منو

معرفی بهترین مدلهای نیم بوت مردانه + راهنمای خرید نیم بوت

خیلی از آقایان با قرار گرفتن در هر کدام از فصل ها دلشان می خواهد بسته به فصل و هوا تیپ و استایل خود را تغییر بدهند. هوای سرد و فصل زمستان زمانی است که می توانید یک استایل فوق العاده داشته باشید! لازمه لذت بردن از هوای سرد با یک استایل بی نظیر داشتن کفش مناسب و مخصوص این فصل است.

بسیاری از افراد در طول تابستان منتظر سرد شدن هوا هستند تا بتوانند در چنین روزهایی نیم بوت ها و بوت های خود را بپوشند. اگر قصد خرید نیم بوت مردانه را دارید قبل از اینکه برای خرید نیم بوت اقدام کنید، باید اطلاعاتی در خصوص نحوه انتخاب یک نیم بوت مناسب داشته باشید.

راهنمای خرید نیم بوت مردانه

راهنمای خرید انواع نیم بوت مردانه شیک و جدید

در این مقاله از طوطی کالا قصد داریم اطلاعاتی را درباره نحوه انتخاب و خرید نیم بوت مردانه در اختیارتان قرار دهیم و سپس بهترین برندهای تولید کننده نیم بوت مردانه را خدمت تان معرفی کنیم، پس با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

نیم بوت مردانه چه نوع کفشی است؟

نیم بوت مردانه (Ankle Boots Mens) یکی از انواع مختلف بوت یا چکمه مردانه است. این بوت ها یا به مچ پا می رسند و یا دقیقا زیر مچ پا قرار می گیرند. نیم بوت ها نه تنها پاها را گرم نگه می دارند، بلکه طراحی همه کاره و سبک وزن آنها محبوبیت خاصی را برای آنها به ارمغان آورده است.

نیم بوت به راحتی پوشیده می شوند و متناسب با طیف وسیعی از لباس ها، از جمله استایل روزمره و هوشمندانه هستند.

تاریخچه نیم بوت مردانه

انگلستان به عنوان زادگاه کفش بوت و نیم بوت به شمار می رود. آن طور که در تاریخ صنعت مد و پوشاک ثبت شده است، برای نخستین بار در سال 1805 میلادی یک نوع نیم بوت دخترانه شیک در کشور انگلستان تولید شد.

پس از آن اولین نیم بوت با گذشت تنها 25 سال یعنی در سال 1830 میلادی به عنوان یکی از محبوب ترین کفش های زنانه در این کشور تبدیل شد. با فراگیر شدن آن ها در انگلستان رفته رفته نیم بوت ها به سایر کشورهای دنیا نیز راه پیدا کرد.

بوت ها و نیم بوت ها از همان ابتدا در انواع مختلف مردانه و زنانه تولید و روانه بازار می شدند، با این وجود معمولاً مردها از بوت هایی که ارتفاع آن ها تا زانو یا بالاتر می رسد، استفاده نمی کنند. اما نیم بوت بین مردان و زنان به یک اندازه محبوبیت دارد.

بهترین مدل های نیم بوت مردانه

بهترین مدل های نیم بوت مردانه

کاربرد نیم بوت مردانه

کاربرد نیم بوت مردانه کاملا به نیازهای افراد بستگی دارد. این نوع کفش یار و یاور پاها در فصل های سرد سال و مخصوصا زمان بارندگی است و در فصول گرم سال نیز یک المان شیک برای داشتن یک استایل زیبا است. همچنین دسته ای از به روزترین نیم بوت های مردانه طراحی شده اند که علاوه بر کوهنوردی، برای راهپیمایی های طولانی مدت در طبیعت نیز مناسب هستند. به خصوص نیم بوت مردانه ضد آب افراد را برای بودن در طبیعت، کمپینگ و حتی استفاده روزمره آماده می کند.

استایل نیم بوت مردانه

نیم بوت اساسا یک استایل رسمی ندارد. اگر کمی به این فکر کنیم که نیم بوت چگونه در کمد لباس ها جا باز کرده متوجه این موضوع خواهیم شد. خوب می دانیم که کسی برای ست کردن استایل کت و شلوار پارچه ای خود هیچگاه از نیم بوت استفاده نمی کند.

