منو

راهنمای خرید انواع قفس پرندگان و معرفی بهترین مدلهای بازار

پرندگان از دسته حیوانات دوست داشتنی هستند که از گذشته های بسیار دور توانسته اند وارد زندگی انسان ها شوند و با روند زندگی آنان کاملا سازگاری پیدا کنند.

از روزگاران قدیم نگهداری از پرندگان در اندازه و گونه های مختلف به عنوان حیوانات خانگی متداول بود و هست. به دلایل زیادی میتوان پرنده ها را برای نگهداری انتخاب کرد مثلا صدای زیبایی که دارند و یا رفتار های بامزه مثل سخن گفتن و زیبایی آنها از جمله این دلایل است.

پرندگانی مانند طوطی ملنگو، طوطی کاکادو، قناری، سهره، بلبل، کاسکو، مینا، فنچ و مرغ عشق در اکثر خانه های ایرانی حضور دارند.

راهنمای خرید قفس پرنده

راهنمای خرید قفس پرندگان

فرایند خرید قفس پرنده برای نگهداری پرندگان موضوعی است که می خواهیم در این مطلب از طوطی کالا پیرامون آن صحبت کنیم، چرا که نباید بدون داشتن اطلاعات لازم اقدام به خرید در این حوزه کنید.

چرا انتخاب قفس مناسب پرنده مهم است؟

مهم ترین وسیله نگهداری پرنده در منزل، قفس است. شما باید برای پرنده خانگی تان یک قفس مناسب تهیه کنید. انتخاب یک قفس مناسب تا حد زیادی در سلامت پرنده شما تأثیر دارد. در بین ملزومات ضروری یک پرنده علاوه بر آبخوری و دانخوری، قفس و لانه نیز جایگاه ویژه ای دارند چرا که محل زندگی یک پرنده بوده بنابراین کیفیت آن بر کیفیت زندگی پرنده تأثیر فراوانی دارد.

به همین منظور در صورت خرید قفس نامناسب به زودی شاهد از دست رفتن شادابی و نشاط پرنده خود بوده و پرنده شما به انزوا و گوشه گیری و یا حتی بیماری هایی نظیر پرکنی و ضعف عضلات مربوط به ناحیه بال ها و … خواهد شد. نوع قفسی که برای پرنده خود خریداری می کنید تأثیر مستقیم روی سلامت جسمانی و سلامت روانی پرنده شما خواهد داشت.

انواع قفس پرنده

در اینجا انواع مختلف قفس که ممکن است در بازار ببینید را بررسی می کنیم.

قفس با فولاد ضد زنگ

فولاد ضد زنگی که در بسیاری از قفس های پرندگان استفاده می شود به نام فولاد درجه پزشکی یا درجه دریایی هم شناخته می شود. اما اغلب فولاد درجه "304" است که همان نوع ضدزنگی است که برای وسایل آشپزی استفاده می شود. این درجه از ضد زنگی غیر سمی است و بسیار در مقابل زنگ زدگی مقاوم است.

به غیر از ضد زنگی، این نوع قفس خیلی راحت تمیز می شود و نیازی نیست درباره رنگش نگران باشید. می توانید از یک کاردک برای تراشیدن مواد خشک شده روی قفس استفاده کنید.

انواع قفس پرنده

انواع قفس پرندگان در طرح و رنگ های مختلف

قفس با پوشش ضد زنگ

قفس هایی که دارای پوشش ضد زنگ می باشند نیز از جنس فولاد هستند. اما درجه بالای ضد زنگی ندارند. با رنگ روی قفس پوشش دهی شده اند و سپس در حرارت بالا قرار می گیرند تا با دوام شوند.

بسیاری از قفس های با کیفیت که با رنگ پوشش داده شده اند می توانند سال ها استفاده شوند بدون اینکه نگران زنگ زدن آنها باشید. یک پرنده باید خیلی مصمم باشد که رنگ روی آن را بتراشد و ورقه ورقه کند اما این مورد هم می تواند اتفاق بیفتد.

