منو

راهنمای خرید شلوارک مردانه خوب از جنس نخی، جین و کتان

از خونه بگیر تا مسافرت، لب ساحل و ... شلوارک یکی از بهترین و راحت ترین گزینه هاست به خصوص واسه آقایون، واسه همین شلوارک مردانه معمولا جز پرفروش هاست و طرفدارم خیلی داره.

شلوارک ها پوشش های به نسبت کوتاهی هستند که پایین تنه را می پوشاند، این لباس ها بیشتر در فصل های گرم پوشیده می شود. شلوارک ها دارای مدل های متنوع زنانه و مردانه می باشند. همانطور که از اسم شلوارک پیداست به معنی شلوار کوتاه می باشد. شلوارک ها دارای اندازه های مختلفی می باشند که از زیر زانو تا زیر باسن است.

شلوارک مردانه

راهنمای خرید شلوارک مردانه و پسرانه

انتخاب اندازه شلوارک ها بسته به سلیقه افراد می باشد. بلندی شلوارک های مردانه معمولاً زیر زانو و یا روی زانو می باشد و شلوارک های زنانه معمولاً بلندی آن ها زیر باسن می باشد. باید این موضوع را در خرید شلوارک مردانه دانست که به دلیل ظرافت در طراحی و دوخت شلوارک ها قیمت آنها نسبت به شلوارهای معمولی گرانتر است هر چند که در شلوارهای معمولی پارچه بیشتری مصرف شده است.

شلوارک مردانه چیست؟

شلوارک نوعی پوشش نسبتا کوتاه است که برای پوشاندن پایین تنه انسان مورد استفاده قرار می گیرد . این لباس بیشتر در فصول بهار و تابستان به دلیل گرمای هوا خواهان دارد. شلوارک ها در مدل های زنانه و مردانه وارد بازار شده اند که تنوع شکل و ظاهر آنها بسیار زیاد است.

شلوارک به طور کلی به معنای شلوار کوتاه است. از لحاظ اندازه تا روی زانو، بالای زانو و تا ران پا را می پوشاند. انتخاب هر کدام از این شلوارک ها به سلیقه و علاقه شما بستگی خواهد داشت.

جالب است بدانید که شلوارک های مردانه معمولا بلندی آنها تا زیر زانو و یا بالای آن می باشد، اما مدل های زنانه برخی از آنها تا زیر باسن بلندی دارند. شلوارک ها را می توان در مهمانی های دورهمی و استایل های غیررسمی استفاده کرد.

آشنایی با انواع مختلف شلوارک مردانه

شلوارک معمولی: این مدل از شلوارک ها همین شلوارک های ساده ای هستند که به صورت روزانه مورد استفاده قرار می گیرند و جنس آنها نخی، پنبه ای، پلی استر و ... می باشد. قیمت شلوارک در همه جای دنیا نسبت به قیمت شلوارهای معمولی بالاتر است و علت آن هم شاید ظرافت در طراحی و دوخت این شلوارک ها است، وگرنه اگر میزان پارچه بود، برای دوخت شلوار پارچه بیشتری نیاز است.

شلوارک ورزشی: این مدل از شلوارک ها بیشتر برای ورزش کردن طراحی شده اند. جنس آنها معمولا حالت کِشی و منعطفی دارد تا هنگام انجام ورزش احساس ناراحتی نکنید و از ورزش خود لذت ببرید. این شلوارک ها را خم می توانید برای انجام فعالیت های بدنی در خانه استفاده کنید و هم اینکه در باشگاه های ورزشی از آن بهره ببرید.

بهترین مدلهای شلوارک مردانه

انواع مختلف شلوارک مردانه بیرونی شیک و جدید

انواع شلوارک مردانه به لحاظ جنس

شلوارک نخی: جنس این مدل از شلوارک ها نخی می باشد و غالبا برای تابستان مورد استفاده قرار می گیرند. بسیار راحت شست و شو می شوند و قیمت خیلی بالایی هم ندارند. این مدل از شلوار ک ها بیشتر در منزل مورد استفاده قرار می گیرند، مدل ها و طرح های زیادی هم دارند که بسته به نوع سلیقه ی خود می توانید هرکدام را انتخاب نمایید.

شلوارک کتان: جنس این شلوارک ها ضخیم تر از شلوارک نخی می باشد. می توانید در مهمانی های غیر رسمی و دوستانه از این شلوارک ها بهره ببرید. قیمت آنها نسبت به مدل های نخی بالاتر است. شلوارک کتان زیبایی بیشتری نسبت به مدل های نخی دارد. معمولا در پست و جلوی آنها جیب هایی تعبیه شده که زیبایی آن را چند برابر کرده است.

