منو

راهنمای خرید بهترین مدل موتور شارژی کودک با قیمت مناسب

برای پسر بچه ها و دختر بچه ها داشتن یک موتور شارژی که به موتور واقعی نزدیک است، خیلی جذاب به نظر می رسد. اگر به دنبال یک هدیه تولد برای پسربچه و دختربچه هستید، بدون شک بهترین گزینه خرید موتور شارژی است. موتور شارژی کودک نسبت به ماشین شارژی از قیمت کمتری برخودار می باشد به همین علت برای هدیه از ماشین شارژی بهتر است.

این هدیه برای بچه ها یک هدیه لاکچری به حساب می آید، پس اگر می خواهید برای کودک خود یا بستگان نزدیک یک هدیه ارزشمند بخرید بهتر است به دنبال خرید این وسیله بروید. اگر قصد خرید موتور شارژی دارید، اما با توجه به تنوع زیاد در مدل ها و قیمت با مشکل مواجه شده اید، مطالعه این مطلب به شما کمک می کند.

موتور شارژی یا موتور برقی

راهنمای خرید موتور شارژی بچه گانه پسرانه و دخترانه

موتور شارژی چیست؟

نوعی موتور اسباب بازی است، که تقریبا شبیه به موتور های واقعی ساخته می شود، با این تفاوت که به جای ایجاد کردن نیروی محرکه به وسیله بنزین برای حرکت از یک موتور الکتریکی و باتری بهره می برند. این موتور ها موزیکال هم هستند و کودک می تواند موقع حرکت یا در حالت ایستاده با آن ها موسیقی گوش کند. باتری به کار رفته در این موتورها قابل شارژ هستند و شما می توانید چندین بار آن ها را شارژ نمایید.

انواع موتور شارژی

  1. موتور شارژی تک موتوره: این مدل ها دارای یک عدد موتور بر روی چرخ عقب هستند. ویژگی این نوع موتور سبک بودن آن است. معمولا تک سرعته نیز می باشند. برای بچه های سبک وزن طراحی شده اند.
  2. موتور شارژی دو موتوره: این مدل ها دارای دو عدد موتور الکتریکی بر روی چرخ عقب خود هستند، معمولا سرعت در این موتورها قابل تغییر می باشد. و برای کودکان سنگین وزن مناسب هستند.

برای بچه موتور شارژی یا ماشین شارژی بخریم یا نه؟

بهتره با هم روراست باشیم. بچه هایی که دور و برمون سوار موتور یا ماشین برقی میشن خیلی باحال تر به نظر میان. یا حداقل شاید محبوب ترین کادو تولد واسه یه بچه، موتور یا ماشین شارژی باشه. چرا که این مدل اسباب بازی واسه بچه ها جذاب ترین چیزیه که میتونن داشته باشن.

از این گذشته، تا حالا فکر کردین که توی پیاده رو با یه وسیله الکتریکی روندن چه حس باحالی داره. این حس رو موقعی متوجه میشین که لبخند روی لبای فرزندتون میبینید. بچه ها وقتی سوار این وسایل میشن، قدرت تصورشون هم بهتر میشه و کمک میکنه تا موقع رشد، مهارت های هماهنگی بین اعضای بدنشون بهتر شکل بگیره.

این روزا اسباب بازی های الکتریکی بیشتر از قبل در دسترس و قابل خرید شدن. بچه ها با اونا سطح بالایی از سرگرمی رو تجربه می کنن.

خرید اینترنتی موتور شارژی کودک

عکس بچه در حال بازی با موتور شارژی پسرانه

فرق موتور شارژی با ماشین شارژی

  • موتور شارژی ها نسبت به ماشین شارژی از قیمت کمتری برخوردار است. بنابراین از نظر قیمت مناسب تر هستند.
  • ماشین شارژی ها دارای پخش کننده تصویری هستند اما موتور شارژی ها معمولا بدون سیستم پخش کننده و در برخی مدل ها دارای سیستم پخش صوتی هستند.
  • موتور شارژی ها دارای سویچ برای روشن کردن هستند اما ماشین شارژی دارای دکمه برای روشن شدن می باشند.
  • ماشین شارژی ها دارای کمربند ایمنی هستند، اما موتور شارژی ها دارای کمربند نگهدارنده نیستند.
  • ماشین شارژی دارای ریموت کنترل برای کنترل از راه دور توسط والدین می باشند، اما موتور شارژی ها قابلیت کنترل از راه دور را ندارند.

معیارهای مهم در خرید موتور شارژی کودک

اگر فرزندتون به راحتی نمیتونه تعادل خودشو حفظ کنه نگران نباشید. ما همه مون برای سوار شدن به دوچرخه از چرخ های کوچولوی کمکی استفاده کردیم. پس مشکلی پیش نمیاد. بقیه سوالات و نگرانیاتون رو در ادامه جواب میدیم.

