منو

پرفروش ترین مدلهای میز تحریر کودک دخترانه و پسرانه جدید

ست میز و صندلی کودک مدل ROSE
ست میز و صندلی کودک مدل ROSE
میز و صندلی تحریر کودک آوا
میز و صندلی تحریر کودک آوا
میز تحریر مدل کاپیتان بامبینو همراه قفسه کشو و کمد
میز تحریر مدل کاپیتان بامبینو همراه قفسه کشو و کمد
ست میز تحریر و صندلی دخترانه میزیمو مدل کیتی
ست میز تحریر و صندلی دخترانه میزیمو مدل کیتی
ست میز تحریر و صندلی ای اس تی مدل کودک جنس چوب ام دی اف
ست میز تحریر و صندلی ای اس تی مدل کودک جنس چوب ام دی اف
میز و صندلی تحریر ام دی اف سپهر یاس با قابلیت تاشدن و تنظیم شدن
میز و صندلی تحریر ام دی اف سپهر یاس با قابلیت تاشدن و تنظیم شدن
میز تحریر کودک دخترانه کیدکو مدل kitty
میز تحریر کودک دخترانه کیدکو مدل kitty
میز تحریر کودک پلاستیکی مرسه مدل M01
میز تحریر کودک پلاستیکی مرسه مدل M01
میز تحریر کودک باکسدار مدل سگ های نگهبان
میز تحریر کودک باکسدار مدل سگ های نگهبان
میز تحریر کودک ناصر پلاستیک مدل مک کوئین کد sara
میز تحریر کودک ناصر پلاستیک مدل مک کوئین کد sara
میز تحریر و صندلی مدل کودک کد WA1400
میز تحریر و صندلی مدل کودک کد WA1400
میز تحریر کودک چوبی تاشو مدل NYX۳۲۳
میز تحریر کودک چوبی تاشو مدل NYX۳۲۳
میز تحریر کودک آبی طرح فروزن
میز تحریر کودک آبی طرح فروزن
میز تحریر کودک پایه کوتاه مدل پو
میز تحریر کودک پایه کوتاه مدل پو
میز تحریر کودک مدل خرسی
میز تحریر کودک مدل خرسی
ست میز و صندلی کودک دخترانه رزگلد
ست میز و صندلی کودک دخترانه رزگلد

میز تحریر کودک یکی از وسایل مهم و ضروری برای کودکانی است که به تازگی وارد مدرسه می شوند و شروع به کسب علم و دانش می کنند. گاهی اوقات بچه ها با حالت درازکش جلوی تلویزیون تکالیف روزانه شان را انجام می دهند یا از پیشخوان و میز ناهار خوری یا میز غذا خوری آشپزخانه استفاده می کنند تا در جمع خانوادگی بیشتر حضور داشته باشند. این قضیه تمرکزشان را کم می کند و به دلیل وضعیت نامناسبی که بدن شان دارد، در دراز مدت دچار آسیب های جبران ناپذیر می شوند.

داشتن یک میز تحریر بچه گانه جدید که سلیقه بچه ها در آن اعمال شده باشد، می تواند نقش مهمی در پشت میز نشستن بر عهده داشته باشد اما نباید از کنار استانداردهای یک میز تحریر مناسب به سادگی گذشت.

اکثر کودکان عاشق این هستند که مبل، میز و صندلی مختص و مناسب قد و قواره خودشان را داشته باشند؛ تا به راحتی و بدون کمک دیگران بتوانند از آن استفاده کنند. اتاق و مبلمان فرزندان کودک شما نقش مهمی در چگونگی بزرگ شدن آنها می گذارد. یکی از وسایلی که خردسالان بسیار به آن علاقه دارند میز و صندلی تحریر است.

اگر شما هم جزو افرادی هستید که به سلامت کودک خود اهمیت می دهید، حتما برای حفظ سلامت کودک خود می بایست برای او یک میز تحریر بچه گانه خریداری نمایید تا از ورود هر گونه آسیب به ستون فقرات کودک خود جلوگیری نمایید و سلامت کودک خود را تضمین کنید.

میز تحریر کودک

میز تحریر کودک دخترانه صورتی

اگر در بازار و یا فروشگاه های اینترنتی برای خرید میز تحریر و میز مطالعه کمی جستجو کرده باشید، حتما با مدل ها و رنگ های مختلف میز تحریر روبرو شده اید. شاید این همه تنوع در مدل، جنس، رنگ و ابعاد شما را در انتخاب میز تحریر مناسب کمی دچار مشکل کند. ما در این مقاله تلاش کردیم تا شما را در انتخاب هوشمندانه و درست میز تحرید کودک راهنمایی کنیم، پس در ادامه با طوطی کالا همراه باشید.