در حالی که می توان یک جفت نیم بوت مردانه را به راحتی با بسیاری از انواع لباس های مردانه ست کرد، اما در عین حال هم باید مراقب بود چرا که نیم بوت مردانه با هر لباس به ویژه هر مدل شلوار مردانه ای ست نمی شود. ست کردن یک کت چرم مردانه و شلوار کتان با نیم بوت یک استایل محبوب و شیک میان آقایان است.

نیم بوت مردانه را با چه شلواری بپوشیم؟

پوشیدن نیم بوت مردانه با یک شلوار پارچه ای چندان مرسوم نیست. ما توصیه می کنیم که نیم بوت مردانه چرمی را با یک شلوار جین، شلوار کتان و از این قبیل مدل ها ست نمایید. مدل شلوار جین یا کتان برای ست کردن با نیم بوت مردانه چرمی می تواند کوتاه، راسته و ... باشد. ترکیب رنگی شلوار و نیم بوت چرمی مردانه نیز موردی است که نباید از آن غافل شد. یک نیم بوت مردانه شیک و خوش استایل اگر با شلوار درست ست شود، بر زیبایی شلوار دوچندان اضافه می شود.

بهترین برندهای نیم بوت مردانه

بهتر است قبل از معرفی انواع مدل های نیم بوت با نام معادل آن آشنا شویم. نیم بوت با عنوان کفش ساقدار هم شناخته می شود. بهترین برندها برای خرید اینترنتی بوت مردانه عبارت اند از:

1 - نیم بوت برند اسکیچرز (skechers)

یکی از بهترین پیشنهادها برای خرید بوت مردانه ارزان برند اسکیچرز است. اگر دنبال کفشی می گردید که بهترین پشتیبانی از پاها را ارائه دهد و در عین حال برای ورزش و پیاده روی نیز مناسب باشد، این مدل فوق العاده است. سایت بیکوپلاس یکی از بهترین قیمت های نیم بوت مردانه اسکیچرز را ارائه می دهد؛ چرا که مدل های های کپی و با کیفیت را عرضه می کند.

نیم بوت مردانه برند اسکیچرز

عکس نیم بوت مردانه برند اسکیچرز skechers

2 - نیم بوت برند سالومون Salomon

خرید پوتین مردانه فقط محدود به مدل های چرم یا ورزشی نیست؛ بلکه برند Salomon مدل های زیبا و منحصری به فردی ارائه می دهد و فقط افرادی آن را انتخاب می کنند که دوست دارند با دیگران متفاوت باشند. این کفش بند دار خوراک دویدن و قدم زدن در زمین های سخت و ناهموار است؛ پس اگر دنبال یک کفش پارچه ای ماندگار می گردید Salomon را انتخاب کنید.

نیم بوت مردانه سالومون

عکس نیم بوت مردانه ورزشی پارچه ای سالومون

3 - نیم بوت Jiaxiang

برای خرید اینترنتی کفش نیم بوت مردانه و اسپرت، برند Jiaxiang هم پیشنهاد بدی نیست. با خرید این برند، هم می توانید تجربه پوشیدن کفش چرم را داشته باشید هم با استایل ورزشی در خیابان حاضر شوید. از طرفی چون زیره کفش Jiaxiang برجستگی های زیادی دارد برای استفاده در روزهای برف و یخبندان زمستان عالی است.

4 - نیم بوت برند Clarks

کلارک برای همه نامی آشناست. معمولاً آقایانی که دوست دارند جنتلمن باشند و با ظاهری رسمی و خوش استایل پیش خانم ها حاضر شوند از برندهایی مانند چلسی یا کلارک استفاده می کنند. اگر شما هم چنین شخصیتی دارید کفش بوت زمستانی کلارک را خریداری کنید؛ این برند یکی از بهترین انواع نیم بوت مردانه معتبر و ارزان محسوب می شود.

5 - نیم بوت برند Enzo

خب همه که رنگ روشن یا مدل های ورزشی دوست ندارند؛ خیلی از آقایان دنبال رنگ مشکی اند که البته باید به سلیقه شان تبریک گفت. برند Enzo همان چیزیست که از رنگ سیاه انتظار دارید و بدون شک رضایتتان را تأمین می کند. اگر به خرید بوت مردانه زیپ دار یا بندی فکر می کنید این برند بهترین گزینه است.