راحتی و امنیت موتور برقی

چرخ های کمکی که تعادل فرزندتونو حفظ میکنه. بهتره بدونید که موتورهای شارژی اونقدرها سرعت نمیگیرن تا باعث تصادف بشن. دسته این وسایل مثل موتور واقعی میمونه و فرزندتون میتونه کامل روی حرکتش کنترل داشته باشه. برای راه افتادن و شتاب گرفتن هم یه پدال یا دسته گاز رو موتور میذارن تا سواری رو برای بچه ها راحت و لذت بخش بکنه.

ابعاد موتور شارژی بچه گانه

ابعاد مدلی که انتخاب می کنید خیلی مهمه. باید به فکر محل نگهداری و استفاده از اسباب بازی به این بزرگی باشید. از همه بیشتر هم باید به ارتفاع وسیله تون دقت کنید. درست عین دوچرخه، اگر ارتفاع مناسب نباشه، کودک نمیتونه راحت روی وسیله بشینه.

انتخاب رنگ موتور شارژی

امروزه اکثر مشتریان خواهان موتورهای شارژی با رنگ متالیک هستند زیرا اگر از نظر زیبایی به آن نگاه کنیم رنگ متالیک جذابیت و جلوه بیشتری دارد. یکی از معایب این مدل رنگ آمیزی موتور های شارژی این است که درست مانند یک موتور واقعی، رنگ آن آسیب می بیند، بنابراین خانواده ها باید در استفاده از آن مراقب باشند.

برای مراقبت بهتر از بدنه موتور بدنه با جایی برخورد نکند و از یک پارچه مرطوب برای پاک کردن تمام لکه ها و گرد و غبار استفاده کنید.

سن کودک

همه وسایل حرکتی برقی توی راهنماشون، به سن اشاره کردن. هم چنین این اسباب بازی ها هر کدوم تا یه وزنی رو تحمل میکنه. موقع خرید این نکات رو یادتون نره.

خرید موتور شارژی کودکانه

تصویر موتر شارژی مدل دوکاتی پسرانه جدید

مدل موتور شارژی بچه گانه

انتخاب مدل درست برای فرزندتون خیلی کلیدیه. درست عین ماشین ها، اسباب بازی ها هم رنگ بندی های مختلفی دارن. هر بچه ای از یه رنگ بیشتر خوشش میاد. انتخاب شما هم باید در راستای همین سلیقه باشه.

اکثر موتور شارژی ها تو مدل های 6 ولت و 12 ولت تولید میشن. ما مدل 6 ولت رو بهتون توصیه می کنیم. چون مصرف کمتری دارن و انتخاب های بیشتری تو این سایز موتور الکتریکی دارید.

جنس صندلی

جالب است بدانید که موتور شارژی کودکان مانند موتورسیکلت های واقعی از نظر راحتی دارای ویژگی های مشترکی است، سال ها پیش موتورهای شارژی دارای صندلی های پلاستیکی بودند اما در سال های اخیر برای راحتی و سلامتی بدن کودک و همچنین استفاده بیشتر، صندلی های این محصولات را مانند موتورهای واقعی طراحی می کند.

چرم مصنوعی پلی یورتان PU از نظر کیفیت، تنوع و عملکرد بسیار شبیه چرم طبیعی است تا جایی که تشخیص آن از چرم طبیعی بسیار مشکل می شود و افراد را دچار سردرگمی می کند.

خرید موتور شارژی پسرانه

عکس موتور برقی پسرانه بچه گانه

جنس تایر موتور شارژی

در سال های اخیر، از جنس اتیلن وینیل استات برای ساخت لاستیک برای موتورها استفاده شده است. این جنس یک ترموپلاستیک بسیار الاستیک و سخت با خلوص و درخشندگی عالی و بوی کم است. EVA دارای خواص جذاب بسیاری از جمله هزینه کم، چسبندگی عالی به بسیاری از بسترهای قطبی و غیر متخلخل، مقاومت خوب در برابر انعطاف پذیری و سوراخ شدن، و همچنین گرمایش و آب بندی خوب است.

علاوه بر این به دلیل ویژگی هایی مانند وزن سبک، بوی کم و هزینه کمتر در مقایسه با لاستیک طبیعی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

شرکت سازنده موتور شارژی

شرکت های مختلف ایرانی و خارجی زیادی در زمینه تولید و عرضه ماشین و موتور شارژی فعال هستند. فلامینگو (Flamingo)، بیبی لند (Baby Land)، ارابه (Arrabeh)، راستار، زرین تویز (Zarrin Toys)، پلی فکتوری (playfactory)، اسپرینتر، وی تک، چیکو، دلیجان (Delijan)، بانومد، جکس پسفیک، بی ام دبلیو، پلن تویز و ... از مشهورترین برند های این زمینه هستند.

هرکدام از این شرکت ها توانسته است با ارائه محصولاتی، نظر بخشی از مشتریان را به خود جلب کند. محصولات این برند ها، از کیفیت مطلوبی برخوردارند و هم اکنون در بازار به به وفور یافت می شوند.