میز تحریر کودک چیست؟

میز تحریر نوعی وسیله در منزل است که از آن به منظور مطالعه، نوشتن، و کار با رایانه به کار می رود. این میز ها معمولا دارای تعدادی کشو هستند که به منظور نگهداری کتاب و لوازم تحریر شما به کار می رود.

میز تحریر کودک یکی از وسایلی است که متناسب با سن کودک خریداری می شود. برای اینکه کودک به کمک دیگران نیاز نداشته باشد، می توان از این میز استفاده کرد. این وسیله کاربردی موجب سرگرم کردن کودک تا مدت ها می شود و در صورتی که مدل آن به صورت کاربردی و درست انتخاب شده باشد، تأثیر زیادی در مستقل شدن کودک به هنگام بازی کردن خواهد داشت.

ویژگی های میز تحریر کودک

میز تحریر بچه باید دارای ویژگی های مختلفی باشد. طراحی میز باید به صورت ارگونومیک و مناسب بوده و متناسب با قد و سن کودک باشد. صندلی میز تحریر نیز باید متناسب با کودک بوده، به طوری که هنگام نشستن بر روی آن تکیه گاه آن کاملاً در پشت ستون فقرات کودک قرار گیرد و پایه های این صندلی نیز باید به گونه ای باشند که این صندلی بر روی سطح زمین دارای ایستایی خوبی بوده و کودک بتواند چند ساعت با آن کار کند.

وزن میز تحریر و صندلی آن نیز باید سبک باشد تا کودک بتواند آن را به عقب و جلو به راحتی تنظیم کند. برای اینکه کودک به میز تحریر خود علاقه بیشتری نشان دهد، می توان از رنگ های شاد و براق استفاده کرد تا این میز زیبایی اتاق کودک را نیز بیشتر کند.

بهترین مدلهای میز تحرید کودک دخترانه

میز تحریر مدرسه ای مخصوص کودک

انواع میز تحریز کودک

میز های کودکان از نظر طرحی دارای مدل های مختلفی هستند که متناسب با سلیقه کودک تان باید آن ها را انتخاب کنید، مدل و طرح میز تحریز کودکان بسیار مهم است زیرا که باعث جذب شدن آن ها به میز می شود و تمایلشان برای انجام تکلیفات بر روی میز را بیشتر می کند به طوری که برای پسران میز تحریر کودک پسرانه با نقش های کارتونی پسرانه و مورد علاقه اش را خریداری کنید و برای دختران نیز همینطور تا مطابق با سلیقه آنان باشد. میز های تحریر از نظر مدل به چند دسته تقسیم می شوند که شامل میز تحریز کودکانه تاشو ، ثابت ، قفسه دار و … می باشد.

میز های تحریر تاشو و متحرک گزینه مناسبی هستند به طوری که هر وقت فرزندتان تمایل داشت تکالیفش را در جای دیگری انجام دهد می توانید به آسانی آن ها را جابجا کنید به علاوه اینکه جای کمتری میگیرند. اگر کودک تان وسایل نقاشی و ... زیادی دارد بهتر است از میز های تحریر قفسه دار استفاده کنید تا بتواند از کمد آن ها استفاده کند البته بدیهی است که قیمت آن ها بالا تر نیز می باشد.

مهمترین نکات هنگام خرید میز تحریر کودک

کدام رنگ مناسب میز کودک است؟

یکی از مهم ترین عواملی که در ابتدای امر باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید؛ رنگ میز تحریر کودک است. رنگ ها دنیای خارق العاده ای دارند و طبق مطالعات روانشناسی هر یک از آن ها ویژگی ها و تاثیرات روانشناختی خاصی را بر ذهن کودکان بر جای می گذارند.

به همین دلیل اگر فرزند شما دختر است؛ رنگ های سفید، صورتی، آبی ملایم، زرد، ارغوانی و رنگ هایی از این قبیل برای او مناسب خواهد بود. در صورتی که فرزند شما پسر باشد؛ رنگ های آبی، قهوه ای، قرمز و سبز رنگ هایی متناسب با شخصیت او به شمار می رود. با این حال قبل از خرید میز باید از علاقه کودک خود به رنگبندی میز تحریر مطمئن شوید.

در بازار انواع مختلف میز تحریر دخترانه و میز تحریر پسرانه موجود می باشد که شما می توانید بر اساس جنسیت فرزند دلبندتان یکی را انتخاب کنید.

عکس میز تحریر کودک جدید

عکس میز تحریر کودک ساده دخترانه چوبی

طرح و شکلی جذاب و فانتزی در میز تحریر کودک

یکی از عواملی که سبب می شود که میز کودک به صورت استاندارد در نظر گرفته شود؛ شکل و طراحی آن است. در این رابطه انواع متنوعی از میزهای تحریر وجود دارد؛ اما مناسب ترین آن ها برای کودکان میزهایی هستند که طرح و شکلی فانتزی همراه با شخصیت های کارتونی مورد علاقه کودکان داشته باشند.