قفس با آهن فرفورژه

خیلی سال پیش، قفس هایی از جنس آهن فرفورژه برای قفس پرنده های بزرگتر استفاده می شدند. امروزه قفس هایی با پوشش رنگ جایگزین آنها شده اند. اما قفس های فرفورژه هنوز هم در مکزیک و آمریکای جنوبی تولید می شوند.

مشکل قفس های فرفورژه این است که رنگ استفاده شده در آن مشکوک است و ممکن است حاوی مواد سمی باشد و خیلی از این قفس ها تزییناتی دارند که ایمن نیست.

قفس فلزی و پلاستیکی پرنده

قفس های پرندگان کوچکتر معمولا ترکیبی از پایه پلاستیکی و میله های فلزی است و اغلب به قسمت های کوچکتر جدا می شوند تا راحت تر تمیز شوند. برخی از این قفس ها با رنگهایی رنگ می شوند که حالت انعطاف پذیری دارند اما به راحتی ورقه ورقه می شوند. این قفس ها برای پرندگان کوچکتر که روی رنگ نوک نمیزنند خوب است اما مطمئن شوید که قفس به اندازه کافی برای حرکت کردن پرنده جا دارد.

قفس چوبی پلاستیکی پرنده

عکس قفس فلزی و پلاستیکی پرندگان

قفس فانتزی پرنده

از همه قفس های زینتی و دکوری که قسمتهای تزیینی و نوک تیز زیادی دارند دوری کنید. این قفس ها بسیار خطرناکند.

قفس چوبی پرنده

قفس های چوبی مدت زمان طولانی برای فنچ ها و قناری ها استفاده می شدند و با وجود زیبایی شان می توانند رطوبت، انگل و باکتری را در خود نگهدارند. همچنین تمیز کردن آنها سخت می باشد. اگر قصد خرید این نوع قفس را دارید باید اطمینان حاصل کنید که این قفس تهویه مناسبی دارد.

قفس چوبی پرنده

قفس اکریلیک پرنده

قفس های اکریلیکی گران قیمت هستند اما این خاصیت را دارند که می توانید پرنده تان را به راحتی ببینید و همچنین سر و صدا را نیز کم می کند. گرچه قفس های ساخته شده از اکریلیک تهویه زیادی ندارند و میله ای نیز ندارند که پرنده از آن بالا برود مگر این که این قفس با ترکیبی از میله های فلزی یا اکریلیکی ساخته شده باشد.

نکات مهم هنگام خرید قفس پرنده

نوع پرنده

نخستین نکته در خصوص خرید قفس پرنده توجه به نوع پرنده ای است که قصد نگهداری از آن را در محیط خانگی و یا محل کارتان کرده اید. شما بایستی با در نظر داشتن نوع رفتار پرنده انتخابی خود، اقدام به خرید یک قفس مناسب برای او نمایید.

برخی از پرنده ها ذاتا تمایل به زندگی و ماندن در قفس ندارند و چنانچه در داخل قفس از آن ها نگهداری کنید، با زدن خود به در و دیوار قفس اعلام نارضایتی خود را نشان می دهند.

پرنده در بالای قفس

عکس پرنده مرغ عشق روی قفس پرنده

اندازه قفس

دومین نکته در خصوص انتخاب قفس پرنده توجه به اندازه آن است. یادتان باشد پرنده مورد نظر شما بایستی در قفس احساس راحتی داشته باشد و برای دست یافتن به این حس نیز نیازمند پروازی مناسب حداقل در فضای داخل قفس خود است.

هیچگاه فکر نکنید چون قرار است از یک پرنده کوچک همچون فنچ در خانه خود استفاده کنید، باید برای آن قفس کوچکی نیز انتخاب نمایید. از طرفی توجه داشته باشید اگر از دسته علاقه مندان به نگهداری از پرنده های بزرگ و دُم دار هستید، بایستی اندازه قفس انتخابی شما به گونه ای باشد که پرنده عصبانی نشود و در هنگام جا به جایی های خود در داخل قفس، بال ها و دم او به دیواره ها برخورد نکند و سبب آسیب به بدن پرنده نشود!