شلوارک ورزشی: این مدل همانطور که از نانش مشخص است، بیشتر برای ورزش مورد استفاده قرار می گیرد، چون جنس آنها به شکلی است که عرق را به خود جذب می کنند و به راحتی می توانید به ورزش خود ادامه دهید. حتی شکل ظاهری مایو های مردانه هم مانند شلوارک می باشد، در نتیجه شما عزیزان بر طبق رشته ی ورزشی که در آن علاقه دارید، می توانید شلوارک متناسب با آن را انتخاب و خریداری کنید.

شلوارک پنبه ای: غالب جنس به کار رفته در این شلوارک ها از پنبه است، جنس بسیار نرم و لطیفی دارند. شما عزیزان می توانید به راحتی در مواقع خواب و استراحت و یا زمانی که در منزل هستید از این نوع شلوارک ها بهره ببرید.

نکات مهم هنگام خرید شلوارک مردانه

نوع شلوارک

اولین گام در خصوص خرید شلوارک مردانه توجه به نوع ورزشی یا معمولی بودن آن است. برای این منظور باید تصمیم گیری نمایید که می خواهید از شلوارک خود در چه زمینه هایی استفاده کنید.

اگر می خواهید در عرصه ورزشی از این مدل پوشاک استفاده نمایید، بایستی به دنبال محصولاتی منعطف با قابلیت کشسانی مطلوب برای خود باشید. و اگر هم می خواهید از آن بصورت روزانه و یا حتی به عنوان بخشی از تیپ و استایلتان برای بیرون رفتن از خانه بهره گیری نمایید به سراغ مدل های رسمی تر برای خود باشید.

راهنمای خرید شلوارک مردانه خوب

استایل مردانه با شلوارک کتان مردانه

اندازه مناسب

نکته دوم برای انتخاب شلوارک مردانه توجه به اندازه کلی محصول است. در این خصوص هم باید به تناسب سایز دور کمر شلوارک با اندازه دور کمر خود توجه داشته باشید و هم به قد آن نیم نگاهی بی اندازید. اگر فکر می کنید که ممکن است شلوارک شما در اثر شستشو کمی آب رفته و کوچک شود، بهتر است به سراغ مدل های بلندتری برای خود باشید.

البته یادتان باشد در خصوص قد لنگ های شلوارک باید به کوتاهی یا بلندی نیم تنه پایینی خود نیز توجه نمایید.

جنس شلوارک

فاکتور مهم بعدی در خصوص انتخاب و خرید شلوارک مردانه توجه به جنس آن است. برای این منظور شما آقایان خوش پوش باید به زمینه مصرفی خود از شلوارک مورد نظرتان توجه داشته باشید. یعنی اگر قرار است از آن برای زمینه های ورزشی استفاده کنید، حتما باید به سراغ خرید مدل های تولید شده از جنس پلی استر بروید.

البته در این خصوص توجه به تناسب جنس شلوارک با نوع فصلی که می خواهید از آن استفاده کنید نیز حائز اهمیت است. مثلا برای فصل تابستان همواره بهترین انتخاب ها برای شما شلوارک های نخی و برای فصل های سرد سال مدل های کتان، پنبه ای و … می باشد.

انواع مختلف شلوارک مردانه

شلوارک مردانه در طرح و رنگ های متنوع

جیب دار بودن یا نبودن

اینکه شلوارک مردانه شما دارای جیب باشد یا نباشد، نکته ای است که خودتان باید در خصوص آن تصمیم بگیرید. اگر فکر می کنید که نیاز است تا همیشه از وسایلی در جیب های خود برخوردار باشید، خوب قطعا خرید مدل های جیب دار برایتان بهترین انتخاب است.

البته این را هم باید در نظر داشته باشیم که مدل های جیب دار خوب به دو نوع جیب های ساده و یا جیب هایی با قابلیت بسته شدن زیپی و یا چسبی تقسیم می شوند.

رنگ و طرح شلوارک

همچون نکته قبل، انتخاب رنگ و طرح شلوارک مردانه نیز بر عهده خودتان است. برای این منظور توصیه می کنیم اگر قرار است از شلوارک خود در زمینه های ورزشی استفاده کنید به سراغ خرید مدل های رنگارنگ با طرح های فانتزی جذاب بروید.