6 - نیم بوت مردانه تیمبرلند (timberland)

تیمبرلند یک برند آمریکایی و یکی از قدیمی ترین و در عین حال محبوب ترین برندهای تولید کننده نیم بوت در دنیا محسوب می شود. نیم بوت های تولید شده توسط این برند خوش نام از مقاومت و استحکام بسیار بالایی برخوردار بوده و برای محیط های کاری سخت و فصول سرد گزینه بسیار خوبی محسوب می شوند.

نیم بوت مردانه تیمبرلند

عکس نیم بوت مردانه تیمبرلند timberland

7 - نیم بوت مردانه کاترپیلار

کاترپیلار یکی از کمپانی های بزرگ تولیدکننده لباس ها و تجهیزات ایمنی در دنیا است که در زمینه تولید نیم بوت های مردانه نیز فعالیت می کند. قطعاً اگر در صنعت مشغول به فعالیت هستید، نام این برند به گوش شما آشنا می باشد. نیم بوت کاترپیلار ضد آب بوده و از قسمت پنجه پا به خوبی حمایت می کنند.

8 - نیم بوت مردانه کلمبیا

نیم بوت های مردانه کلمبیا نیز جزو باکیفیت ترین کفش های زمستانی به حساب می آیند. در لایه میانی این محصولات از فوم به منظور راحتی بیشتر در زمان استفاده بهره گیری می شود. زیره این کفش ها نیز معمولاً از جنس رابر سخت بوده و در برابر سایش و لغزش استحکام خوبی از خود نشان می دهند. عموماً کلمبیا در مدل های مختلف نیم بوت از تکنولوژی Omni-grip به منظور افزایش درصد چسبندگی زیره و تعادل پاها استفاده می کند.

نیم بوت مردانه کلمبیا

عکس نیم بوت مردانه کلمبیا اصل و شیک

9 - نیم بوت کوهنوردی نورث فیس

نیم بوت های کوهنوردی نورث فیس، همان طور که از نام آن ها پیدا است برای طبیعت گردی و کوهنوردی گزینه بسیار ایده آلی می باشند. رویه این کفش ها از جنس الیاف مصنوعی بوده و فناوری های مدرنی هم چون Futurelight به منظور ضد آب بودن و تنفس پذیری در آن ها استفاده شده است.

10 - برند دکتر مارتنز

در بین شاخصه های مختلفی که می توان برای یک نیم بوت فوق العاده برشمرد، محصولاتی این برند انگلیسی از راحتی بسیار مناسبی برخوردار هستند. اکثر نیم بوت های مردانه دکتر مارتنز از جنس چرم هستند و از جمله کفش های فوق العاده شیک و در عین حال مقاوم به حساب می آیند. البته ناگفته نماند که دکتر مارتنز در زمینه تولید کفش های روزمره نیز فعالیت می کند.