برای پرندگان کوچک طول قفس از ارتفاع قفس مهمتر است زیرا آنها همیشه در قفس پرواز می کنند (و پرنده بیشتر از یک طرف به طرف دیگر پرواز می کند تا بالا و پایین). قفس هایی با ارتفاع بیشتر برای طوطی های بزرگ مناسب هستند، زیرا ارتفاع زیاد به این معنی است که آنها برای بازی به فضای زیادی نیاز دارند و اغلب از میله ها بالا و پایین می شوند.

بررسی فاصله نرده های قفس مناسب

هرچه قفس پرنده بزرگ تر و فاصله نرده های قفس از هم کمتر باشد از آسیب های احتمالی به پرنده کم می شود. فاصله بین نرده های قفس باید به گونه ای باشد که سر پرنده از بین آن عبور نکند. در جدول زیر فاصله نردهای قفس و نشیمنگاه متناسب با سایز پرنده پیشنهاد می شود.

اندازه پرنده نمونه گونه پرنده فاصله بین نرده قفس اندازه قطر نشیمنگاه
کوچک فنچ، مرغ عشق، قناری و شاه طوطی کمتر از 1.2 سانتیمتر بین 1 تا 2 سانتیمتر
متوسط عروس هلندی، طوطی استرالیایی و سنگال بین 1.2 تا 2 سانتیمتر بین 1.5 تا 3 سانتیمتر
بزرگ کاسکو، طوطی آمازون و کاکل سفید بین 2 تا 3 سانتیمتر بین 2.5 تا 5 سانتیمتر

وزن کالا

مورد بعدی در تهیه یک قفس پرنده خوب و ایده آل توجه به وزن آن است. یادتان باید گذاشتن یک قفط در جای ثابت می تواند باعث ناراحتی و عصبانی شدن پرندگان شود؛ پس برای این منظور شما باید هر از چند گاهی مکان قفس خود را تعویض نمایید و برای این کار حتما باید به وزن آن نیز توجه لازم را داشته باشید.

قفس پرنده

عکس قفس پرنده فلزی با لانه پرنده، اسباب بازب و ظرف آب

کفی قفس پرندگان

در حال حاضر بسیاری از قفس های پرندگان مخصوصاً پرنده های سخنگو و زینتی دارای کفی پلاستیکی و سینی جمع آوری فضولات پرنده هستند. سعی کنید هنگام خرید به کفی قفس توجه کنید که دارای سینی کشویی باشد. به این صورت نظافت قفس پرنده خیلی سریع تر انجام می گیرد و عمر حیوان شما بیشتر می شود.

نشیمنگاه مناسب برای پرنده

پرندگان بیشتر وقت خود را به حالت ایستاده می­گذرانند. همین امر وجود یک نشیمنگاه مناسب را ضروری می­کند. بهتر است که انواع مختلف نشیمنگاه را تهیه کرده و به تنوع سایز آنها دقت کنید. توصیه می­کنیم که در قفس پرنده از نشیمنگاه سیمانی، تکه­ای از چوب درخت و نشیمنگاه طنابی استفاده کنید. مزیت هر یک از این نشیمنگاه ها عبارت است از:

