منو

خرید لانه سگ در انواع مختلف با کیفیت عالی و قیمت ارزان

در عصر حاضرحیوانات خانگی به خصوص سگ ها جایگاه ویژه ای در زندگی انسان پیدا کرده اند. در کشورهای مختلف از جمله ایران سگ ها به عنوان یکی از محبوب ترین حیوانات خانگی شناخته می شوند، بنابراین تمهیداتی نیز برای راحتی آنها در خانه ها باید لحاظ شود.

لانه سگ و گربه را می توان یکی از این تمهیدات دانست، زیرا سگ ها حیواناتی هستند که دوست دارند فضایی را کاملا متعلق به خود بدانند بنابراین لانه نقش بسیار موثری بر روی راحتی و آسایش سگ ها دارد.

با اینکه شما می توانید داخل خانه نیز از برخی مدل های خانه سگ استفاده کنید اما باید گفت استفاده از لانه سگ برای سگ هایی که در حیات یا باغ نگهداری می شوند کاملا ضروری است.

لانه سگ

راهنمای خرید لانه سگ در مدل و طرح های مختلف

لانه سگ چیست؟

خانه سگ یا همان لانه سگ محلی است که سگ ها می توانند مدت زمانی را با اطمینان خاطر بدور از استرس و اضطراب محیط در آن به استراحت بپردازند. جنس لانه سگ معمولاً از چوب، ام دی اف، فایبرگلاس، پلاستیک، پارچه و یا فلز می باشد.

انواع لانه سگ

لانه های سگ در انواع مختلفی موجود است و جنس آنها معمولاً از چوب، پلاستیک، پارچه و یا فلز است که شما باید با توجه به شرایطی مانند رطوبت، نور آفتاب، میزان دما و نژاد سگ بهترین را انتخاب نمایید.

خرید لانه سگ چوبی

لانه های سگ ساخته شده از چوب و ام دی اف از پرطرفدار ترین مدلهای لانه سگ به دلیل زیبایی و تنوع مدل و طرح ها می باشد.

شما باید با دقت در انتخاب جنس خانه سگ خود اقدام کنید و با در نظر گرفتن شرایط خود اقدام به خرید کنید، برای مثال اگر در شهر های پرباران زندگی می کنید هرگز از لانه چوبی برای سگ خود استفاده نکنید، مگر این که سقف خانه حیوان خود را متناسب انتخاب کنید، چرا که بعد از چند دفعه باران زدن آن خانه خراب می شود و دیگر برای زندگی حیوان شما مناسب نمی باشد.

خرید لانه سگ پلاستیکی

از دیگر جنس های مورد استفاده در ساخت لانه سگ پلاستیک می باشد. شما می توانید در برخی از موارد متناسب با آب و هوای شهر خود اقدام به خرید کنید. باید بدانید در بسیاری از شرایط مانند خرید خانه در شهر های باران زا می توانید از جنس پلاستیک برای خانه حیوان خود استفاده کنید، چرا که باران نمی تواند پلاستیک را خراب کند و حیوان شما در محیط نمناک و مرطوب زندگی نمی کند.

از دیگر ویژگی های لانه سگ پلاستیکی می توان به سبک بودن و قابلیت حمل آسان آن اشاره کرد که در برخی موارد خیلی کاربردی و پر اهمیت می باشد.

انواع لانه سگ

خرید لانه سگ از جنس پارچه

برای سگ های خانگی که در محیط داخل خانه از آن ها نگهداری می شود، لانه می تواند حتی یک تشکچه باشد تا حیوان بتواند راحت روی آن رفت وآمد داشته باشد.

بنابراین اگر شما برای آپارتمان در حال تدارک هستید می توانید از خانه پارچه ای نیز استفاده کنید، اما اگر حیوان شما بیرون از خانه نگه داری می شود شما باید خانه محکم تری برای آن در نظر بگیرید.

از ویژگی های دیگر لانه پارچه ای یا جای خواب پارچه ای سگ این است که اگر سگ شما همیشه در حال بازی و جنب و جوش است و جای خود را زود کثیف می کند، لانه پارچه ای یا تشکی بهترین گزینه است که راحت بتوان آن را شست و دوباره استفاده کرد.

جهت کسب اطلاعات کامل درباره انواع جای خواب سگ می توانید مقاله مربوط به آن یعنی (راهنمای خرید جای خواب سگ) را مشاهده فرمائید.

محل قرار دادن لانه سگ

اگر خانه شما حیاط دارد، قرار دادن لانه سگ در فضای باز ایده ای بسیار عالی است، چون سگ ها در این صورت می توانند در زمانی که موقتا در فضای باز هستند و قبل از ورود دوباره به منزل، به عنوان یک سگ نگهبان به خوبی به وظیفه خود عمل کنند.