اما اگر می خواهید از آن برای بیرون رفتن های خود بهره گیری نمایید که البته خیلی در کشور ما این کار رایج نیست، بهتر است به سراغ خرید مدل هایی بروید که قابل ست کردن با دیگر البسه مردانه تان باشد. همچنین فراموش نکنید که اگر می خواهید آثار تعرق بر روی شلوارک شما رویت نشود، بهتر است حتی المقدور از خرید مدل هایی با رنگ های تیره اجتناب نمایید.

انواع مختلف شلوارک مردانه

تیپ و استایل مردانه با شلوارک مردانه بیرونی

نحوه بسته شدن آن

یک شلوارک مردانه یا بصورت کاملا کشی مورد استفاده قرار می گیرد و یا با بند و دکمه و همچنین زیپ بسته می شود. در این خصوص خودتان باید تصمیم گیری نمایید که از پوشیدن و استفاده چه شلوارکی راحت تر هستید.

با این حال فراموش نکنید که اگر قرار است از شلوارک خود در زمینه های ورزشی استفاده کنید، بهترین گزینه برای شما مدل هایی می باشد که از قابلیت بسته شدن بندی برخوردار است. اینطوری می توانید شلوارک را بصورت محکم بر روی کمر خود ببندید و دیگر نگران افتادن آن از پایتان نباشید!

قیمت شلوارک مردانه

قیمت شلوارک مردانه با در نظر گرفتن همه موارد گفته شده در این مطلب مشخص می شود. با این حال اما یادتان باشد که مثل هر نوع پوشاکی، نام و اعتبار برند تولید کننده شلوار نیز بر روی گرانی یا ارزانی قیمت آن بسیار موثر است.

در کنار پارامتر قیمت یک شلوارک حتما به نحوه شستشوی آن نیز گوشه چشمی داشته باشید تا بتوانید با شستن صحیح آن عمر و ماندگاری شلوارکتان را افزایش دهید.

نکات مهم هنگام استفاده و پوشیدن شلوارک

  • سعی کنید هنگام پوشیدن شلوارک از جوراب های ساق کوتاه استفاده کنید و حتی الامکان جوراب از کفش شما مشخص نباشد.
  • از پوشیدن شلوارک در موقعیت های رسمی یا نیمه رسمی بطور قطع خودداری فرمائید.
  • سعی کنید در انتخاب رنگ شلوار با سایر گزینه های استایل خود هماهنگی و هارمونی وجود داشته باشد.
  • هنگام خرید شلوارک به کاربرد آن توجه کنید که برای چه موقعیتی به آن نیاز دارید و باتوجه به آن رنگ و طرح و مدل آن را انتخاب کنید.
  • سعی کنید هنگام پوشیدن شلوارک، اکسسواری هایی متناسب با استایل غیر رسمی استفاده کنید.
  • شلوارک ها در کمرهای متنوع تولید می گردند بهتر است هنگام انتخاب نوع کمر شلوارک راحتی خود را اولویت قرار دهید.
  • افراد سایز بزرگ هنگام خرید شلوارک دقت کنند که از شلوارک هایی با فاق بلند استفاده کنند.

بهترین مدلهای شلوارک مردانه

انواع جدیدترین مدلهای شلوارک مردانه بیرونی

نکات مهم هنگام شست و شوی شلوارک مردانه

  • وقتی که قصد شستن شلوارک را دارید، آن را پشت و رو بشویید تا در اثر شستن رنگ آن تغییر نیابد.
  • از شست و شوی شلوارک با سایر لباس های رنگی جدا بپرهیزید، چون ممکن است رنگ را به یکدیگر پس دهند.
  • بعد از هر بار شستن شلوارک آن را جلوی نور مستقیم خورشید پهن نکنید، چون نور خورشید باعث می شود شلوار رنگ ببازد.
  • حتی الامکان سعی کنید شلوارک را با ماشین لباسشویی نشویید و برای شستن آن از دست ها کمک بگیرید. چون این کار باعث می شود، شلوارک شما طول عمر بیشتری داشته باشد.
  • اگر شلوارک شما از نوعِ جیب دار می باشد، حتما قبل از شستن آن، جیب ها را به خوبی بررسی نمایید تا مبادا دستمال کاغذی، کارت اعتباری، پول و ... درون جیب شلوارک باشد.
  • برخی از جنس شلوارک ها مانند جنس نخی، کسر آب دارند، پس سعی کنید شلوارکی را خریداری کنید که به لحاظ قدی مقداری به شما بلند باشد تا در صورت کسر آب خیلی کوتاه نشود.