در این صورت تمایل کودک به انجام تکالیف و مطالعه افزایش پیدا خواهد کرد. امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی، هر نوع طرحی که در نظر داشته باشید؛ به صورت سفارشی ساخته خواهد شد و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد. بنابراین مطابق با علاقه و نیاز کودک میزی با طرح و شکل مناسب را برای او سفارش دهید.

راحت بودن میز تحریر بچه گانه

تناسب میز و صندلی و راحت بودن آن ها یکی از مهم ترین مواردی است که در زمان خرید آن ها باید مدنظر قرار دهید. اگر کودک شما هنگام استفاده از میز یا صندلی خود با مشکل مواجه شود، ممکن است که این امر باعث شود تمایلی به استفاده از آن برای انجام تکالیف خود در منزل نداشته باشد.

عکس میز تحریر دخترانه صورتی

عکس میز تحریر دخترانه صورتی ساده و شیک

تناسب ابعاد و ارتفاع میز و صندلی باعث خواهد شد تا کودک شما بتواند به راحتی با نشستن روی صندلی به انجام کارهای خود بپردازد و مشکلاتی مانند کمردرد یا پادرد به دلیل نشستن روی زمین یا عدم قرار گرفتن در موقعیت درست روی صندلی برای او به وجود نیاید.

مناسب ترین جنس میز تحریر کودک

کودکان افرادی بازیگوش و پرتکاپو هستند. بنابراین میز تحریر کودک استاندارد باید با استفاده از متریال مناسب ساخته شود. پلاستیک، فلزات، چوب، ام دی اف و pvc از متریال هایی هستند که جهت ساخت میز استاندارد برای کودکان در نظر گرفته می شوند. هر یک از این مواد علاوه بر این که قیمت متفاوتی دارند، از نظر وزن و مشخصات ظاهری نیز با یکدیگر تفاوت دارند.

جنس میز کودک باید با شخصیت و سن و سال او هماهنگی داشته باشد. بنابراین برای کودکان کم سن بهتر است که از جنس pvc استفاده شود. زیرا این متریال بسیار سبک است و در صورت افتادن میز آسیبی به کودکان وارد نخواهد کرد. هر یک از مدل های میز تحریر کودکانه دارای مشخصات و قیمت متفاوتی هستند. برای همین، باید با توجه به بودجه و سلیقه خود نسبت به خرید یکی از این مدل ها اقدام کنید.

در ادامه ویژگی های چند مدل از جنس های میز تحریر بچه گانه را با هم بررسی می کنیم:

چوب و mdf

میزهای چوبی محکم هستند و می توان برای سالیان زیاد از آن ها استفاده کرد. میز تحریرهای چوبی بچه گانه به تقلید از مدل های بزرگسال طراحی می شوند. به همین خاطر به خوبی با دیگر وسایل چوبی منزل ست می شوند. میز و صندلی چوبی معمولا سنگین است و کودک نمی تواند به راحتی آن را جابجا کند. یک حسن دیگر میز های چوبی این است که هر وقت اراده کنید می توانید رنگ آن را تغییر دهید.

میز تحریر کودک ام دی اف

عکس میز تحریر کودک دخترانه ام دی اف خوشگل و با دوام

میز تحریر کودک فلزی

اگر به دنبال میز شیک و بادوام هستید، میزهای فلزی گزینه مناسبی هستند. ظاهری صیقلی دارند و راحت تمیز می شوند. صندلی های فلزی معمولا تاشو هستند و به راحتی می توان آن ها را جمع کرد. اگر این جنس را انتخاب می کنید حواستان باشد که پایه های آن حتما ضد لغزش باشد.

میز تحریر کودک پلاستیکی

میز و صندلی ها پلاستیکی به اندازه کافی سبک هستند که بچه ها بتوانند آن ها را جابجا کنند. این مدل معمولا بادوام است. مهم ترین ویژگی آن ها مقرون به صرفه بودن است. نیاز به سرهم کردن ندارند. اگر فرزندتان تمام سطح آن را نقاشی کند باز هم به راحتی می توان آن را شست.

میز تحریر کودک چوبی

میز تحریر کودکانه و بچگانه چوبی

ابعاد میز کودک چند در چند باشد؟

در انتخاب میز کودک باید استانداردهای ابعاد و اندازه در وهله اول مورد توجه قرار گیرد. ابعاد میز تحریر شامل طول، عرض و ارتفاع آن است. هر یک از این موارد اندازه های استانداردی دارند و باید با قد و اندازه کودکان متناسب باشند.

