منو

ناخن مصنوعی ژله ای چیست و چگونه روی ناخن کاشت می شود؟

انواع ناخن مصنوعی به ظاهر ناخن طبیعی شما حالت می دهند و به زیبایی بیشتر ناخن ها کمک می کنند. از طرف دیگر، ناخن های مصنوعی به راحتی نمی شکنند و لب پریده نمی شوند. مجموع این موارد باعث شده اند تا ناخن مصنوعی، برای بانوانی که به دلیل انجام کارهای منزل همیشه ناخن هایشان می شکند، انتخاب مناسبی باشد. از طرفی انواع ناخن مصنوعی این قابلیت را دارند که روی آن ها از لاک مات یا لاک براق با طراحی منحصربه فرد استفاده شود.

اگر از علاقمندان به مدل های جدید آرایش ناخن باشید احتمالا با ناخن های ژله ای آشنایی دارید. ناخن های ژله ای ناخن هایی شفاف و نیمه شفاف هستند که با رنگ های لاک نیمه شفاف و عناصر تزئینی دیگر پوشش داده می شوند و ناخن ها را زیباتر می کنند.

ناخن مصنوعی ژله ای چیست؟

عکس ناخن مصنوعی ژله ای رنگارنگ

ناخن مصنوعی ژله ای چیست؟

ناخن مصنوعی ژله ای یا Jelly Nails نوع دیگری از انواع ناخن مصنوعی را تشکیل می دهد که این روزها طرفداران زیادی هم پیدا کرده است. در ساخت این ناخن ها هم اکریلیک به کار رفته است؛ اما این اکریلیک حالت ژله ای دارد و پس از قرار گرفتن روی ناخن، توسط اشعه فرابنفش سخت و سفت می شود.

لازم به ذکر است که ناخن های ژله ای به اندازه ناخن های اکریلیک معمولی مقاومت ندارند و در نتیجه پیشنهاد می کنیم خانم هایی سراغ این ناخن مصنوعی ها بروند که فعالیت زیادی در روز ندارند و از انگشتان خود زیاد کار نمی کشند.

ناخن مصنوعی ژله ای به لحاظ زیبایی شناختی برتری هایی دارد و ظاهر طبیعی به انگشتان می دهد. از طرف دیگر در اثر رشد ناخن طبیعی دست، نیاز زیادی به رسیدگی ندارید؛ کافی است به کمک انواع لاک مات یا براق ظاهر ناخن های خود را آراسنه کنید.

معمولا بعد از استفاده از این ناخن ها، قسمت صفحه ناخن یا پایه ناخن دارای رنگ کامل هستش و فقط قسمتی از ناخن که بلندتر هست حالت ژله ای و شفاف داره. این مدل از ناخن ها معمولا با رنگ های پاستیلی و شیشه ای مورد استفاده قرار می گیرند تا به طور کامل حالت ژله ای و شفاف روی ناخن ها داشته باشند.

تفاوت کاشن ناخن ژله ای با کاشت ناخن پودری

کاشت ناخن ژله ای و اکریلیک عین هم نیستند، اما شباهت هایی به هم دارند. اکریلیک یک فرایند دو مرحله ای است که شامل ترکیب مایعی با پودر منومر و خمیر درست کردن و این خمیر را به شکل ناخن در آوردن، و سپس در معرض هوا خشک شدن می شود.

اما در کاشت ناخن ژله ای از ژل سخت استفاده شده و ناخن در معرض اشعه UV قرار می گیرد. ژل سخت، معمول ترین نوع ژل است که برای کاشت ناخن ژله ای به کار می رود، اما جدا کردن آن کمی سخت تر است.

کاشت ژله ای به نسبت کاشت پودری نازک تر، واقعی تر و ظریف تر است و در عین حال گران تر از کاشت اکریلیک می باشد. این کاشت با آب و هوای مرطوب سازگاری بیشتری دارد و ماندگاری آن در هوای مرطوب بیشتر است و به طور معمول این نوع کاشت در هوای خشک ترک برمی دارد. در این روش مواد ژل به صورت آماده خریداری شده و آن را بعد از مواد ضد قارچ روی ناخن می گذارند و در دستگاه یو وی قرار می دهند تا خشک شود.

زیباترین مدلهای ناخن مصنوعی ژله ای

کاشت ناخن ژله ای برای چه کسانی مناسب تر است؟

این کاشت برای افرادی که ناخنی ظریف و براق می خواهند، از حساسیت یا ناراحتی تنفسی (آسم) رنج می برند و همچنین در مناطق مرطوب زندگی می کنند مناسب می باشد. برای ماندگاری بیشتر این کاشت نیاز به توانایی های یک ناخن کار حرفه ای و مواد مناسب و خشک نبودن آب و هوا است.

مزایای کاشت ناخن ژله ای

  • مواد مورد استفاده در این روش برخلاف کاشت ناخن پودری، بدون بو است.
  • مواد کاشت ناخن ژله ای معمولا غیر سمی است.
  • ناخن کاشته شده با روش ژلی ظریف تر و طبیعی تر از ناخن کاشته شده به روش پودری است و به همین دلیل، ظاهر طبیعی تر و واقعی تری روی ناخن ایجاد می کند.
  • روش کاشت ناخن ژله ای سریع تر انجام می شود و راحت تر نیز هست.
  • کاشت ناخن ژله ای به ترمیم کمتری نیاز دارد.
  • از این روش می توان به عنوان کاور ناخن نیز استفاده کرد.

