده کرد که هم اثر تحریک پذیری دارچین را کاهش دهد و هم باعث مرطوب شدن لب می شود. برای از بین بردن مابقی دارچین ،لب ها را بشویید.فراموش نکنید که برای اولین بار این مخلوط را بر روی دستتان تست کنید، تا مطمئن شوید که به این مخلوط واکنش آلرژیک ندارید.

دارچین و وازلین

ترفند بعدی که لب های شما را پر تر میکند، مخلوط دارچین با مقداری وازلین یا بلسان لب می باشد. وازلین، یک ماده ای است که دارای خواص مرطوب کنندگی و تسکین دهنده میباشد و سوزش و تحریک پذیری ناشی از دارچین را کاهش میدهد پس با استفاده از این ترکیب، لب های خود را بزرگتر کنید.

طرز تهیه

یک قاشق پر از پودر دارچین را با مقداری وازلین ترکیب کنید. اگر وازلین ندارید میتوانید این ترکیب را با کره کاکائو تهیه کنید، زیرا اثرات مشابه دارند. حالا ترکیب را روی لب هایتان بمالید و به صورت دورانی کوچک ماساژ دهید، تا زمانی که جریان خون آن قسمت فعال شود و بعد از 10 دقیقه آن را بشویید. این درمان خانگی را بین 1 یا 2 بار در هفته استفاده کنید.

پروتز با وازلین و دارچین

استفاده از دارچین برای حجیم تر کردن لب ها

دارچین و فلفل

این ترکیب از مخلوط دارچین با فلفل سیاه و روغن زیتون بدست میاید ؛ فلفل سیاه نیز مانند دارچین، دارای خواص تحریبک کننده ای است که گردش خون را،در ناحیه مورد نظر فعال میکند و منجر به بزرگتر شدن لب ها میشود. ما از روغن زیتون برای خواص مرطوب کنندگی فوق العاده آن استفاده میکنیم، که تحریک پذیری احتمالی ناشی از مصرف دارچین و فلفل را کاهش میدهد.

آماده سازی و کاربرد

در یک کاسه، نصف قاشق فلفل سیاه، نصف قاشق دارچین، و یک قاشق غذا خوری روغن زیتون را ترکیب کنید. با استفاده از یک مسواک این مخلوط را بر روی لب ها اعمال کنید و به آرامی برای چند دقیقه ماساژ دهید. این ترکیب را زمانی که احساس میکنید، لب ها کمی متورم شده اند، با مقداری آب گرم پاک کنید تا لب ها کاملا تمیز شوند.

توصیه میشود که قبل از استفاده از این ترفند زیبایی مطمئن شوید که هیچ نوع حساسیتی به این مواد ذکر شده ندارید؛ برای ایجاد این اطمینان میتوانید کمی از مخلوط را ابتدا به دست خود اعمال کنید و بررسی کنید که آیا واکنش منفی روی بدن شما دارد یا خیر.

برجسته کردن لب با آرایش

آرایش نیز یکی از روش هایی است که می تواند شما را برای یک مهمانی آماده کند. ابتدا لازم است روی لب ها و اطراف آن کرم پودر یا پنکیک بزنید. پس از آن با یک خط لب کم رنگ شروع به کشیدن یک خط لب از بالای خط لب طبیعیتان کنید.

رژ مد نظرتان را روی لب ها بکشید و با یک رژ کمی کمرنگ و براق قسمت داخلی لب را کمرنگ تر کنید. در این صورت لب شما بزرگ تر از حد عادی به نظر می رسد. البته در حال حاضر بالم لب و رژهایی نیز در بازار هستند که موقتا باعث بزرگ شدن لب می شوند.

استفاده از بالم لب برای پرتوز خانگی

پروتز خانگی با استفاده از آرایش بالم لب

استفاده از بالم لب برای افزایش حجم لب

بالم ها معمولا دارای کلاژن و ترکیب های ضد پیری برای لب ها هستند که برای داشتن لب های حجیم استفاده از آن توصیه می شود. این محصول باعث به وجود آمدن خطوط هایی در لب می شود که جزئیات لب شما را بیشتر کرده و رطوبت آن را افزایش می دهد و این امر به مرور باعث بزرگ شدن لب ها می شود.

سخن پایانی

اگر شما از آن دسته از خانم هایی هستید که زیاد به دنبال مد و زیبایی هستید و به نظر شما عمل کردن باعث میشود به راحتی لب های بزرگ و زیبا داشته باشید به شما پیشنهاد میکنیم که ابتدا از روش های سنتی و خانگی استفاده کنید چرا که اینگونه از روش ها هیچ گونه آسیبی به بدن نمی رسانند و همچنین بسیار کم هزینه و راحت هستند.

بهتر است در ابتدا این روش ها را انجام دهید و اگر بعد از استفاده از این روش ها به نتیجه دلخواه نرسیدید میتوانید با مراجعه و مشورت با پزشک به سراغ عمل و یا روش های شیمیایی بروید.

پاسخ کوتاه به سوالات پر تکرار
روش های خانگی پروتز لب طبیعی کدامند؟
از روش های خانگی حجیم کردن لب می توان به استفاده از لیوان، استفاده از قالب یخ، استفاده از مسواک، استفاده از عسل، انجام دادن تمرین های ورزشی، ماساژ لب، استفاده از دارچین و وازلین و استفاده از آرایش برای پروتز لب اشاره کرد.
آیا پروتز لب در خانه دائمی است؟
خیر، تمام روشهای پروتز لب در خانه موقتی است و در بهترین حالت تنها ۱ روز دوام دارند. اگر به دنبال روش‌های دائمی هستید حتی تزریق ژل نیز نمی تواند به شما کمک کند چون اینکار نیز تنها ۶ ماه یا یکسال دوام دارد.
تاریخ به روز رسانی : 1402/03/13
محصولات مرتبطمحصولات مرتبط
حجم دهنده لب مینی استار مدل گل سرخ
حجم دهنده لب مینی استار مدل گل سرخ
بالم لب و حجم دهنده لب کاریته مدل ویتامین E
بالم لب و حجم دهنده لب کاریته مدل ویتامین E
حجم دهنده لب کیس بیوتی مدل فلفلی
حجم دهنده لب کیس بیوتی مدل فلفلی
ماسک لب بایو آکوا حجم 60 میلی لیتر بسته 20 عددی
ماسک لب بایو آکوا حجم 60 میلی لیتر بسته 20 عددی
رژ لب مایع حجم دهنده و برجسته کننده لب سیوره شماره 305
رژ لب مایع حجم دهنده و برجسته کننده لب سیوره شماره 305
دستگاه پمپی حجم دهنده لب مدل x10
دستگاه پمپی حجم دهنده لب مدل x10
حجم دهنده لب فولیپس بسته 3 عددی در سایزهای مختلف
حجم دهنده لب فولیپس بسته 3 عددی در سایزهای مختلف
دستگاه وکیوم حجم دهنده لب شارژی
دستگاه وکیوم حجم دهنده لب شارژی
نظرات ارسال نظر، پیشنهاد و تجربه شخصی شما درباره مطلب بالا
کاربر وانیا
20:46 - 1401/03/28
آسیب به لبت نمی رسونه

پاسخ : نخیر روش های خانگی هیچ آسیبی به لب نمی رسانند

کاربر تنهایی بهتره
14:41 - 1401/01/08
خیلی خوبه من روش مسواک رو انجام دادم خیلی خوب بود و تاثیر داشت.
کلیه حقوق متعلق به وب سایت طوطی کالا است و کپی برداری با ذکر منبع مانعی ندارد