به گفته رفتارشناسان حرفه ای سگ ها، این لانه ها می توانند پناهگاه امنی برای سگ های مضطرب و ترسو باشد که دوست دارند زمانی را به دور از فشار و ایجاد احساس امنیت، در بیرون از خانه صرف کنند. اما لانه سگی که بیرون گذاشته میشود باید در برابر آب و هوای نامناسب مقاوم باشد، تا از باران و همچنین در برابر آفتاب محافظت کند. در داخل خانه این کار ضروری نخواهد بود.

اگر میخواهید لانه سگ را در داخل خانه قرار دهید، جایی برای سگ در نظر بگیرد که قلمرو اوست. در صورت امکان آن را در راهرو یا جایی که سر راهتان است قرار ندهید، زیرا در این صورت هر بار که از آنجا می گذرید مزاحمش خواهید شد و در آن مکان احساس راحتی و آرامش نخواهد کرد.

کلبه سگ

عکس لانه سگ در حیاط خانه

لانه سگ باید به چه اندازه باشد؟

انتخاب یک کلبه سگ با اندازه مناسب بسیار مهم است چرا که باید راحت، موثر و ایمن باشد. ابعاد مناسب یک لانه سگ به نژاد سگ و اینکه آیا کلبه در فضای باز یا داخل خانه قرار می گیرد بستگی دارد. نژادهای بزرگ تر، به ویژه آنهایی که پر جنب و جوش تر هستند، ممکن است به فضای بیشتری نسبت به سگ های کوچک تر و آرام تر نیاز داشته باشند.

لانه سگ که در داخل خانه گذاشته می شوند، باید نه خیلی کوچک و نه خیلی بزرگ باشند. در حالت ایده آل، لانه سگ باید حدود 5 سانتی متر بزرگتر از قد سگ های کوچک (از کف تا سر یا نوک گوش) و حدود 10 سانتی متر بزرگتر از سایز نژادهای بزرگتر باشد. استفاده از پارتیشن می تواند به شما کمک کند تا به سرعت اندازه قفس های خود را متناسب با نژادی که دارید تنظیم کنید.

لانه سگ چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

  • لانه باید شرایطی داشته باشد که حیوان خانگی شما در آن احساس آرامش داشته باشد و به راحتی بتواند استراحت و حرکت کند.
  • لانه ای که برای سگ خود انتخاب می کنید باید با سایز سگ تان هماهنگی داشته باشد. اگر جثه ای کوچک دارد، لانه ای با ابعاد متوسط هم کافی است اما اگر جثه اش بزرگ است پس باید لانه ای بزرگ هم برایش تهیه کنید.
  • لانه ای که برای سگ تان خریداری می کنید نباید جای زیادی اشغال کند.
  • اگرچه حیوانات می توانند در خانه در هرجایی استراحت کنند ولی اگر یک جای مخصوص به خود داشته باشند، امنیت خاطر و راحتی بیش تری دارند که پس از بازی و غذا خوردن می توانند به جای خود رفته و راحت استراحت کنند.

لانه سگ

عکس لانه یا کلبه سگ چوبی

آیا می توان از لانه سگ دست دوم برای سگ یا گربه خود استفاده کرد؟

بله، شما می توانید با استفاده از سایت ها و اپلیکیشن های متفاوتی که کالاهای دست دو می فروشند مانند دیوار یا شیپور تصمیم به خرید لانه دست دوم برای سگ یا گربه خود بگیرید.

اما به یاد داشته باشید در بسیاری از موارد حیوان قبلی که در ان خانه زندگی کرد است، امکان مبتلا بودن به بیماری را دارد، بنابراین شما قبل از استفاده از لانه دست دوم به خوبی آن را ضد عفونی کنید تا حیوان شما دچار بیماری نشود.

نکته بعدی که هنگام خرید خانه دست دوم سگ باید به آن توجه کنید این است که جنس خانه ای که مد نظر دارید خوب باشد و بسیار نازک نباشد، چرا که امکان بازیگوشی سگ وجود دارد و در آن صورت امکان شکستن خانه آن نیز بسیار زیاد می شود.

جمع بندی

یکی از وسایل مورد نیاز و مهم برای نگهداری از سگ، یک لانه یا کلبه سگ می باشد. شاید استفاده از این فضای بسته و محدود به نظر شما ظالمانه باشد، اما باید بدانید یکی از مهم ترین مراحل در تربیت و آموزش سگ می باشد. به عبارت دیگر اگر یک سگ خوش رفتار و مودب می خواهید، نباید از داشتن قفس و کلبه سگ غافل شوید.