نیم بوت مردانه دکتر مارتز

نیم بوت مردانه دکتر مارتز چرم اصل

تر دیگر برند های معتبر تولید کننده نیم بوت مردانه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برند های تک (hi tec) : محصولات این برند در برابر شرایط جوی بسیار بد مقاومت بالایی از خود نشان می دهد و می توان برای کوهنوردی نیز به راحتی از آن ها استفاده کرد.
  • برند کین : کفش نیم بوت کین در موقعیت های مختلف قابل استفاده است و به دلیل قیمت مقرون به صرف در کنار کیفیت عالی شهرت زیادی پیدا کرده است.
  • برند تریکرز : کفش های این برند بعد از گذشت 200 سال از زمان آغاز به کار هنوز هم به صورت دستی تولید می شوند و در عین حال مقاومت بسیار زیادی دارند.
  • برند چرچر : به عنوان یکی از برندهایی شناخته می شود که بیشتر در زمینه تولید نیم بوت های فانتزی و مد روز فعالیت می کند.
  • برند گرسون : این برند به عنوان تولید کننده کفش های نظامی در انگلستان فعالیت می کرد و چند سالی است که در زمینه تولید نیم بوت های معمولی نیز فعالیت می کند. استحکام بالا به عنوان مهم ترین ویژگی محصولات این برند به شمار می رود.
  • برند دکستر : این برند نیز در زمینه تولید کفش نیم بوت مقاوم در برابر شرایط آب وهوایی نامناسب فعالیت می کند.
  • برند کارهارت (Carhartt) : این برند آمریکایی به عنوان تولید کننده نیم بوت های مقاوم در دنیا شناخته می شود و بسیاری از شرکت ها و کارخانه های بزرگ نیز از کفش های این برند برای کارگران خود استفاده می کنند.
  • برند اریات : این برند در زمینه تولید نیم بوت های خاص با طرح های منحصربه فرد فعالیت می کند و معمولاً افرادی که به دنبال استایل های خاص و جذاب می گردند، از محصولات این برند استفاده می کنند.
  • نیم بوت برند Batis : اگر دنبال خرید بوت مردانه چرم هستید برند Batis بهترین گزینه است. این کفش با ظاهر جذاب و بندهای ظریف و خوشرنگ یکی از بهترین پیشنهادهای کفش نیم بوت پسرانه و زمستانی به شمار می رود.

بهترین جنس نیم بوت مردانه چیست؟

چرم یکی از رایج ترین موارد استفاده در تولید نیم بوت محسوب میشود. زیرا به دلیل جلوگیری از نفوذ سرما به داخل پاها و در عین حال تنفس پذیری بالا، مقاومت و ضد حریق بودن تجربه فوق العاده را در اختیار شما قرار میدهد ضمن زیبایی و شیک بودن ظاهر شما را نیز فراهم میکند. در واقع نیم بوت مردانه 2 وظیفه اساسی دارد:

  • گرم نگه داشتن پاها در فصول سرد
  • مراقبت از قوزک پا و جلوگیری از پیچ خوردگی

نیم بوت مردانه چرم اصل

عکس نیم بوت مردانه چرم اصل قهوه ای

اگر قصد خرید نیم بوت مردانه را دارید حتما به جنس آن توجه کنید، احتما تا تا اینجا متوجه شدید که بهترین متریال برای نیم بوت مردانه چرم طبیعی میباشد.

نگهداری صحیح از نیم بوت مردانه چرم

نگهداری صحیح از بوت های مردانه چرمی تاثیر زیادی در ماندگاری آنها داشته و کمک می کند تا ظاهر بوت های مردانه چرمی همچون روز اول حفظ شود. در اینجا به چند مورد درباره نگهداری صحیح از بوت مردانه چرمی اشاره می کنیم.

  • نیم بوت های مردانه چرمی به طور معمول در فصل های سرد و روزهای بارانی و برفی استفاده می شوند. از این رو خیس شدن آنها امری طبیعی است. توصیه می کنیم چنانچه بوت های مردانه چرمی شما به هر دلیلی که خیس شد ابتدا آب باقیمانده روی آن را با یک دستمال تمیز جمع کرده و سپس اجازه دهید تا در هوای آزاد و به آرامی خشک شوند. برای خشک کردن بوت های مردانه چرمی هرگز از وسایل گرمایشی مثل اتو، سشوار و بخاری استفاده نکنید.
  • از نگهداری طولانی مدت بوت های چرمی مردانه در جای مرطوب و در معرض نور مستقیم خورشید اجتناب کنید.
  • هرچند وقت یکبار، بسته به میزان استفاده از نیم بوت چرم مردانه، آن را با استفاده از تمیزکننده مخصوص چرم تمیز نموده و با استفاده از نرم کننده های مخصوص چرم روغن کاری نمایید. لیکن توصیه می کنیم که در صورت امکان هرچند مدت یکبار کار واکس زنی و تمیز کردن بوت های مردانه چرمی خود را به نمایندگان مجاز نوین چرم بسپارید. در مرکز خدمات پس از فروش نوین چرم، کلیه اجناس از جمله انواع بوت های چرمی مردانه توسط متخصصین و با استفاده از باکیفیت ترین مواد، واکس و پولیش می شوند.