  • نشیمنگاه سیمانی: این نشیمنگاه برای سایش ناخن و منقار پرنده ضروری است. به همین دلیل غالبا به آن نشیمنگاه پیرایش نیز گفته می­شود.
  • نشیمنگاه شاخه درخت: اگر بتوانید از شاخه­های طبیعی درخت در قفس استفاده کنید بسیار عالی است. زیرا ناهمواری چوب موجب شده که فشاری یکسان به پای پرنده وارد نشود. چوب نارون، زبان گنجشک، انگور و زغال اخته بهترین انتخاب خواهد بود. شاخه را در اندازه مناسب ببرید با مواد شوینده بشویید و کاملا خشک کنید. مدتی چوب را در معرض تابش نور خورشید قرار دهید. فراموش نکنید که نباید هیچ لارو یا حشره مضری روی چوب وجود داشته باشد.
  • نشیمنگاه طنابی: این نمونه نشیمنگاه به دلیل شستشو بسیار راحتی و حرکت آسان و ساده، گزینه­ای بسیار مناسب برای نگهداری از پرندگان در قفس است. هنگام خرید قفس پرنده ارزان، از این وسیله کاربردی غافل نشوید. زیرا حرکت و تاب خوردن پرنده را بسیار راحت می­کند.

نشیمنگاه پرنده

عکس کارتونی پرنده عروس هلندی

جنس بدنه

قفس پرنده شما هم می تواند از نوع پلاستیکی باشد و هم فلزی؛ مهم این است که در وهله اول از دوام و کیفیت خوبی برخوردار باشد و چنانچه فلزی نیز است، از خاصیت ضد زنگ برخوردار باشد. لازم به ذکر است فاصله میله های قفس با توجه به جثه پرنده شما نیز از دیگر مواردی است که باید به آن توجه لازم را داشته باشید.

امکانات جانبی

تمامی قفس پرندگان باید دارای یکسری امکانات جانبی در قسمت داخلی و یا خارجی خود باشند. این امکانات شامل: جا دانه ای، جا آبی، تاب برای نشستن پرنده، لانه پرنده و دیگر مواردی از این دست می باشد. ناگفته نماند توجه به محل قرارگیری دسته متصل به قفس نیز از دیگر موارد مهمی است که باید به آن توجه لازم را داشته باشید.

اگر قصد خرید لانه برای قفس پرنده خود یا محیط بیرون را دارید می توانید از مقاله (راهنمای خرید لانه پرنده) اطلاعات کامل و جامعی را کسب کنید.

فرم قفس

امروزه در بازار قفس های مختلفی در شکل های گوناگون وجود دارد. قفس های مستطیلی از رایج ترین نوع این مدل از محفظه های نگهدارنده بحساب آورده می شوند. برای بیشتر پرندگان قفس های استوانه ای را انتخاب نکنید زیرا کوچک به نظر می رسند (بعلاوه بعضی از پرندگان در این نوع قفس ها احساس امنیت نمی کنند).

اما با این حال شما می توانید با کمی گشت و گذار در بازار پرندگان شهر و دیار خود با انواع و اقسام مدل ها مواجه شوید.

قیمت قفس پرنده

تمام موارد گفته شده در این مطلب بر روی قیمت قفس پرنده تاثیرگذار هستند. با این حال پیشنهاد می کنیم حتما با در نظر داشتن نوع پرنده و شناخت از رفتارهای عمومی آن اقدام به خرید یک قفس مناسب برای نگهداری هرچه بهتر از او نمایید.

عکس مرغ عشق داخل قفس پرنده

عکس مرغ عشق داخل قفس پرنده

راهنمای شستشو قفس پرنده

یادتان باشد پرنده ها نیز همچون ما انسان ها نیاز به تمیزی و زندگی کردن در یک محیط کاملا پاکیزه دارند. از آنجایی که پرندگان در قفس خود غذا می خورند و مدفوع می کنند، تمیز نگه داشتن قفس آن ها تا حد امکان ضروری است. پس لطفا به این نیاز آنان بی توجهی نکنید و حداقل هفته ای یکبار خودِ پرنده و هفته ای دو بار نیز قفس نگهداری از او را کاملا تمیز و سپس خشک نمایید.

