منو

بهترین مدلهای ساک پیک نیک + راهنمای خرید ساک پیک نیک سفری

ساک پیک نیک چوبی اکوسبدکو مدل moas180w
ساک پیک نیک چوبی اکوسبدکو مدل moas180w
ساک پیک نیک فوروارد جنس پارچه ضد آب و قابل شست و شو
ساک پیک نیک فوروارد جنس پارچه ضد آب و قابل شست و شو
ساک پیک نیک طرح ستاره مدل یلدوز مجموعه 3 عددی
ساک پیک نیک طرح ستاره مدل یلدوز مجموعه 3 عددی
ساک پیک نیک گرانیت اکوییپمنت جنس پلی استر
ساک پیک نیک گرانیت اکوییپمنت جنس پلی استر
ساک پیک نیک و نظم دهنده خودرو جنس پلی استر مدل KL6513
ساک پیک نیک و نظم دهنده خودرو جنس پلی استر مدل KL6513
کیف پیک نیک و نظم دهنده اسمایل مدل KPBY1
کیف پیک نیک و نظم دهنده اسمایل مدل KPBY1
ساک پیک نیک هومتکس جنس پارچه با ساختار چند لایه
ساک پیک نیک هومتکس جنس پارچه با ساختار چند لایه
کیف پیک نیک دیمو جنس پلی استر دارای ضربه گیر مدل SKPBY
کیف پیک نیک دیمو جنس پلی استر دارای ضربه گیر مدل SKPBY

احتمالا شما هم برای مسافرت انواع وسایل و خوراکی خریده اید و می خواهید آن ها را جمع و جور کنید تا راهی اماکن خوش آب و هوا شوید تا آخر هفته ای ماندگار را برای خود و خانواده به ارمغان بیاورید. ساک پیک نیک یکی از انتخاب های خوب برای قرار دادن لوازمات مسافرت شما است تا هم به راحتی بتوانید آن ها را جا به جا کنید و هم ترتیب وسایل شما به هم نخورد. هنگام خرید ساک پیک نیک باید به نکات و مورد های مهمی توجه کنید تا بتوانید وسایل مسافرت را به راحتی در آن بچینید و مدت ها از آن استفاده کنید.

امروزه در بازار ایران تا دلتان بخواهد ساک های مناسب مسافرتی و کمپینگی وجود دارد که تنها کافی است شما با در نظر داشتن سلیقه و میزان بودجه خود یکی از آن ها را انتخاب نمایید.

ساک پیک نیک

راهنمای خرید ساک پیک نیک

ساک پیک نیک چیست؟

در واقع به برپا کردن یک گشت و گذار گروهی معمولا با اعضای خانواده به خارج از منزل در طبیعت و صرف حداقل یک وعده غذایی پیک نیک گفته می شود. در واقع نوعی ساک که برای نگهداری و حمل وسایل مورد نیاز برای پیک نیک مورد استفاده قرار می گیرد، ساک پیک نیک گفته می شود.

اندازه این وسیله معمولا با توجه به جمعیت خانواده در نظر گرفته می شود. هر چه جمعیت خانواده ای بیشتر باشد ساک بزرگ تری نیاز دارند، زیرا تعداد بیشتری وسیله قرار است با خود حمل کنند.

مزایای استفاده از ساک پیک نیک

  • قیمت آن نسبت به وسایل دیگر مانند چمدان مسافرتی ارزان تر است، بنابراین ارزش خرید بالایی دارد.
  • جنس پاره آن معمولا پارچه ضد آب است، یعنی می توانید آن را در جای مرطوب قرار دهید بدون اینکه نگران خیس شدن وسایل خود باشید.
  • شما می توانید لباس، مواد غذایی و سایر وسایلی را که نگران کثیف شدن آن ها هستید را درون ساک قرار دهید و از کثیف شدن آن ها جلوگیری کنید.
  • این وسیله از شکسته شدن لوازم شکستنی و حساس به ضربه حین جا به جایی جلوگیری می کند.
  • درب این ساک زیپی است که خود باعث می شود گرد و غبار وارد ساک نشده و وسایل شما تمیز بمانند.

نکات مهم هنگام انتخاب و خرید ساک پیک نیک

اندازه و وزن محصول

اولین نکته در خصوص خرید ساک پیک نیک توجه به اندازه و وزن آن است. برای این منظور شما بایستی با در نظر داشتن وسایلی که قرار است در داخل ساکتان قرار دهید، اقدام به خرید نمایید. از طرفی به وزن اولیه ساک خود نیز نیم نگاهی داشته باشید و سعی کنید تا جای امکان ساک شما به صورت کلی از وزن سبکی بدون قرار دادن وسایلی در داخل آن برخوردار باشد.

همچنین شما باید با توجه به اندازه صندوق عقب خودرو و تعداد جمعیت اعضای خانواده خود اندازه ساک را مشخص کنید. اگر جمعیت شما زیاد است، باید به سراغ ساک های خیلی بزرگ بروید تا جای تمام وسایل شما را داشته باشد. البته به حجم صندوق عقب خودرو هم دقت کنید که با قرار دادن ساک به طور کامل پر نشود. البته اگر باز هم تمایل به خرید ساک در اندازه های خیلی بزرگ دارید، می توانید با وصل کردن باربند روی سقف خودرو مشکل کمبود فضا را برطرف کنید.