مهمترین نکات هنگام خرید نیم بوت مردانه

سایز و اندازه نیم بوت

نخستین نکته در خصوص خرید نیم بوت مردانه توجه به سایز آن است. اندازه نیم بوت مورد نظر شما باید با سایز پاهایتان کاملا در تناسب باشد. برای این منظور توصیه می کنیم حتما به راحتی انگشتان پای خود در داخل کفش و یا فاصله یک بند انگشتی پشت پاهای خود از دیواره عقبی کفشتان توجه لازم را داشته باشید. هم چنین فراموش نکنید که برای خرید خود حتما از جوراب های ضخیم زمستانی استفاده کنید.

جنس رویه کفش

مورد دوم برای انتخاب نیم بوت مردانه توجه به جنس کفش است. امروزه تولید کنندگان داخلی و خارجی از انواع مختلف چرم های طبیعی، مصنوعی، کتان، جیر و … برای تولیدات خود استفاده می کنند.

رویه هایی که از چرم طبیعی و جیر تهیه شده اند دارای کیفیت بسیار بالایی هستند و در برابر سرما عایق میباشند هر چند این مدل نیم بوت از لحاظ قیمت بسیار گران هستند. رویه هایی که از چرم مصنوعی تولید شده اند نسبت به چرم طبیعی کیفیت پایین تری دارند هر چند مدلهای باکیفیت آنها نیز می تواند به خوبی از نفوذ سرما به پاهای شما جلوگیری کند. انتخاب در این خصوص بسته به سلیقه و نظر خودتان خواهد داشت.

عکس نیم بوت مردانه شیک و جدید

عکس نیم بوت مردانه بسیار شیک و زیبا قهوه ای روشن

جنس زیره نیم بوت

حتما در هنگام انتخاب و خرید نیم بوت مردانه خود به زیره در نظر گرفته شده برای محصول نیز توجه کافی را داشته باشید. با اینکه عمدتا زیبایی نیم بوت ها توجه شما را به خود جلب می کنند، اما یادتان باشد زیبایی بدون کیفیت و کارایی اصلا ارزشی ندارد!

جنس زیره نیم بوت و بوت ها را از موادهای مختلفی مانند پلی اورتان، پی وی سی، میکرولایت و غیره تولید می کنند همچنین زیره هایی که دور دوزی شده اند دارای ماندگاری و کیفیت بالاتری نسب به سایر مدلهای دیگر هستند. پس به خوبی جنس زیره کفشتان را مشاهده نموده و مطمئن شوید که غیر قابل سُر خوردن و لغزش می باشد.

حمایت کامل از قوزک پا

در پروسه خرید خود حتما به این فاکتور نیز توجه کافی را داشته باشید. برای این منظور پای خود را داخل نیم بوت انتخابی تان کرده و بر روی لبه های کفش سعی کنید بایستید. در این حالت قوزک پای شما بایستی از حمایت کامل لبه های کفش برخوردار بوده و هیچ گونه احساس ناراحتی بر روی خود نداشته باشد.

عکس نیم بوت مردانه شیک و زیبا

تصویر نیم بوت مردانه بسیار شیک و زیبا

ضد آب و مقاوم در برابر رطوبت

وقتی می خواهید به ضد آب بودن نیم بوت مردانه خود توجه کنید؛ پس باید به جنس رویه و کیفیت دوخت ایجاد شده بر روی آن نیز حتما دقت داشته باشید. اصل و اساس نیم بوت ها در ضد آب بودن و ضد نفوذ بودن آنان در برابر مایعات و رطوبت می باشد. پس این مورد را سرسری و صرفا به دلیل اینکه نیم بوتی گران قیمت را خریداری نموده اید، نگاه نکنید.

اما دقت داشته باشید در صورت ضد آب بودن نیم بوت پاهایی شما کمتر تنفس می کنند، اما در عوض از نفوذ آب و رطوبت جلوگیری می کنند. یک ایده خوب این است که فقط کفش هایی را انتخاب کنید که سطح خاصی از مقاومت در برابر آب را داشته باشند و در اثر رطوبت آسیب نبینند، نیم بوت های چرم می تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد.

نحوه بسته شدن (بند دار یا زیپی)

برخی از نیم بوت ها به صورت زیپی و برخی دیگر به شکل بندی و یا چسبی بسته می شوند. البته ما توصیه می کنیم در صورت اطمینان خاطر خود از عدم در آمدن کفش از پاهایتان به سراغ مدل های بندی آن ها بروید.