برای شستن قفس پرنده استفاده از آب خالی کافی است و هیچ نیازی به بهره گیری از دیگر مواد شوینده شیمیایی که قطعا برای سلامتی پرنده شما خطرآفرین می باشد، نیست! کف قفس را باید با کاغذ یکبار مصرف مانند روزنامه یا دستمال کاغذی که می توان هر روز دور انداخت پوشاند. کاغذ روزنامه عاری از سرب است، بنابراین برای پرندگان حتی اگر آن را بجوند غیر سمی است.

راهنمای نگهداری از قفس پرنده

توجه داشته باشید که گاها بد نیست پرنده خود را در هر نوع و اندازه ای که بود از قفس بیرون آورده و قدری اجازه پرواز در محیط های بزرگتری را نیز به آنان بدهید.

فراموش نکنید اگر از قفس پرنده خود در محیط های روباز و آزاد همچون بالکن استفاده می کنید، خانه ای را نیز برای اسکان پرنده خود و در امان ماندن آن از نور شدید آفتاب یا بارش های جوی تهیه نموده و در داخل قفس قرار دهید. مطمئن باشید پرنده تان خیلی سریع نوع استفاده از لانه جدید خود در قفس را یاد خواهد گرفت.

کاغذ سنباده ای که در فروشگاه های حیوانات خانگی برای پوشاندن کف قفس فروخته می شود، نباید برای آستر کردن کف قفس استفاده شود، زیرا ممکن است پرندگان شن را بردارند، آن را بخورند و دچار انسداد دستگاه گوارش شوند. تراشه های چوب، خاک رس، کاغذ خرد شده یا بازیافت شده و بستر ذرت به دلایل زیادی توصیه نمی شوند. مهمتر از همه، اگر پرندگان این ذرات معلق را بخورند، غیرقابل هضم است و می تواند مانند ماسه باعث نهفتگی یا انسداد دستگاه گوارش شود.

در پایان توصیه اکید داریم که هیچگاه اقدام به چیدن پرهای پرنده به منظور عدم پریدن آن و ماندن همیشگی اش در قفس نکنید و اجازه دهید که پرنده ها نیز در کنارتان زندگی مسالمت آمیزی را تجربه نمایند.

خرید انواع قفس پرنده

نتیجه گیری

پرنده ­های زیتنی انواع مختلفی دارند. برخی از آنها تنها جنبه زیبایی داشته و هیچ صدای دلنشینی از آنها شنیده نمی­شود. اما برخی دیگر علاوه بر زیبایی ظاهری، بسیار خوش ­آواز هستند که می­توانند لحظات خوشی برای شما به وجود بیاورد. فرق نمی­کند پرنده شما در کدام دسته قرار دارد. برای نگهداری و تامین امنیت حیوان خانگی خود باید وسیله مناسب تهیه کنید.

قفس پرنده رابطه­ ای مستقیم با روحیه و صدای او دارد. بهتر است به تمام نکاتی که در بخش راهنما اشاره کردیم توجه کنید. رعایت همه نکات سبب شده که خرید قفس پرنده ارزان و باکیفیت برای شما بسیار ساده باشد.

1 -

قفس پرندگان مدل طرقه

قفس پرندگان مدل طرقه
مشخصات محصول
  • ابعاد
    ۳۲x۲۸x۳۶ سانتی متر
  • وزن
    ۵۸۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک فشرده
  • گونه حیوان
    پرنده
2 -

قفس پرندگان فلزی مستطیل شکل مدل H37

قفس پرندگان فلزی مستطیل شکل مدل H37
قفس مدل H37، با اندازه طول و عرض بزرگ مناسب برای نگهداری و پرورش انواع پرندگان زینتی مانند : عروس هلندی، مرغ مینا، مرغ عشق، فنچ، قناری، بلبل، طوطی یا کوتوله برزیلی، طوطی ملنگو، طوطی گرینچیک، طوطی سبز، طوطی راهب و ... می باشد.
مشخصات محصول
  • ابعاد
    ۴۹x۳۱x۳۷ سانتی متر
  • وزن
    400 گرم
  • جنس
    فلزی مقاوم
  • گونه حیوان
    پرنده
3 -