نمونه پرفروش ترین مدلهای شلوارک مردانه

1 -

شلوارک مردانه نخی ترک آی ان سی مدل PINE

شلوارک مردانه نخی ترک آی ان سی مدل PINE
اگر به دنبال شلوارکی باکیفیت و درعین حال راحت هستید، این مدل گزینه خوبی برای شما است. استفاده از این نوع شلوارک های کتان این روزها بسیار طرفدار پیدا کرده است و خرید این نوع لباس می تواند گزینه ای خوب برای عزیزانتان باشد.
شلوارک مردانه اینک مدل PINE شلواری تهیه شده از کتان است و بسیار رنگ جذاب و خوش رنگی دارد. این شلوارک مردانه با زیب و دکمه بسته می شود و مناسب استفاده روزمره یا در روز های گرم تابستان کنار سواحل و ... است.
جنس خوب این نوع لباس ها که مستقیماً با پوست ما به خصوص در فصل گرما در ارتباط هستند بسیار اهمیت دارد، چراکه ضروری است که افراد در هنگام استراحت خود لباسی راحت و لطیف بپوشند تا خستگی روز و لباس های سخت روزمره را از تن آن ها به در کرده و برایشان دست و پاگیر نباشد.
مشخصات محصول
  • جنس
    نخ
  • قد
    کوتاه
  • نحوه بسته شدن
    زیپ
  • مورد استفاده
    روزمره، مهمانی
  • کشور مبدا برند
    انگلستان
  • کشور تولید کننده
    ترکیه
2 -

شلوارک مردانه جیم دیگو نخی کشی

شلوارک مردانه جیم دیگو نخی کشی
مشخصات محصول
  • جنس
    نخ
  • قد
    روی زانو
  • نحوه بسته شدن
    کشی
  • مورد استفاده
    روزمره، مهمانی
  • کشور مبدا برند
    انگلستان
3 -

شلوارک مردانه کتان آی ان سی مدل BURGUNDY

شلوارک مردانه کتان آی ان سی مدل BURGUNDY
شلوارک مردانه اینک مدل BURGUNDY شلواری تهیه شده از کتان است و بسیار رنگ جذاب و خوش رنگی دارد. این شلوارک مردانه با زیب و دکمه بسته می شود و مناسب استفاده روزمره یا سواحل و ... است. استفاده از این نوع شلوارک های مردانه در روزهای گرم تابستان بسیار مناسب است.
جنس خوب این نوع لباس ها که مستقیماً با پوست ما به خصوص در فصل گرما در ارتباط هستند بسیار اهمیت دارد، چراکه ضروری است که افراد در هنگام استراحت خود لباسی راحت و لطیف بپوشند تا خستگی روز و لباس های سخت روزمره را از تن آن ها به در کرده و برایشان دست و پاگیر نباشد .
مشخصات محصول
  • جنس
    کتان
  • قد
    کوتاه
  • نحوه بسته شدن
    دکمه و زیپ
  • مورد استفاده
    روزمره، مهمانی
  • کشور مبدا برند
    انگلستان
4 -

شلوارک مردانه کتان طرح دار مدل SMT1

شلوارک مردانه کتان طرح دار مدل SMT1
با توجه به این که هوای سرد را پشت سر گذاشتیم و آرام آرام وارد شرایط جوی مناسب و معتدل می شویم، می توان در خانه به منظور احساس خنکی بیشتر از این شلوارک استفاده کرد.
همچنین شلوارک SMT1 یک پیشنهاد جذاب برای استفاده در مسافرت ها، کنار دریا و لب ساحل، جنگل، پیاده روی در محیط های خلوت نظیر کوهپیمایی و ... می باشد.
مشخصات محصول
  • جنس
    ویسکوز، کتان
  • قد
    کوتاه
  • نحوه بسته شدن
    کشی
  • مورد استفاده
    روزمره
  • کشور تولید کننده
    ایران
  • سایر توضیحات
    درارای دو جیب در جلو، دو جیب در بغل و دو جیب در قسمت پشت
5 -

شلوارک مردانه راحتی مشکین تیک مدل SMT2

شلوارک مردانه راحتی مشکین تیک مدل SMT2
شلوارک SMT2 یکی دیگر از محصولات گروه تولیدی مشکین تیک می باشد. با توجه به این که هوای سرد را پشت سر گذاشتیم و آرام آرام وارد شرایط جوی مناسب و معتدل می شویم، می توان در خانه به منظور احساس خنکی بیشتر از این شلوارک استفاده کرد.
همچنین شلوارک SMT2 یک پیشنهاد جذاب برای استفاده در مسافرت ها، کنار دریا و لب ساحل، جنگل، پیاده روی در محیط های خلوت نظیر کوهپیمایی و ... می باشد.
مشخصات محصول
  • جنس
    نخ، ویسکوز، کتان
  • قد
    کوتاه
  • نحوه بسته شدن
    کشی
  • مورد استفاده
    روزمره
  • کشور تولید کننده
    ایران
  • سایر توضیحات
    دارای دو جیب در جلو، یک جیب در پشت و دو جیب در کناره ها
6 -