در این مطلب سعی کردیم در رابطه با انواع لانه سگ، جوانب مثبت و منفی انواع آن و راهنمای خرید آن صحبت کنیم، تا اگر قصد خرید دارید با اطلاعات کافی اقدام کنید.

1 -

لانه سگ و گربه ام دی اف کلبه ای مدل dh 8010

لانه سگ و گربه ام دی اف کلبه ای مدل dh 8010
مشخصات محصول
  • ابعاد
    ۶۸x۵۰x۷۰ سانتی متر
  • وزن
    ۶۵۰۰ گرم
  • جنس
    ام دی اف درجه یک
  • گونه حیوان
    جونده گربه سگ
2 -

لانه سگ و گربه چوبی کلبه ای مدل PH-02

لانه سگ و گربه چوبی کلبه ای مدل PH-02
لانه سگ و لانه گربه یک جای خواب مدرن و شیک برای حیوانات خانگی شما می باشد. عرض این لانه 50 سانتیمتر و طول آن 50 سانتیمتر و ارتفاع 60 سانتیمتر می باشد. این محصول مناسب سگ و گربه ها در هر نژادی می باشد.
لانه ها از چوب طبیعی ضد آب و ضد رطوبت ساخته شده اند و برای فضای داخلی منزل بسیار مناسب می باشند. شما می توانید این لانه ها را با سایر وسایل خانه خود هماهنگ نمایید. این لانه ها نسل جدید لانه سگ و گربه می باشند که به زیبایی دکوراسیون خانه شما کمک شایانی می کنند.
مشخصات محصول
  • ابعاد
    ۵۰x۵۰x۶۰ سانتی متر
  • وزن
    ۱۷۸۰۰ گرم
  • جنس
    چوب
  • گونه حیوان
    سگ و گربه
3 -

لانه سگ و گربه ام دی اف طرح کلبه مدل LAN-1

لانه سگ و گربه ام دی اف طرح کلبه مدل LAN-1
مشخصات محصول
  • ابعاد
    ۵۵x۴۰x۵۰ سانتی متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • جنس
    ام دی اف خام
  • گونه حیوان
    جونده گربه سگ
4 -

لانه سگ چوبی طرح کلبه مدل Max-L

لانه سگ چوبی طرح کلبه مدل Max-L
این کلبه از چوب روس نراد لمبه ساخته شده است و بدون هیچ درز و شکافی می باشد و شما میتوانید با خیال آسوده در محیط باز و بسته از این کلبه استفاده کنید. سقف باز شونده از ویژگی مهم این کلبه می باشد چرا که شما میتونید به راحتی به فضای داخل کلبه دسترسی داشته باشید و به آسانی لانه را نظافت کنید و همچنین شما با جدا کردن سقف از بدنه میتوانید به راحتی کلبه را از مکان های باریک و درب با عرض 70 سانتی متر عبور دهید.
زیبایی بی نظیر این لانه علاوه بر سرپناهی امن و کارآمد برای حیوانات، باعث زیباتر شدن محیط زندگی انسان می شود. نوع رنگ و پوشش نانو ای که برای این کلبه استفاده شده است کاملا بی خطر است و هیچ گونه حساسیتی برای حیوانات ایجاد نمیکند.
در طراحی این کلبه به بهداشت توجه ویژه ای شده است و از این رو کف کلبه از جنس پلاستیک pvc می باشد. Pvc کاملا ضد آب می باشد و مانع بیماری برای حیوانات می باشد.
پنجره لانه سگ مدل Max-L از نوع ثابت و با طلق شفاف، در برابر باد و سرما ایمن شدن است. این لانه مناسب برای انواع نژاد سگ های کوچک و متوسط مناسب می باشد.
مشخصات محصول
  • ابعاد
    ۱۲۰x۱۰۰x۱۱۰ سانتی متر
  • وزن
    3 و نیم کیلو
  • جنس
    چوب روس نراد - pvc
  • گونه حیوان
    جونده گربه سگ
5 -

لانه سگ و گربه مدلMDF-7557

لانه سگ و گربه مدلMDF-7557
مشخصات محصول
  • ابعاد
    ۷۵x۵۷x۶۵ سانتی متر
  • وزن
    15 کیلو
  • جنس
    MDF
  • گونه حیوان
    جونده گربه سگ
6 -

لانه سگ جنس چوب روس مدل Hdcrb006

لانه سگ جنس چوب روس مدل Hdcrb006
مشخصات محصول
  • ابعاد
    ۵۰x۴۰x۶۰ سانتی متر
  • وزن
    5 کیلو
  • جنس
    چوب روس
  • گونه حیوان
    جونده گربه سگ
7 -