قفس پرندگان طرح خانه کد S362237

قفس پرندگان طرح خانه کد S362237
مشخصات محصول
  • ابعاد
    ۳۶x۲۲x۳۷ سانتی متر
  • وزن
    1030 گرم
  • جنس
    فلزی و پلاستیک
  • گونه حیوان
    پرنده
4 -

قفس پرندگان مدل تاشو 3

قفس پرندگان مدل تاشو 3
قفس پرندگان تاشو کد 3 برای نگهداری انواع پرندگان و طوطیسانان کوچک جثه مناسب بوده و این قفس نیز جهت حمل و جابجایی پرندگان و طوطیسانان بزرگ جثه مانند : طوطی کاسکو، کاکادو، ملوکان نیز کاربرد داشته و مورد استفاده قرار میگیرد.
جهت نگهداری : عروس هلندی، طوطی کوتوله برزیلی، مرغ عشق و سایر پرندگان هم جثه مناسب است.
متعلقات همراه: یک عدد کفی کشویی پلاستیکی جهت سهولت در تمیز کردن یک عدد چوب نشیمنگاه ساده دو عدد ظرف آب و غذا یک عدد توری فضله گیر
مشخصات محصول
  • ابعاد
    ۴۲x۳۶x۵۸ سانتی متر
  • وزن
    ۳۵۰۰ گرم
  • جنس
    فلز استیل
  • گونه حیوان
    پرنده
5 -

قفس مرغ عشق مدل آشیانه

قفس مرغ عشق مدل آشیانه
این قفس چشمه ریز مناسب فنچ و قناری و مرغ عشق میباشد و دارای کفی کشویی و قابل تعویض بوده که از جلوی قفس خارج میشود و همچنین ابعاد این قفس دارای طول 43 و عرض 35 و ارتفاع 55 سانتیمتر میباشد و دارای نی و ظرف آب و غذا بوده و به راحتی قابل حمل میباشد
مشخصات محصول
  • ابعاد
    ۴۳x۳۵x۵۵ سانتی متر
  • وزن
    1000 گرم
  • جنس
    استیل رنگ شده
  • گونه حیوان
    پرنده
  • سایر توضیحات
    مناسب مرغ عشق و قناری و فنچ با چمه های ریز
6 -

قفس پرندگان مدل ۱۰۳۲ چکشی

قفس پرندگان مدل ۱۰۳۲ چکشی
قفس تاشو مسافرتی 1032 برای نگهداری انواع پرندگان و طوطیسانان کوچک جثه مناسب بوده و این قفس مسافرتی نیز جهت حمل و جابجایی پرندگان و طوطیسانان بزرگ جثه مانند : طوطی کاسکو، کاکادو، ملوکان نیز کاربرد داشته و مورد استفاده قرار میگیرد. قفس 1032 جهت نگهداری : عروس هلندی ، طوطی کوتوله برزیلی ،مرغ عشق و سایر پرندگان هم جثه مناسب است.
متعلقات همراه: یک عدد کفی کشویی پلاستیکی جهت سهولت در تمیز کردن یک عدد چوب نشیمنگاه ساده دو عدد ظرف آب و غذا یک عدد توری فضله گیر
مشخصات محصول
  • ابعاد
    ۴۲x۳۶x۵۵ سانتی متر
  • وزن
    ۳۵۰۰ گرم
  • جنس
    فلز استیل
  • گونه حیوان
    پرنده
7 -

قفس پرندگان استوانه ای فلزی کد 301

قفس پرندگان استوانه ای فلزی کد 301
مشخصات محصول
  • ابعاد
    ۳۷x۳۷x۵۷ سانتی متر
  • وزن
    ۱۷۰۰ گرم
  • جنس
    فلزی
  • گونه حیوان
    پرنده
8 -