خرید بهترین مدل های موتور شارژی پسرانه

عکس موتور شارژی بچه گانه زیبا و جذاب

قیمت موتور بچه گانه

اینکه باید همیشه به پول توی جیبتون نگاه کنید، گفتن نداره. اما توصیه می کنیم اگر اولین خریدتونه، مدل های ارزون تر رو بخرید تا اگر بعدا خواستین یه مدل بزرگتر بخرین به دردسر نیفتین.

امکانات اضافی در موتور

مدل های پیشرفته تری که این روزها در بازار پیدا می کنید، درست عین وسایل نقلیه وافعی آپشن یا امکانات اضافی دارند. درسته که بدون این امکانات هم میشه از وسیله استفاده کرد، اما بعضی از اونا بچه رو بیشتر سرگرم می کنه. برای همین شاید ارزش هزینه بیشتر رو داشته باشه. سیستم موزیکال با قابلیت اتصال به میکروفن اسباب بازی، چراغ های چشمک زن، بوق، استارت سوییچی، تنظیم حالت های مختلف سرعت، قابلیت اتصال فلش مموری، محافظ صندلی و کمک فنر مجزا از جمله این امکانات هستند.

روش نگهداری از موتور شارژی

  • همیشه تا زمانی که باتری به اتمام نرسیده اقدام به شارژ کردن باتری نکنید زیرا با این کار به باتری آسیب جدی خواهید زد.
  • اگر از موتور قرار است به مدت چند ماه استفاده نکنید، بهتر است قطب مثبت را از روی باتری جدا کنید، این کار طول عمر باتری را چند برابر می کند.
  • هرگز در حالت بدون شارژ اقدام به هول دادن کودک خود نکنید، این کار به قطعات داخل موتور آسیب جدی وارد می کند.
  • هیچ گاه موقعی که در سرازیری کودک شما با دنده جلو حرکت می کند برای متوقف ساختن آن از دنده عقب استفاده نکنید.
  • از شستن موتور شارژی خودداری کنید، زیرا به قسمت الکترونیکی دستگاه آسیب شدید وارد می شود.

پیشنهاد مطالعه : راهنمای خرید ماشین شارژی کودک

خرید بهترین مدلهای موتور سیکلت شارژی کودکانه

سخن پایانی

امیدواریم نکاتی که در این مقاله توضیح داده شد مورد پسند شما دوستان واقع شده باشد و شما توسط این موارد تواسنته باشید یک موتور شارژی مناسب برای کودک خود را خریداری کنید.

پاسخ کوتاه به سوالات پر تکرار
قیمت موتور شارژی بچه گانه چند است؟
قیمت انواع موتور شارژی بچه گانه از 2 و نیم میلیون تومان تا 13 میلیون تومان می باشد و به عوامل مختلفی همچون برند شرکت سازنده، وزن و ابعاد، تعداد و جنس چرخ ها، نحوه کنترل و فرمان، رده سنی، ظرفیت وزنی، قدرت و سرعت موتور و ... بستگی دارد.
فرق موتور شارژی با ماشین شارژی در چیست؟
موتور شارژی ها نسبت به ماشین شارژی از قیمت کمتری برخوردار است، ماشین شارژی ها معمولا موزیکال ولی موتور شارژی ها نیستند، ماشین شارژی با سویچ روشن می شوند ولی موتور شارژی با دکمه، ماشین شارژی کمربند دارد ولی موتور شارژی ندارد، ماشین شارژی ریموت کنترل از را دور برای والدین دارند.
تاریخ به روز رسانی : 1402/04/09
محصولات مرتبطمحصولات مرتبط
موتور شارژی مدل ساحلی چهار چرخ
موتور شارژی مدل ساحلی چهار چرخ
موتور شارژی بچه گانه مدل تریل کمک فنر دار
موتور شارژی بچه گانه مدل تریل کمک فنر دار
موتور شارژی مدل هوندا 3 چرخ ظرفیت وزنی 40 کیلوگرم
موتور شارژی مدل هوندا 3 چرخ ظرفیت وزنی 40 کیلوگرم
موتور شارژی مدل وسپا موزیکال با دو موتور و گیربکس در چرخ عقب
موتور شارژی مدل وسپا موزیکال با دو موتور و گیربکس در چرخ عقب
موتور شارژی دو موتوره چراغ دار مدل HK 550
موتور شارژی دو موتوره چراغ دار مدل HK 550
موتور شارژی چهار چرخ فلامینگو مدل JS318
موتور شارژی چهار چرخ فلامینگو مدل JS318
موتور شارژی سه چرخ بچه گانه عروسکی مدل 6688
موتور شارژی سه چرخ بچه گانه عروسکی مدل 6688
موتور شارژی مدل وسپا 150
موتور شارژی مدل وسپا 150
موتور شارژی کودک مدل aprilia
موتور شارژی کودک مدل aprilia
موتور شارژی مدل Toy tretail
موتور شارژی مدل Toy tretail
نظرات ارسال نظر، پیشنهاد و تجربه شخصی شما درباره مطلب بالا
کلیه حقوق متعلق به وب سایت طوطی کالا است و کپی برداری با ذکر منبع مانعی ندارد