لانه سگ صورتی دخترانه مدل dh6010 summer

لانه سگ صورتی دخترانه مدل dh6010 summer
مشخصات محصول
  • ابعاد
    ۹۰x۵۰x۶۰ سانتی متر
  • وزن
    ۶۵۰۰ گرم
  • جنس
    ام دی اف
  • گونه حیوان
    جونده گربه سگ
  • سایر توضیحات
    حروف اماده برای درج نام پت روی کلبه در داخل باکس موجود است
8 -

لانه سگ و گربه رگنا مدل RSP206

لانه سگ و گربه رگنا مدل RSP206
لانه سگ و لانه گربه طرح الماس یک جای خواب مدرن و شیک برای حیوانات خانگی شما می باشد. عرض این لانه 65 سانتیمتر و طول آن 52 سانتیمتر و ارتفاع 62 سانتیمتر می باشد.
این محصول در سه سایز و چند رنگ مختلف طراحی و ساخته شده است و مناسب سگ و گربه ها در هر نژادی می باشد. لانه ها از چوب طبیعی روس ضد آب و ضد رطوبت ساخته شده اند و برای فضای داخلی منزل بسیار مناسب می باشند.
با توجه به تنوع رنگ بندی آنها، شما می توانید این لانه ها را با سایر وسایل خانه خود هماهنگ نمایید و همچنین یک تشک برای زیر سگ و یا گربه نیز همراه این لانه ها وجود دارد، که با توجه به رنگ لانه رنگ تشک نیز متفاوت است.
این لانه ها نسل جدید لانه سگ و گربه می باشند که به زیبایی دکوراسیون خانه شما کمک شایانی می کنند.
مشخصات محصول
  • ابعاد
    ۵۲x۶۵x۶۲ سانتی متر
  • وزن
    ۸۰۰۰ گرم
  • جنس
    چوب طبیعی روس
  • گونه حیوان
    گربه و سگ
9 -

خانه سگ و گربه چوبی مدل 1025

خانه سگ و گربه چوبی مدل 1025
مشخصات محصول
  • ابعاد
    ۴۸x۵۲x۷۰ سانتی متر
  • وزن
    ۶۰۰۰ گرم
  • جنس
    چوب
  • گونه حیوان
    گربه و سگ
10 -

لانه سگ و گربه MDF با روکش چوب مدل Arapet 09

لانه سگ و گربه MDF با روکش چوب مدل Arapet 09
کلبه گربه و سگ مناسب نژاد و سایز کوچک ساخته شده از mdf و روکش چوب بلوط با رنگ کاری کامل پایه از چوب روس با مقاومت بالا مربعی روی کار جهت زیبایی و عبور هوا و رفع بوی نامطبوع تعبیه شده.
مشخصات محصول
  • ابعاد
    ۵۲x۴۰x۶۰ سانتی متر
  • وزن
    ۵۰۰۰ گرم
  • جنس
    MDF با روکش چوب
  • گونه حیوان
    گربه و سگ
پاسخ کوتاه به سوالات پر تکرار
قیمت لانه سگ در انواع مختلف چند است؟
قیمت لانه سگ به عوامل مختلفی همچون جنس، طرح و اندازه لانه، نژاد سگ و ... بستگی دارد ولی در حالت کلی قیمت انواع لانه سگ از 100 هزار تومان در نوع پارچه ای آن شروع و تا 10 میلیون هم ادامه دارد.
یک لانه سگ خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟
لانه سگ باید شرایطی داشته باشد که حیوان خانگی شما در آن احساس آرامش داشته باشد و با سایز سگ تان هماهنگی داشته باشد و نباید جای زیادی اشغال کند. همچنین در شرایط آب و هوایی متفاوت مقاومت خوبی داشته باشد.
تاریخ به روز رسانی : 1401/12/10
نظرات ارسال نظر، پیشنهاد و تجربه شخصی شما درباره مطلب بالا
کاربر سلام
11:43 - 1402/08/14
لطفا شماره تلفن دهید و ممنون از زحمات شما موفق باشید

پاسخ : با سلام و عرض ادب خدمت شما، سایت طوطی کالا با هدف راهنمای خرید کالا و محصولات راه اندازی شده است و محصولی برای فروش ندارد. در صورت علاقه مندی به خرید هر کدام از محصولات مورد نظر با کلیک روی آن محصول به سایت دیجی کالا هدایت خواهید شد و می توانید اقدام به انتخاب و خرید محصول فرمائید.

کلیه حقوق متعلق به وب سایت طوطی کالا است و کپی برداری با ذکر منبع مانعی ندارد