قفس پرندگان مدل کلبه ای

قفس پرندگان مدل کلبه ای
مشخصات محصول
  • ابعاد
    ۳۳x۲۷x۳۷ سانتی متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • جنس
    فلز و پلاستیک
  • گونه حیوان
    پرنده
  • سایر توضیحات
    قفس چشمه ریز مخصوص مرغ عشق و فنچ و قناری
9 -

قفس پرندگان مدل گرد کد 302

قفس پرندگان مدل گرد کد 302
مشخصات محصول
  • ابعاد
    ۴۲x۴۲x۷۲ سانتی متر
  • وزن
    ۱۸۵۰ گرم
  • جنس
    فلزی
  • گونه حیوان
    پرنده
10 -

قفس طوطی سانان استیل ساخت چین کد A71S

قفس طوطی سانان استیل ساخت چین کد A71S
این قفس مخصوص طوی و مینا و کاسکو و عروس هلندی میباشد که طول 45 و عرض 45 و ارتفاع 70 سانتیمتر دارد و هم از روبه رو و هم از بالا درب آن باز میشود و کفی کشویی دارد که به راحتی خارج شده و قابل شستشو میباشد.
همچنین یک ظرف آب و یک ظرف دان و دو عدد نشیمنگاه از جنس پلاستیک با کیفیت بوده که قابلیت شستشوی راحت داشته و از ایجاد بیماری جلوگیری نماید همچنین فضای کافی را دارا میباشد و استیل مقاوم در برابر ضربه دارد و دارای چشمه های ریز بوده که از خارج شدن پرنده جلوگیری میکند.
مشخصات محصول
  • ابعاد
    ۴۵x۴۵x۷۰ سانتی متر
  • وزن
    ۵۰۰۰ گرم
  • جنس
    استیل
  • گونه حیوان
    پرنده
  • کشور سازنده
    چین
11 -

قفس پرنده فانتزی تاشو مدل 605

قفس پرنده فانتزی تاشو مدل 605
قفس پرنده فانتزی تاشو کد 605 مناسب پرنده هایی مانند قناری، مرغ عشق و فنج است. بدنه این قفس پرنده از جنس مفتول فلزی است که مشکل زنگ زدگی را حل می کند و از استحکام فوق العاده ای برخوردار است. کفی این قفس از جنس پلی پروپیلن مقاوم و قابل شست و شو است.
فضای داخلی قفس به گونه ای طراحی شده است که امکان قرار دادن انواع اسباب بازی پرنده را در داخل آن فراهم کرده است. مزیت دیگر قفس قابلیت تاشدن و جمع شدن آن است که حمل و نقل آن را آسان کرده است.
مشخصات محصول
  • ابعاد
    ۴۱x۳۰x۵۵ سانتی متر
  • وزن
    2000 گرم
  • جنس
    فلز
  • گونه حیوان
    پرنده
12 -

قفس عروس هلندی مدل مونتاژ شده

قفس عروس هلندی مدل مونتاژ شده
این قفس مخصوص طوی و مینا و کاسکو و عروس هلندی میباشد که طول 45 و عرض 45 و ارتفاع 70 سانتیمتر دارد و هم از روبه رو و هم از بالا درب آن باز میشود و کفی کشویی دارد که به راحتی خارج شده و قابل شستشو میباشد.
این کفی چند زایده دارد که هنگامی که قفس بدست شما رسید انها را بریده تا بتوان کفی را دراورد و نظافت کنید همچنین یک ظرف آب و یک ظرف دان و دو عدد نشیمنگاه از جنس چوب با کیفیت بوده که قابلیت شستشوی راحت داشته و از ایجاد بیماری جلوگیری نماید.
همچنین فضای کافی را دارا میباشد و استیل مقاوم در برابر ضربه دارد و این قفس برای پرنده مثل مرغ عشق و قناری و پرنده ریز جثه مناسب نیست چون در قفس بزرگ است و پرنده فرار میکند. این قفس مونتاژ شده با کاور بسته بندی میشود و ارسال میگردد هم برای راحتی شما و هم در راه از آسیب در امان باشد.
مشخصات محصول
  • ابعاد
    ۴۵x۴۵x۷۰ سانتی متر
  • وزن
    4۰۰۰ گرم
  • جنس
    استیل
  • گونه حیوان
    پرنده
13 -

