منو
طوطی کالا >مد و پوشاک>لباس زنانه>کفش زنانه>راهنمای خرید دمپایی زنانه

راهنمای خرید دمپایی زنانه و دخترانه شیک و معرفی انواع آن

دمپایی نوعی پاپوش نرم، سبک، کاربردی و مهم است که به منظور مراقبت از پاها در منزل یا بیرون از خانه توسط افراد مورد استفاده قرار می گیرد و کاربردهای مختلفی دارد و البته پا را نیز کامل نمی پوشاند. در میان انواع دمپایی ها، دمپایی های زنانه نیز جایگاه خاص خود را داشته و بانوان در فصل های گرم سال بسیار از آن استفاده می کنند.

اهمیت انتخاب یک جفت دمپایی زنانه زیبا، جذاب و شیک برای بانوان برای کسی پوشیده نیست، چون خانم ها همیشه دوست دارند که هم از لحاظ ظاهری زیبا باشد و هم دمپایی آنها با تیپ و استایل شان هماهنگی و همخوانی لازم را داشته باشد.

با توجه به اهمیت این موضوع ما در این مطلب از طوطی کالا تلاش کرده ایم تا راهنمای جامع و کاملی را برای انتخاب و خرید انواع دمپایی زنانه در اختیار شما همراهان قرار دهیم تا انتخابی مطلوب داشته باشید، پس با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

راهنمای خرید دمپایی زنانه

راهنمای خرید دمپایی زنانه و دخترانه شیک

منظور از دمپایی زنانه چیست؟

دمپایی (slippers) نوعی پوشش برای پا محسوب می شود که بسیار راحت و نرم می باشد. از دمپایی هم برای محیط خانه و هم در بیرون از خانه می توان بهره برد. یکی از ویژگی های دمپایی این است که پا را به طور کامل نمی پوشاند و همین امر سبب احساس راحتی انسان خواهد شد. دمپایی ها را معمولاً از جنس پلاستیک یا نمد یا چرم نرم درست می کنند و گاه لایه ای از پارچه نیز بر روی آنها دوخته می شود.

دمپایی زنانه هم پوششی خاص برای پای خانم ها می باشد و معمولا به دلیل جلوباز بودنشان بانوان به استفاده از آن در خانه تمایل زیادی نشان می دهند. اینکه دمپایی را در منزل به عنوان روفرشی بپوشید و یا اینکه به استفاده در خارج از منزل تمایل دارید؛ به سلیقه و علاقه شما بستگی دارد.

مهمترین ویژگی های دمپایی زنانه مناسب چیست؟

دمپایی زنانه مناسب باید:

  1. از وزن سبکی برخوردار باشد تا پا در هنگام راه رفتن، احساس راحتی و آزادی کند.
  2. بر اساس نوع و جنس آن به گونه ای طراحی شده باشد که در مکان های مختلف بتوان به راحتی از آن استفاده نمود.
  3. از تنوع در سایز و همچنین زیبایی در رنگ برخوردار باشد.
  4. از لحاظ طرح و دوخت دارای جنس بادوام و باکیفیت بالا باشد.
  5. در هنگام راه رفتن پا در داخل آن احساس راحتی و آزادی داشته باشد.
  6. در صورت امکان طبی بوده و به طور کامل از پا محافظت نماید.
  7. از ماندگاری بالا بدون تغییر و کاهش کیفیت برخوردار باشد.
  8. کفی و زیره آن مرغوب و مناسب باشد.

انواع دمپایی های زنانه

دمپایی های زنانه دارای انواع مختلفی هستند که عبارت اند از:

دمپایی زنانه لاانگشتی

دمپایی زنانه لاانگشتی از جمله پرمصرف ترین انواع دمپایی است که به دلیل سبکی و آزادی بیشتر پا در داخل آن توسط بانوان بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

تنوع مدل های دمپایی لاانگشتی زنانه در رنگ های شاد و زیبا باعث شده که بانوان در مکان های مختلف مانند منزل، باغ، کنار ساحل دریا و ... از این دمپایی استفاده نمایند. دمپایی های انگشتی زنانه و دخترانه علاوه بر محیط خانگی و استخر اخیرا از آیتم های ضروری سالن های آرایشی جهت پدیکور ناخن هستند.

