منو

قاشق و چنگال ضد لرزش دست برای سالمندان و بیماران پارکینسون

تعداد بسیار زیادی از انسان ها بدلیل بیماری زندگی سختی را پشت سر می گذارند و در چنین شرایطی وجود محصولاتی که بتواند نیازهای آن ها را برطرف کرده و زندگی را برایشان شیرین تر کند، بسیار حائز اهمیت است.

یکی از محصولاتی که برای سالمندان، معلولین و بیماران پارکینسون بسیار کاربردی و مفید خواهد بود، قاشق و چنگال ضد لرزش دست می باشد، که در نتیجه استفاده از این وسیله، این افراد بدون اینکه از ریختن غذا از قاشق خجالت زده شوند از خوردن غذای خود لذت ببرند.

قاشق ضد لرزش دست

راهنمای خرید قاشق ضد لرزش دست

با توجه به کاربردی بودن این قاشق برای سالمندان در این مقاله می خواهیم شما را با این وسیله توانمند سازی آشنا کنیم، پس با طوطی کالا تا انتها همراه باشید.

قاشق و چنگال ضد لرزش دست چیست؟

قاشق و چنگال ضد لرزش دست (به انگلیسی Anti shake spoon) که با نام های قاشق یار هوشمند و قاشق پارکینسون نیز شناخته می شود، به بیماران مبتلا به لرزش دست کمک می کند بدون نگرانی از بیرون ریختن غذا از داخل قاشق، به راحتی غذا بخورند.

این قاشق به افرادی که بر اثر عوارض سالمندی، پارکینسون، سکته مغزی و ET به لرزش دست دچارند، کمک می کند با آسایش و راحتی در کنار اعضای خانواده غذا بخورند.

عکس نحوه استفاده از قاشق ضد لرزش دست

نحوه استفاده از قاشق ضد لرزش دست

نحوه عملکرد قاشق ضد لرزش دست چگونه است؟

در درون دسته این قاشق مدار الکترونیکی وجود دارد که میتواند نوع لرزش را حس کرده و حرکاتی را در جهت خلاف آن انجام دهد تا شدت لرزش کاهش یابد.

حسگرهای این قاشق تمایز بین لرزش های ناخواسته و حرکات عمدی مانند بلند کردن قاشق به سوی دهان را شناسایی می کند. از این دسته میتوان برای استفاده از چنگال و قاشق هم استفاده کرد.

این دستگاه قاشق یار می تواند تا 85 درصد از لرزش دست را کم کند و در نتیجه محتویات غذا به راحتی داخل قاشق باقی می ماند.

عکس خوردن غذا با قاشق ضد لرزش دست

عکس قاشق پارکینسون یا قاشق ضد لرزیدن دست

پاسخ کوتاه به سوالات پر تکرار
قاشق ضد لرزش دست مناسب چه کسانی است؟
ابن وسیله توانمند سازی بیشتر برای افرادی است که دچار بیماری پارکینسون، لرزش دست، آرتروز و همچنین افرادی که دارای محدودیت های حرکتی در ناحیه دست و انگشتان هستند می باشد.
قیمت قاشق و چنگال ضد لرزش دست چند است؟
قیمت قاشق و چنگال ضد لرزش دست بستگی به برند شرکت سازنده، جنس، وزن، قابلیت های دستگاه، ست یا تکی بودن و ... دارد اما به طور معمول قیمت قاشق و چنگال ضد لرزش دست از 500 هزار تومان تا مدلهای 5 میلیون تومانی ادامه دارد.
تاریخ به روز رسانی : 1401/11/17
محصولات مرتبطمحصولات مرتبط
قاشق ضد لرزش مدل معلولین و سالمندان
قاشق ضد لرزش مدل معلولین و سالمندان
چنگال ضد لرزش مدل معلولین و سالمندان
چنگال ضد لرزش مدل معلولین و سالمندان
قاشق و چنگال ضد لرزش فولاد ضد زنگ با دسته سیلیکونی
قاشق و چنگال ضد لرزش فولاد ضد زنگ با دسته سیلیکونی
قاشق یار هوشمند ضد لرزش دست فن آسا
قاشق یار هوشمند ضد لرزش دست فن آسا
نظرات ارسال نظر، پیشنهاد و تجربه شخصی شما درباره مطلب بالا
کلیه حقوق متعلق به وب سایت طوطی کالا است و کپی برداری با ذکر منبع مانعی ندارد