قفس پرندگان مدل ارگ 1

قفس پرندگان مدل ارگ 1
قفس جادار، بزرگ و کارآمد مناسب برای پرندگان زینتی و انواع طوطی سانان کوچک، متوسط و بزرگ جثه مانند : طوطی برزیلی، طوطی عروس هلندی، شاه طوطی، طوطی ملنگو، کاسکو، گرینچیک، مرغ عشق، طوطی سبز، قناری، راهب و … .
رنگ محصول از آبکاری کروم درجه یک و مقاوم تولید شده است و دارای کارتن بسته بندی نیز میباشد. کفی قفس این محصول درجه 2 مشکی است.
متعلقات همراه : یک عدد کفی کشویی پلاستیکی جهت سهولت در تمیز کردن، دو عدد چوب نشیمنگاه ساده؛ چهار عدد ظرف آب و غذا، یک عدد توری فضله گیر، کارتن بسته بندی
مشخصات محصول
  • ابعاد
    ۴۵x۴۵x۹۰ سانتی متر
  • وزن
    ۴۸۰۰ گرم
  • جنس
    فلز رنگ آبکاری کروم
  • گونه حیوان
    پرنده
14 -

قفس پرندگان مدل گرد کد 33665

قفس پرندگان مدل گرد کد 33665
مشخصات محصول
  • ابعاد
    ۳۶x۳۶x۶۵ سانتی متر
  • وزن
    ۱۹۰۰ گرم
  • جنس
    فلزی و پلاستیکی
  • گونه حیوان
    پرنده
15 -

قفس پرندگان مدل 1032B 1cm

قفس پرندگان مدل 1032B 1cm
قفس 1032 با کیفیت درجه 1 که برای پرندگان و طوطی سانان ریز (کوچک) جثه و متوسط جثه مناسب می باشد. به دلیل ریز بافت بودن (چشمه ریز) بودن قفس و فواصل میله های یک سانتی این قفس، سر پرنده های کوچک جثه مابین میله ها نخواهد رفت و طوطی از درون قفس بیرون نخواهد آمد.
رنگ های استفاده شده در تولید این قفس از نوع کوره ای می باشد و رنگ سفید و مشکی این محصول دوبار آبکاری شده و ضد زنگ نیز شده است. این قفس مناسب برای :طوطی کوتوله برزیلی، عروس هلندی، مرغ عشق، راهب، ملنگو، شاه طوطی، کاسکو، آمازون و … می باشد
مشخصات محصول
  • ابعاد
    ۴۶x۴۶x۷۲ سانتی متر
  • وزن
    ۳۲۰۰ گرم
  • جنس
    فلز آبکاری
  • گونه حیوان
    پرنده
پاسخ کوتاه به سوالات پر تکرار
قیمت انواع قفس پرنده چند است؟
قیمت قفس پرنده بستگی به عواملی همچون جنس قفس، اندازه و فرم قفس و ... دارد اما در حالت کلی قیمت انواع قفس از 100 هزار تومان شروع و تا 500 هزار تومان هم ادامه دارد.
انواع مختلف مدلهای قفس پرنده کدام است؟
قفس پرنده در انواع جنس و طرح های فولاد ضد زنگ، پوشش ضد زنگ، آهن فرفورژه، فلزی و پلاستیکی، فانتزی، چوبی و قفس اکریلیک در بازار موجود می باشد.
تاریخ به روز رسانی : 1401/12/08
نظرات ارسال نظر، پیشنهاد و تجربه شخصی شما درباره مطلب بالا
کلیه حقوق متعلق به وب سایت طوطی کالا است و کپی برداری با ذکر منبع مانعی ندارد