اندازه ساک پیک نیک خوب

عکس قرار دادن ساک پیک نیک در پشت خودرو

جنس ساک

مورد دوم برای انتخاب ساک پیک نیک توجه به جنس آن است. در این خصوص تصمیم با خودتان است که ساکتان از جنس حصیری باشد و یا از جنس پارچه ای و برزنتی؛ هر یک از متریال های نامبرده شده دارای مزایا و معایبی هستند که باید به هنگام خرید خود حتما به آن ها توجه لازم را داشته باشید. هم چنین فراموش نکنید که جنس ساکتان از هر نوعی که باشد، بایستی ضد آب و مقاوم در برابر گرد و غبار باشد.

اگر وسایل شما به گونه ای هستند که خیس شدن برای آن ها مهم نیست و به ضربه حساس نیستند، بهتر است جنس پارچه معمولی را انتخاب کنید. اگر فقط جلوگیری از خیس شدن وسایل در اولویت قرار دارد، پیشنهاد می کنم جنس برزنت و اگر وسایل شما شکستنی هستند و نگران شکستن آن ها می باشید بهتر از جنس های روکش شده با فوم را خریداری کنید.

سهولت در جا به جایی

به وجود دسته بر روی ساک و راحتی استفاده از آن حتما اهمیت بدهید. فراموش نکنید که سهولت در جا به جایی ساک پیک نیکی از جمله نکات مهم دیگری است که باید به آن حتما توجه لازم را داشته باشید.

سهولت در جابه جایی ساک پیک نیک

ساک پیک نیک باید قابلیت جابه جایی راحتی داشته باشد

نوع و کیفیت دسته

برخی مدل ها یک دسته هستند یعنی شما مجبورید به صورت تک نفری آن را حمل کنید. اما مدل هایی هم وجود دارند که دارای دو عدد دسته در دو طرف می باشند که این امکان را فراهم می کند که به صورت دو نفری آن ها را حمل کنید و وزن بین دو نفر تقسیم شود. البته به جنس پارچه دسته ها و کیفیت دوخته شدن آن به ساک هم توجه داشته باشید، زیرا ممکن است، آز ناحیه دوخت دسته آن ها پاره شود.

دوام و کیفیت دوخت

اگر شما بهترین جنس ساک را هم خریداری کنید ولی فاقد کیفیت دوخت باشد، از قسمت دوخته شده پاره شده و کارایی خود را از دست می دهد. همچنین به کف ساک هم توجه کنید، باید کف ساک چند لایه باشد یا وسط آن یک صفحه چوبی قرار داده باشند تا در مواقعی که بار شما وزن زیادی دارد کف ساک پاره نشود و از بدنه اصلی آن جدا نشود. همچنین به جنس نخی که ساک از آن دوخته می شود توجه کنید، بهتر از از نخ محکم و مقاوم دوخته شده باشد.

موارد جانبی

بد نمی شود اگر ساک پیک نیک مورد نظرتان از درب پوششی برای محافظت بیشتر از محتویات درونی خود برخوردار باشد و یا در انتهای خود از تعدادی استاپ یا همان گیره های کوچک پایه ای برخوردار باشد تا کف ساکتان به زمین مالیده نشود.

ساک پیک نیک با کیفیت

یا به طور کلی از ساختار آلومینیومی تاشونده ای در داخل خود برخوردار باشد که استفاده از محصول را برایتان راحت سازد. راستی در انتخاب ساک پیک نیکی خود حتما به رنگ و طراحی ظاهری آن نیز توجه لازم را معمول نمایید. از طرفی به نحوه بسته شدن درب ساک خود نیز حتما گوشه چشمی داشته و از قابلیت قفل شدن آن نیز اطمینان حاصل نمایید.

روش نگهداری از ساک پیک نیک

  • از قرار دادن وسایل سنگین درون ساک خودداری کنید، زیرا به دوخت و کف ساک آسیب جدی وارد می شود.
  • هرگز مواد شیمیایی و اسیدی را درون ساک قرار ندهید، زیرا در صورتی که کف ساک ریخته شوند، آن را پوسیده کرده و امکان آتش سوزی هم وجود دارد.
  • ساک را دور از دسترس کودکان قرار دهید، زیرا به علت کنجکاوی زیاد زیپ آن را زیاد باز و بسته می کنند و ممکن است زیپ آن را خراب کند.
  • از قرار دادن اجسام نوک تیز مانند سیخ و چاقو بدون محافظ درون آن خودداری کنید، زیرا باعث سوراخ و پاره شدن ساک می شوند.
پاسخ کوتاه به سوالات پر تکرار
قیمت ساک پیک نیک کدام است؟
قیمت انواع ساک پیک نیک از 100 هزار تومان تا 3 میلیون تومان می باشد و به عواملی همچون برند شرکت سازنده، جنس، وزن و ابعاد، جادار بودن، کیفیت دوخت و ... بستگی دارد.
بهترین مارک ساک پیک‌ نیک کدام است؟
از بهترین و محبوب ترین برندهای تولید کننده ساک پیک نیک می توان به برند فوروارد، گرانیت، پاریس، آراد، تک سبد، فیلو، پوشینا و گلستان اشاره کرد.
تاریخ به روز رسانی : 1402/02/31
نظرات ارسال نظر، پیشنهاد و تجربه شخصی شما درباره مطلب بالا
کلیه حقوق متعلق به وب سایت طوطی کالا است و کپی برداری با ذکر منبع مانعی ندارد