ارتفاع میز تحریر کودک

ارتفاع میز کودک باید به گونه ای در نظر گرفته شود که در زمان نشستن کودکان روی صندلی قسمت ران و زانو کودکان از زیر میز فاصله داشته باشد. به طوری که هنگام جا به جایی صندلی مشکلی برای آن ها ایجاد نشود. همچنین زمانی که کودک پشت میز قرار می گیرد؛ دست و آرنج او در یک راستا روی میز باشد.

میز تحریر کودک دخترانه

عکس میز تحریر کودک دخترانه صورتی خوشگل

توجه به ابعاد اتاق کودک

قطعا یک میز تحریر بزرگ تر فضای بیشتر و راحت تری برای کودک شما فراهم می کند اما نباید فراموش کرد که به همان نسبت بخش بیشتری از اتاق خواب را به خود اختصاص می دهد و این موضوع در صورت کوچک بودن محیط، آشفته شدن دیزاین و کوچک تر به نظر رسیدن اتاق خواب را به دنبال خواهد داشت.

همچنین فراموش نکنید که پشت میز تحریر باید به اندازه ۷۵ الی ۹۰ سانتی متر فضای خالی وجود داشته باشد، تا رفت و آمد برای کودک شما راحت باشد. اگر اتاق خواب فرزند شما فضای محدودی دارد، میز تحریر کنجی از مناسب ترین گزینه ها برای اتاق خواب کودک شما خواهد بود.

تناسب میز تحریر با جثه کودکتان

کودکان خیلی سریع رشد می کنند. میزی با ارتفاع ۶۰ سانتی متر که برای امسالش مناسب است، سال بعد می تواند حسابی کوچک محسوب شود. بیشترین میزان تمرکز کودک مربوط به زمانی است که پشت میز تحریرش احساس راحتی کند؛ بنابراین جثه کودک نقش مهمی در انتخاب اندازه میز تحریرش ایفا می کند.

قبل از خرید به این نکته که قرار است چند سال کودک شما از میز تحریر استفاده کند نیز توجه کنید تا میز تحریرش در طول این مدت نیز پاسخگوی نیازش باشد. سطح میز تحریر کودک باید ۲۰ سانتی متر بالاتر از قسمت نشیمن گاه صندلی اش باشد. این فاصله به کودک کمک می کند که حالت طبیعی بدنش در زمان نشستن حفظ شود. در این راستا فراموش نکنید که ارتفاع صندلی باید به اندازه ای باشد که کف پاهای کودک بطور کامل روی زمین قرار گیرد تا زاویه ۹۰ درجه زانوهای او تغییر نکند.

شیک ترین مدل های میز تحزیر کودکانه

ست صندلی و میز تحریر کودکانه صورتی دخترونه

در نتیجه این مقاله باید بدانید که استانداردهای میز تحریر کودک به عوامل متعددی مانند جنس، رنگ، متریال، ابعاد و اندازه، طرح و شکل میز بستگی دارد. در صورتی که همه این عوامل با شرایط روحی و جسمی کودک شما تطبیق داشته باشد؛ میز تحریر از نظر استاندارد تایید خواهد شد.

پیشنهاد مطالعه » راهنمای خرید ست میز صندلی کودک

خرید انواع میز تحریر کودک

جمع بندی

انتخاب بهترین مدل میز تحریر کودک پسرانه یا دخترانه که با فضای داخل اتاق او همخوانی دارد، باعث افزایش تمایل او به استفاده از آن برای انجام کارهای روزمره خواهد شد. برای همین توصیه می شود انتخاب خود را با در نظر گرفتن جنس، ابعاد و مشخصاتی مانند رنگ بندی میز تحریر انجام دهید تا امکان استفاده بهینه از آن برای کودک شما فراهم شود.

پاسخ کوتاه به سوالات پر تکرار
قیمت میز تحریر بچه گانه چند است؟
قیمت میز تحریر کودک به عوامل مختلفی همچون برند شرکت تولید کننده، جنس، وزن و ابعاد میز و صندلی، ظرفیت وزنی، رده سنی مورد استفاده، کیفیت ساخت و ... بستگی دارد اما در حالت کلی قیمت میز تحریر کودک از 150 هزار تومان تا 6 میلیون تومان می باشد.
میز تحریر کودک چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟
طراحی میز و صندلی باید به صورت ارگونومیک بوده و متناسب با قد و سن کودک باشد. به هنگام نشستن روی صندلی باید تکیه گاه صندلی کاملاً در پشت ستون فقرات کودک قرار گیرد. وزن میز تحریر و صندلی نیز باید سبک باشد تا کودک بتواند آن را به عقب و جلو به راحتی تنظیم کند. همچنین رنگ آن نیز بهتر است شاد و براق باشد.
تاریخ به روز رسانی : 1402/07/19
نظرات ارسال نظر، پیشنهاد و تجربه شخصی شما درباره مطلب بالا
کلیه حقوق متعلق به وب سایت طوطی کالا است و کپی برداری با ذکر منبع مانعی ندارد