نیم بوت هایی که دارای زیپ هستند برای استایل های کلاسیک مناسب تر میباشند و بوت هایی که دارای بند هستند برای استایل های اسپرت معولا مورد استفاده قرار می گیرند. ناگفته نماند نیم بوت هایی نیز در بازار به چشم می خورند که به صورت ترکیبی از هر سه روش برای بسته شدن آنان استفاده شده است.

راحتی در پوشیدن نیم بوت مردانه

نیم بوت مردانه چرم اصل مشکی کشی بدون بند ورنی براق

کیفیت کفی نیم بوت

یکی دیگر از قسمت های تشکیل دهنده کفش کفی میباشد کفی ها دارای انواع مختلفی هستند که بهترین نوع آنها مدل کفی طبی است این نوع کفی کفش باعث راحتی پاهای شما در هنگام قدم زدن می شود و از فشار اضافه به کف پاهای شما جلوگیری میکند پس بهتر است در هنگام خرید نیم بوت و بوت مردانه به کفی آن نیز توجه داشته باشید.

قیمت نیم بوت مردانه

کیفیت و برند به انضمام تمامی نکات گفته شده در این مطلب از جمله مواردی است که بر روی قیمت نیم بوت مردانه تاثیرگذار است. با این حال اما بهتر است به قیمت نیم بوت مدنظرتان اهمیت نداده و صرفا با درک درستی از اندازه و کیفیت، کالای مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

خرید نیم بوت مردانه

پاسخ کوتاه به سوالات پر تکرار
قیمت نیم بوت مردانه چند است؟
قیمت انواع نیم بوت مردانه از 150 هزار تومان تا 12 میلیون تومان می باشد و به عوامل مختلفی همچون برند شرکت تولید کننده، جنس رویه و کفی نیم بوت، کیفیت دوخت و اتصال زیره، ضد آب بودن، نحوه بسته شدن و ... بستگی دارد.
ویژگی های یک نیم بوت مردانه خوب چیست؟
یک نیم بوت مردانه باید ویژگی هایی زیر را داشته باشد: مقاومت و ضد حریق بودن - توانایی جلوگیری از نفوذ سرما - تنفس پذیری بالا - قدرت پیشگیری از پیچ خوردگی پاها - ضد آب بودن - نگهداری پاها در حالت گرم، خشک و عاری از هرگونه رطوبت - سبک بودن - چسبندگی بالا و عدم لیزخوردن
تاریخ به روز رسانی : 1402/07/12
محصولات مرتبطمحصولات مرتبط
نیم بوت مردانه کروماکی چرم مصنوعی
نیم بوت مردانه کروماکی چرم مصنوعی
نیم بوت مردانه جوتی جینز مدل Army Boot 94851506-50
نیم بوت مردانه جوتی جینز مدل Army Boot 94851506-50
نیم بوت مردانه کلمبیا جنس برزنت مدل FIRBANKS
نیم بوت مردانه کلمبیا جنس برزنت مدل FIRBANKS
نیم بوت مردانه کاترپیلار چرم طبیعی ضد آب رنگ سرمه ای
نیم بوت مردانه کاترپیلار چرم طبیعی ضد آب رنگ سرمه ای
نیم بوت مردانه مدل شیک گام رنگ کرم چرم مصنوعی
نیم بوت مردانه مدل شیک گام رنگ کرم چرم مصنوعی
نیم بوت مردانه مدل امید جنس چرم مصنوعی زیپی
نیم بوت مردانه مدل امید جنس چرم مصنوعی زیپی
نیم بوت مردانه الن شوز چرم مصنوعی بندی
نیم بوت مردانه الن شوز چرم مصنوعی بندی
نیم بوت مردانه مدل اسپانیا رنگ مشکی چرم مصنوعی زیپی
نیم بوت مردانه مدل اسپانیا رنگ مشکی چرم مصنوعی زیپی
نظرات ارسال نظر، پیشنهاد و تجربه شخصی شما درباره مطلب بالا
کلیه حقوق متعلق به وب سایت طوطی کالا است و کپی برداری با ذکر منبع مانعی ندارد