شلوارک مردانه جین آی ان سی مدل ZAP

شلوارک مردانه جین آی ان سی مدل ZAP
استفاده از این نوع شلوارک های جین این روزها بسیار طرفدار پیدا کرده است و خرید این نوع لباس می تواند گزینه ای خوب برای عزیزانتان باشد. شلوارک مردانه اینک مدل ZAP در اصطلاح زاپ دار و بسیار رنگ جذاب و خوش رنگی دارد.
این شلوارک مردانه با زیب و دکمه بسته می شود و مناسب استفاده روزمره یا سواحل و ... است. استفاده از این نوع شلوارک های مردانه در روزهای گرم تابستان بسیار مناسب است.
جنس خوب این نوع لباس ها که مستقیماً با پوست ما به خصوص در فصل گرما در ارتباط هستند بسیار اهمیت دارد، چراکه ضروری است که افراد در هنگام استراحت خود لباسی راحت و لطیف بپوشند تا خستگی روز و لباس های سخت روزمره را از تن آن ها به در کرده و برایشان دست و پاگیر نباشد.
مشخصات محصول
  • جنس
    جین
  • قد
    روی زانو
  • نحوه بسته شدن
    دکمه و زیپ
  • مورد استفاده
    اسپرت، روزمره، مهمانی
  • کشور مبدا برند
    انگلستان
  • کشور تولید کننده
    ترکیه
  • سایر توضیحات
    جنس این کالا جین زاب دار می باشد
7 -

شلوارک مردانه راحتی نخی طرح لی مدل نیک

شلوارک مردانه راحتی نخی طرح لی مدل نیک
شلوارک راحتی مدل نیک با توجه به رنگ خاصی که دارد منحصر به فرد بوده و پارچه آن از مقاومت و کیفیت بالایی برخوردار است.
از ویژگی های اصلی این شلوارک می توان به جنس بسیار عالی و ظاهر زیبای آن اشاره کرد و برای استفاده روزمره و ورزشی مناسب خواهد بود.
جنس پارچه طرح لی است که با توجه به نخی بودن از کیفیت مناسبی برخوردار است.
مشخصات محصول
  • جنس
    نخ
  • قد
    زیر زانو
  • نحوه بسته شدن
    کشی
  • مورد استفاده
    اسپرت، روزمره
8 -

شلوارک مردانه لی کاغذی مدل TOOSIZ

شلوارک مردانه لی کاغذی مدل TOOSIZ
مشخصات محصول
  • جنس
    جین
  • قد
    زیر زانو
  • نحوه بسته شدن
    کشی
  • مورد استفاده
    اسپرت، روزمره
  • سایر توضیحات
    دارای جیب های اضافه کنار زانو، دوخت تمیز، کیفیت مناسب
9 -

شلوارک مردانه کتان ایرانی مدل راکون

شلوارک مردانه کتان ایرانی مدل راکون
مشخصات محصول
  • جنس
    کتان
  • قد
    روی زانو
  • نحوه بسته شدن
    دکمه و زیپ
  • مورد استفاده
    روزمره
  • کشور تولید کننده
    ایران
پاسخ کوتاه به سوالات پر تکرار
قیمت شلوارک مردانه چند است؟
قیمت انواع شلوارک مردانه از 100 هزار تومان تا 2 میلیون تومان می باشد و به عواملی همچون برند شرکت بافنده، جنس شلوارک، قد، موارد استفاده از آن، طرح و کیفیت دوخت آن بستگی دارد.
بهترین مارک های شلوارک مردانه کدام است؟
از بهترین برندهای تولید کننده شلوارک مردانه می توان به برندهای لیورجی، تیمبرلند، کروم، کاترپیلار، بادی اسپینر، سوپر درای، واتسونز، اچ اند ام، کیابی، دنیم و تام اند رز اشاره کرد.
تاریخ به روز رسانی : 1402/03/24
نظرات ارسال نظر، پیشنهاد و تجربه شخصی شما درباره مطلب بالا
کلیه حقوق متعلق به وب سایت طوطی کالا است و کپی برداری با ذکر منبع مانعی ندارد