به دلیل استقبال بانوان از این مدل دمپایی تولیدکنندگان مدل های مختلف مجلسی دمپایی لاانگشتی زنانه را در رنگ بندی های متنوع با تزئینات شیک و جذاب مانند نگین، پاپیون، مروارید و ... طراحی و تولید کرده اند و بانوان می توانند به راحتی این مدل را با لباس هایشان هماهنگ نمایند.

دمپایی لا انگشتی زنانه

عکس دمپایی زنانه لا انگشتی

دمپایی زنانه خزدار

این مدل از دمپایی های فانتزی در گروه محبوب ترین دمپایی ها رو فرشی زنانه و دخترانه قرار می گیرند.

دمپایی زنانه مدل خزدار از جمله دمپایی هایی است که در فصل های سرد سال در منزل توسط بانوان استفاده می شود و به دلیل وجود خز در قسمت رویه دمپایی هم باعث گرم نگه داشتن پاها می شود و هم بسیار زیبا است.

دمپایی خزدار زنانه

عکس انواع دمپایی زنانه خزدار

دمپایی زنانه حوله ای

دمپایی زنانه حوله ای نیز وزن سبکی داشته و به واسطه جنس لطیف و راحتشان به عنوان دمپایی خواب شناخته شده و بیشتر در کنار سرویس خواب قرار می گیرد. این مدل ها را می توان در هنگام خواب نیز استفاده نمود.

شما خانم های عزیز می توانید بر اساس سلیقه شخصی خود در میان مدل های متنوع دمپایی حوله ای زنانه، یک نمونه را برای خود انتخاب و خریداری نمایید که با رنگ و ست اتاق خواب و کالای خواب شما هماهنگی لازم را داشته باشد.

دمپایی حوله ای

عکس دمپایی زنانه خزدار حوله ای

جهت کسب اطلاعات کامل تر و جامع تر درباره انواع دمپایی حوله ای و مزایا و ویژگی های آن مطالعه مقاله (دمپایی حوله ای چیست؟) به شما عزیزان پیشنهاد میشود.

دمپایی زنانه طبی

محصولات طبی همیشه برای آن دسته از کسانی مناسب هستند که از دردهای عضلانی رنج می برند. دمپایی زنانه طبی نیز از این قاعده مستثنی نیست و مناسب بانوانی است که از درد کمر و پا آزرده خاطر شده اند.

این مدل از دمپایی ها معمولا دارای یک بند چسبی بر قسمت رویه خود می باشند تا شما بتوانید با اطمینان بیشتری از آن ها استفاده نمایید.

دمپایی طبی زنانه

عکس دمپایی زنانه طبی شیک و جدید

دمپایی زنانه روفرشی

دمپایی زنانه روفرشی یکی دیگر از انواع دمپایی های زنانه هستند که بسیار سبک و نرم بوده و در مدل های مختلف برای استفاده خانم ها در منزل طراحی و تولید شده اند و پر فروش ترین مدل از دمپایی های زنانه در بازار کشورمان می باشد. با توجه به اینکه امروزه اکثر منازل دارای کف پوش و پارکت هستند، بانوان عزیز می توانند برای مراقبت از پاهایشان در منزل از مدل های متنوع دمپایی روفرشی زنانه استفاده نمایند.

در انتخاب این مدل دمپایی زنانه، بانوان باید دقت داشته باشند که حتماً مدل های جلو باز را انتخاب نمایند تا انگشتان پای آنها در معرض جریان هوا قرار داشته باشد و همچنین از جنس مقاومی ساخته شده باشد که مانع از لیز خوردن و سرخوردن آنها بر روی کف پوش و پارکت و سطوح دیگر شود.

دمپایی روفرشی زنانه

عکس دمپایی زنانه و دخترانه روفرشی

دمپایی زنانه ابری

دمپایی زنانه ابری از تمام انواع دمپایی ها سبک تر بوده و بسیار راحت است و به منظور استفاده در محیط های مرطوب توسط بانوان مورد استفاده قرار می گیرد.

این مدل دمپایی هم دارای طرح های ساده و معمولی است و هم دارای طرح های لاانگشتی و انتخاب آن به سلیقه بانوان بستگی دارد. این مدل از دمپایی ها بیشتر در محیط های ساحلی و شنا استفاده می شوند.

