منو

خرید جلیقه شنا بادی در سایز بزرگسال و کودک با قیمت ارزان

جلیقه نجات یا جلیقه شنا چیست؟

جلیقه نجات وسیله ای ایمنی است که مانند یک جلیقه معمولی پوشیده می شود و در مواقع ضروری روی مانع از غرق شدن فرد در آب می شود. این جلیقه در دو مدل بادی و فوم اسفنجی تولید می شود و استفاده از آن برای ورزش های آبی و تفریحات آبی ضروری است. در بسیاری از کشورها انجام هرگونه فعالیت ورزشی یا تفریحات آبی بدون استفاده از جلیقه نجات ممنوع است.

جلیقه نجات بادی با پر شدن هوا داخل آن به وسیله سیستم پمپ یا با مصرف گازهای فشرده، به دلیل داشتن حجم بزرگی از هوا، شناگر و هر شخصی که آن را به تن کرده باشد در بالای آب نگه می دارد و جلوی غرق شدن را می گیرد. همچنین، بعضی از جلیقه های نجات بادی دارای ویژگی های دیگری همچون وسایل نوری برای بهبود قابلیت مشاهده در شب و آتش نشانی های شناور برای اضافه کردن امنیت بیشتر در آب هستند.

جلیقه نجات بادی

راهنمای خرید جلیقه شنا بادی کودکانه

مزیت های استفاده از جلیقه نجات بادی

مطابق با تحقیقات به عمل آمده استفاده از جلیقه شنا باعث کاهش آمار مرگ و میر در بسیاری از حوادث شده است. نکته جالب توجه آن است که این جلیقه ها به گونه ای طراحی شده اند که حتی در صورتی که فرد بیهوش باشد، سر او از آب بیرون خواهد ماند و به همین ترتیب شانس نجات افزایش پیدا می کند.

جلیقه نجات بادی نسبت به سایر مدل ها از وزن سبک تری برخوردار است و به راحتی می توان آن را همراه خود داشت. همچنین باید اضافه کرد که جنس این جلیقه بسیار مقاوم و ضد حساسیت است به همین ترتیب با خیال آسوده ای می توان از آن استفاده کرد. جلیقه بادی نسبت به مدل های دیگر قیمت مناسب تری نیز دارد و می توان آن را برای تمام اعضای خانواده تهیه کرد.

به طور کلی استفاده از جلیقه نجات بادی بسیار مهم است و بسیاری از مزایای آن عبارتند از:

  • افزایش امنیت در آب : استفاده از جلیقه نجات بادی به شناگران، غواصان و سایر افراد کمک می کند تا در آب امن تر باشند و در صورت نیاز به کمک، به راحتی شناسایی شوند.
  • بهبود تعادل و استحکام : جلیقه نجات بادی می تواند به شناگران کمک کند تا در آب تعادل خود را حفظ کنند و باعث افزایش استحکام و پایداری در آب شوند.
  • کمک به شناوری : با پر شدن حفره های هوا یا گاز جلیقه نجات بادی، حجم بزرگی از هوا یا گاز به وجود می آید که شناوری بیشتری را به شناگران در آب می دهد و غرق شدن را پیشگیری می کند.
  • محافظت از بدن در برابر سرما : در آبهای سرد، استفاده از جلیقه نجات بادی به بدن کمک می کند تا گرم بماند و از ابتلا به سرماخوردگی و بیماری های مرتبط جلوگیری شود.
  • محافظت در مواقع ضروری : در صورت بروز حوادث غیرمنتظره مانند سانحه کشتی، استفاده از جلیقه نجات بادی می تواند زندگی شما و دیگران را نجات دهد.

عکس جلیقه نجات بادی دخترانه مدل بال دار

عکس جلیقه نجات بادی کودکانه دخترانه مدل بالدار

به طور کلی، استفاده از جلیقه نجات بادی به شناگران، غواصان و سایر افراد کمک می کند تا در آب امن تر باشند و در مواقع بحرانی نجات یابند.

نکات مهم برای خرید جلیقه نجات بادی

یکی از مهم ترین نکاتی که در خرید جلیقه نجات بادی باید به آن دقت کنید، سایز جلیقه است. این محصول در سایز های مختلفی تولید می شود تا هر فرد با توجه به گروه سنی خود و همچنین سایزی که دارد، بتواند جلیقه مخصوص به خود را تهیه کند. به طور مثال شرکت اینتکس اقدام به تولید جلیقه نجات بادی کودک کرده که برای کودکان سه تا شش سال مناسب است.