انواع ناخن های ژله ای

عکس پالت طراحی و کاشت ناخن

معایب کاشت ناخن ژله ای

  • کاشت ناخن ژله ای معمولا گران تر از سایر روش های کاشت ناخن است.
  • تعداد سالن هایی که خدمات مربوط به این نوع کاشت ناخن را به مشتریان ارائه می دهند کمتر است.
  • دستگاه مخصوص این روش از کاشت ناخن معمولا دارای اشعه ماورا بنفش بوده و برای پوست بسیار مضر است.
  • همانطور که گفته شد کاشت ناخن ژله ای ظاهری ظریف تر و طبیعی تر دارد. اگر به هر دلیلی مایل باشید ناخن ژله ای را بردارید، حذف این ژل از روی ناخن کاری وقت گیر و سخت خواهد بود و ممکن است باعث ضعیف شدن ناخن هم بشود.
  • برای برداشتن کاشت ناخن ژله ای حتما باید به سالن های مخصوص مراجعه شود و این کار توسط تکنیسین ناخن انجام می شود و نباید این کار را خودتان در خانه انجام دهید.

ناخن ژله ای چیست؟

عکس ناخن ژله ای قرمز شفاف

نتیجه گیری

در نظر داشته باشید که از ناخن مصنوعی برای درازمدت بر روی ناخن های خود استفاده نکنید. ناخن طبیعی نیاز به تنفس دارد. اگر شما فرصت تنفس را از ناخن طبیعی بگیرید، باعث می شود تا پس از مدتی ناخن های شما شکننده و خشک شوند.

به صورت کلی در زمان کندن ناخن های مصنوعی نمی بایست فشار زیادی اعمال شود زیرا باعث آسیب رساندن به ناخن طبیعی خواهد شد. به این نکته توجه داشته باشید که پس از کندن ناخن مصنوعی لازم است تا ناخن ها را به کمک کرم های مرطوب کننده نرم و مرطوب نمایید. امروزه انواع ریموور ناخن در بازار وجود دارند که می توانند به راحتی چسب ناخن های مصنوعی را تجزیه کرده و ناخن را جدا نمایند.

خرید لوازم کاشت ناخن ژله ای

پاسخ کوتاه به سوالات پر تکرار
تفاوت کاشت ناخن ژله ای با کاشت ناخن پودری در چیست؟
کاشت ناخن پودری فرایند دو مرحله ای است که شامل ترکیب مایعی با پودر منومر و سپس خشک شدن در معرض هوا است اما در کاشت ناخن ژله ای از ژل سخت استفاده شده و ناخن در معرض اشعه UV قرار می گیرد. کاشت ژله ای به نسبت کاشت پودری نازک تر، واقعی تر و ظریف تر است و در عین حال گران تر از کاشت پودری می باشد.
مزایای کاشت ناخن ژله ای در چیست؟
مواد مورد استفاده در کاشت ناخن ژله ای بدون بو و غیر سمی است. ناخن ژلی ظریف تر، طبیعی تر، سریع تر و راحت تر از سایر روشهای کاشت است، همچنین کاشت ناخن ژله ای به ترمیم کمتری نیاز دارد.
تاریخ به روز رسانی : 1401/12/20
محصولات مرتبطمحصولات مرتبط
پرایمر کاشت ناخن ان بی آی حجم 15 میلی لیتر
پرایمر کاشت ناخن ان بی آی حجم 15 میلی لیتر
پودر کاشت ناخن پلیمری ان بی آی وزن 180 گرم
پودر کاشت ناخن پلیمری ان بی آی وزن 180 گرم
پلی ژل کاشت ناخن کلانا حجم 60 میلی لیتر
پلی ژل کاشت ناخن کلانا حجم 60 میلی لیتر
چسب ناخن مصنوعی جانسون مدل H5 حجم 5 میلی لیتر
چسب ناخن مصنوعی جانسون مدل H5 حجم 5 میلی لیتر
ضد قارچ ناخن ان بی آی مدل A.T.G حجم 15 میلی لیتر
ضد قارچ ناخن ان بی آی مدل A.T.G حجم 15 میلی لیتر
محلول لیکویید کاشت ناخن ان بی آی حجم 60 میلی لیتر
محلول لیکویید کاشت ناخن ان بی آی حجم 60 میلی لیتر
ژل تاپ شاین ناخن ان بی آی مدل p حجم 15 میلی لیتر
ژل تاپ شاین ناخن ان بی آی مدل p حجم 15 میلی لیتر
پالت پلاستیکی طراحی ناخن بسته 50 عددی
پالت پلاستیکی طراحی ناخن بسته 50 عددی
نظرات ارسال نظر، پیشنهاد و تجربه شخصی شما درباره مطلب بالا
کاربر نسترن
20:23 - 1401/11/24
من خیلی ناخن ژله ای دوست دارم ... خیلی ممنون ... بابت زحماتتون
کاربر نیایش
21:23 - 1401/09/14
سلام عالیه من مطالب زیباتون رو خیلی دوست داشتم ممنونمممم واقعاااااا
کلیه حقوق متعلق به وب سایت طوطی کالا است و کپی برداری با ذکر منبع مانعی ندارد