دمپایی ابری زنانه

عکس دمپایی زنانه ابری

دمپایی زنانه چرمی

دمپایی زنانه چرمی از مرغوب ترین و باکیفیت ترین مدل های دمپایی زنانه محسوب می شود که به دلیل اینکه از چرم ساخته شده بسیار بادوام بوده، پا در داخل آن عرق نمی کند و بو نمی گیرد.

مدل چرمی دمپایی زنانه بیشتر به منظور استفاده در محیط های رسمی یا مهمانی ها و مجالس خاص می تواند توسط بانوان مورد استفاده قرار گیرد. این مدل دمپایی زنانه در بین بانوان بسیار محبوب بوده و می تواند به عنوان یک دمپایی زنانه مجلسی و شیک مورد استفاده قرار گیرد.

با توجه به تنوع طرح و رنگ بندی دمپایی زنانه چرمی شما بانوان عزیز به راحتی می توانید برای استفاده در مکان های مختلف آنها را با لباس و نوع پوشش خود هماهنگ و ست نمایید.

دمپایی زنانه چرمی

تصویر دمپایی زنانه چرمی شیک و جدید

دمپایی زنانه پلاستیکی

دمپایی زنانه پلاستیکی نیز از دیگر مدل های دمپایی زنانه است که به دلیل سبکی و راحتی استفاده می شود. دمپایی های پلاستیکی زنانه بیشتر برای استفاده در منزل و برای مکان هایی مانند حمام، سرویس بهداشتی، استخر و محیط های شنا می تواند توسط بانوان پوشیده شود. کیفیت و دوام این مدل دمپایی زنانه نسبت به دیگر انواع پایین بوده و اغلب قیمت ارزان تری نیز دارد.

این مدل دمپایی زنانه بیشتر در امکانی که امکان خیس شدن آن وجود دارد استفاده میشود و چون در صورتی خیسی در کم ترین زمان ممکن خشک می شود. هم چنین برای جلوگیری از لیز خوردن در زمین و کاشی خیس بهتر است کف دمپایی پلاستیکی صاف نباشد.

دمپایی زنانه مجلسی

دمپایی زنانه مجلسی از جمله شیک ترین مدل های دمپایی زنانه بوده که در طرح های پاشنه دار، لژدار، تخت، جلو باز، جلو بسته، لاانگشتی و با تزئینات متنوعی مانند نگین، مروارید، پاپیون، گل، طور و ... تزئین شده و در رنگ بندی های گوناگون طراحی و تولید می شود.

بیشترین کاربرد دمپایی های مجلسی زنانه برای استفاده در مجالس خاص، مهمانی های دوستانه و رسمی است. همچنین این دمپایی ها اغلب از جنس چرم طبیعی یا چرم مصنوعی هستند.

دمپایی زنانه مجلسی

مهمترین نکات هنگام خرید انواع دمپایی زنانه

توجه به نکات زیر در هنگام خرید دمپایی زنانه باعث می شود تا شما بتوانید بهترین مدل را انتخاب و خریداری نمایید:

1 - وزن سبک و مناسب

مهم ترین فاکتور برای خرید هر نوع دمپایی به خصوص دمپایی زنانه داشتن وزن سبک است چراکه انتخاب دمپایی با وزن کم در هنگام راه رفتن پا را خسته نمی کند و ضرباتی که به پاشنه پا به وسیله دمپایی وارد می شود، کمتر است.

2 - کفی نرم و انعطاف پذیر

دمپایی زنانه مناسب حتماً باید دارای کفی نرم و انعطاف پذیر باشد. در نظر داشته باشید که کفی های سفت به مرورزمان باعث بروز بیماری های مختلفی در ناحیه پاشنه پا می شوند.

3 - سایز و اندازه دمپایی

از مهم ترین نکات خرید دمپایی زنانه توجه به سایز دمپایی زنانه است. اگرچه اغلب دمپایی ها جلو باز هستند اما این مسئله نباید باعث شود که شما به سایز دمپایی بی توجه باشید چراکه اندازه نبودن دمپایی (بزرگ تر یا کوچک تر بودن آن) باعث آسیب به پای شما خواهد شد.

4 - زیره مناسب

نوع زیره دمپایی زنانه را بر اساس نوع کاربرد آن انتخاب کنید. از جمله مزایا استفاده از دمپایی و صندل زنانه مناسب، راحتی پا و جلوگیری از بروز بیماری های مختلف است. اگر می خواهید برای مهمانی یا استفاده در منزل دمپایی زنانه خریداری کنید باید به دنبال نمونه هایی با زیره مرغوب و بادوام باشید که پا در داخل آن عرق نکند.

اگر هم برای سرویس بهداشتی، حمام و استخر می خواهید دمپایی زنانه بخرید باید به دنبال نمونه هایی با زیره غیر صاف باشید که برای استفاده در این مکان ها مناسب باشند.

5 - جنس دمپایی

توجه به جنس دمپایی زنانه نیز بسیار مهم است. در راهنمای خرید دمپایی زنانه توصیه می شود محصولی را خریداری نمایید که از مواد و متریال باکیفیت و بادوام ساخته شده باشد و همچنین ضد حساسیت باشد که باعث قرمزی و خارش پا نشود.

با کیفیت ترین مدلهای دمپایی زنانه

عکس دمپایی زنانه مجلسی بسیار شیک و خاص

6 - طرح رویه جذاب

دمپایی مناسب زنانه، باید دارای طرح رویه جذاب و زیبایی باشد. اگر به بازار و فروشگاه های فروش عمده صندل و دمپایی سری بزنید با تنوع طرح و مدل در تولیدی دمپایی روبه رو خواهید شد.

امروزه شما در بازار با دمپایی های زنانه متعددی روبرو هستید که در قسمت رویه خود از خز، پولیش، نگین، دوخت، گل مصنوعی و غیره برخوردار می باشند و اینکه کدام یک از این موارد مورد توجه شما نیز قرار خواهد گرفت، تنها بسته به نظر شخص شما دارد.

7 - رنگ بندی مناسب دمپایی زنانه

انتخاب رنگ دمپایی از آن دسته نکات خرید دمپایی زنانه است که فقط و فقط مربوط به سلیقه و نظر شخصی شما می باشد. با این حال پیشنهاد می کنیم در راهنما خرید دمپایی زنانه برای تعیین رنگ این مدل از پاپوش ها حتما به سراغ محصولاتی با رنگ شاد بروید تا به راحتی با توجه به نوع پوشش و تیپ و استایلی که دارید به ست کردن دمپایی با لباس بپردازید.

8 - نوع دمپایی زنانه

انتخاب نوع دمپایی زنانه نیز هم به سلیقه شما و هم به نوع کاربرد آن در مکان های مختلف بستگی دارد. امروزه تولیدکنندگان دمپایی های زنانه انواع مختلفی از این محصول را برای استفاده بانوان طراحی و تولید کرده اند.

عکس دمپایی دخترانه خوشگل

عکس دمپایی دخترانه خوشگل گلدار

از انواع ساده گرفته تا مجلسی دمپایی های زنانه که هرکدام کارایی خاص خود را دارند. برای انجام کارهای روزانه نوع ساده، برای استفاده در محیط کار نوع رسمی و شیک و برای پوشیدن در مجالس مهم و مهمانی های دوستانه نوع لاکچری و مجلسی دمپایی های زنانه می تواند برای بانوان مناسب و کاربردی باشد.

9 - قابلیت شست و شو

اغلب دمپایی های زنانه دارای قابلیت شستشو با ماشین یا دستی می باشند. به هر حال؛ توجه داشته باشید فاکتور شستشو دمپایی ها از مهمترین نکات بهداشتی است که بایستی در بازه های زمانی منظمی اقدام به شستشوی آن ها چه بصورت دستی و چه بصورت ماشینی نمایید.

10 - توجه به دوخت

اگر به دمپایی های چرم علاقه مند هستید، حتماً به دوخت آنها توجه کنید. دمپایی های چرم دور دوخت و آنهایی که در کیفیت بالا ساخته شده اند، بهتر از سایرین هستند. این نوع دمپایی ها دوام فوق العاده ای داشته و در طولانی مدت کیفیت خود را حفظ می کنند.

11 - قیمت مناسب دمپایی

دمپایی زنانه همچنین باید قیمت مناسبی هم داشته باشد که دلایل زیادی در تعین قیمت دمپایی زنانه موثر است، از برند و جنس گرفته تا ویژگی های خاص مثل قابلیت شست و شو و ... که ما سعی کردیم در این مطلب شما را با تعدادی از آن ها آشنا نماییم.

همچنین در نظر داشته باشید که انواع مجلسی و جنس های چرمی دمپایی های زنانه دارای قیمت گران و بالا بوده و دمپایی های زنانه ساده با جنس پلاستیکی، ابری و فومی از قیمت ارزان تری برخوردار هستند. ولی در آخر این شما هستید که باتوجه به میزان پولی که برای خرید این محصول در نظر گرفته اید، یک مدل زیبا و مناسب با سایز پایتان را خریداری فرمایید.

خرید اینترنتی دمپایی زنانه

سخن آخر

خرید انواع دمپایی زنانه و دخترانه و استفاده از آن در منزل علاوه بر کاربرد زیبایی، سلامت پوست و پاها را تضمین می کند. مدل های مختلف دمپایی زنانه جلو باز و جلو بسته و ... در بازار وجود دارند و برخی از آن ها می توانند برای بیرون از منزل نیز قابل استفاده باشند.

پاسخ کوتاه به سوالات پر تکرار
قیمت دمپایی زنانه در بازار چند است؟
قیمت انواع دمپایی به عواملی همچون جنس زیره و کفی آن، برند شرکت سازنده، راحتی و انعطاف پذیری دمپایی و عوامل دیگر بستگی دارد، اما در حالت کلی قیمت دمپایی زنانه از 30 هزار تومان شروع و تا یک و نیم میلیون هم ادامه دارد.
یک دمپایی زنانه خوب و باکیفیت چه ویژگی هایی دارد؟
از وزن سبکی برخوردار باشد، در مکان های مختلف بتوان به راحتی از آن استفاده نمود، از تنوع در سایز و همچنین زیبایی در رنگ برخوردار باشد، دارای جنس بادوام و باکیفیت بالا باشد، در صورت امکان طبی باشد و کفی و زیره آن مرغوب و مناسب باشد.
انواع دمپایی های زنانه کدامند؟
انواع دمپایی زنانه و دخترانه عبارتند از : دمپایی زنانه لاانگشتی، خزدار، حوله ای، طبی، روفرشی، ابری، چرمی، پلاستیکی و دمپایی زنانه مجلسی
تاریخ به روز رسانی : 1402/03/15
محصولات مرتبطمحصولات مرتبط
دمپایی زنانه کروماکی جنس چرم طبیعی
دمپایی زنانه کروماکی جنس چرم طبیعی
دمپایی زنانه رایکا طب جنس پلی اورتان و چرم مصنوعی
دمپایی زنانه رایکا طب جنس پلی اورتان و چرم مصنوعی
دمپایی زنانه انگلیش هوم جنس PVC و کنف ترکیه ای مدل Coastal red
دمپایی زنانه انگلیش هوم جنس PVC و کنف ترکیه ای مدل Coastal red
دمپایی زنانه صورتی مدل بنیتا چرم مصنوعی
دمپایی زنانه صورتی مدل بنیتا چرم مصنوعی
دمپایی طبی زنانه مدل مریم جنس چرم مصنوعی
دمپایی طبی زنانه مدل مریم جنس چرم مصنوعی
دمپایی زنانه مدل طبی چسبکی جنس چرم مصنوعی
دمپایی زنانه مدل طبی چسبکی جنس چرم مصنوعی
دمپایی زنانه پاپا مدل خوش پوش جنس پلاستیک
دمپایی زنانه پاپا مدل خوش پوش جنس پلاستیک
دمپایی زنانه مدل طبی دوختی جنس چرم مصنوعی
دمپایی زنانه مدل طبی دوختی جنس چرم مصنوعی
نظرات ارسال نظر، پیشنهاد و تجربه شخصی شما درباره مطلب بالا
کلیه حقوق متعلق به وب سایت طوطی کالا است و کپی برداری با ذکر منبع مانعی ندارد