نکته دوم وزن افراد است، جلیقه های نجات با تحمل وزن های متفاوت تولید می شود به همین ترتیب در زمان خرید آن ها باید دقت داشت که متناسب با وزن فرد جلیقه مورد نظرش تهیه شود. بندهای قابل تنظیم از نکات دیگری است که در هنگام خرید این محصول باید به آن دقت شود، برخورداری از چنین ویژگی این امکان را فراهم می آورد تا افراد متفاوتی بتوانند از این محصول استفاده کنند.

خرید اینترنتی انواع جلیقه نجات بادی

استفاده کودک از جلیقه شنا بادی

راهکارهای نگهداری از جلیقه نجات بادی

  1. همیشه بلافاصله بعد از خیس شدن جلیقه آن را با یک پارچه خشک کنید و هرگز برای خشک شدن آن را مقابل نور خورشید قرار ندهید.
  2. اگر مدت زمان طولانی قصد استفاده از جلیقه شنا را ندارید، بهتر است باد آن را خالی کرده و در دمای اتاق نگهداری کنید.
  3. جلیقه را در محل هایی که امکان برخورد با اجسام نوک تیز وجود دارد نگهداری نکنید زیرا در صورت سوراخ یا پاره شدن قابلیت شناور شدن خود را از دست می دهند.
  4. در صورت کثیف شدن جلیقه آن را با کمی مایع شوینده و آب سرد شستشو دهید.

پیشنهاد مطالعه » حلقه شنا بادی چیست؟

بهترین و پرفروش ترین مدلهای جلیقه شنا بادی

1 -

جلیقه بادی شنا طرح دار مدل کد ۳۲۰۶۹

جلیقه بادی شنا طرح دار مدل کد ۳۲۰۶۹
مشخصات محصول
  • ابعاد
    ۴۱۰۰x۳۰۰۰x۱۵۰۰ سانتی متر
2 -

جلیقه شنا بادی پرو اسپورتز مدل 28116EU

جلیقه شنا بادی پرو اسپورتز مدل 28116EU
مناسب برای سنین ۳ تا ۶ سال مناسب برای وزن ۱۸ تا ۳۰ کیلو گرم جنس رویه پلاستیک دارای ۳ دهنی برای باد زدن دارای دو بست قابل تنظیم سایز در سه رنگ آبی نارنجی زرد
مشخصات محصول
  • ابعاد
    ۴۷۰x۴۳۰x۱۰۰ سانتی متر
  • وزن
    ۱6۰ گرم
3 -

جلیقه شنا اینتکس مدل 58660

جلیقه شنا اینتکس مدل 58660
مشخصات محصول
  • ابعاد
    ۵۸۰x۵۱۰x۴۰ سانتی متر
  • وزن
    300 گرم
4 -

جلیقه بادی شنا سوییم وست مدل step c سایز M

جلیقه بادی شنا سوییم وست مدل step c سایز M
مشخصات محصول
  • ابعاد
    300 سانتی متر
  • وزن
    50 گرم
5 -

جلیقه بادی شنا اینتکس کد 58671

جلیقه بادی شنا اینتکس کد 58671
جلیقه بادی شنا اینتکس کد 58671 زمانی که کودک خود را برای آموزش شنا و یا حتی تفریح و آب بازی به استخر می برید جهت اطمینان خاطر از ایمن بودن او می توانید از جلیقه های بادی شنا اینتکس استفاده کنید. جلیقه بادی 58671 اینتکس نارنجی پررنگ و دارای دو دریچه ورودی باد به صورت مجزا بوده و امنیت بیشتری دارد.
قسمت جلویی جلیقه دارای دو قفل پلاستیکی است تا دو طرف جلیقه را به هم متصل کرده و کودک را با اطمینان در بر بگیرد. جنس آن از پی وی سی مقاوم و وینیل براق است و کارایی غریق نجات کودک دارد. یک پشت گردنی در بالای جلیقه برای راحتی بیشتر کودک نیز تعبیه شده است. اینتکس این جلیقه را برای کودکان 3 تا 6 سال طراحی کرده که تحمل وزن 18 تا 30 کیلوگرم را دارد.
سایر ویژگی ها: راه اندازی آسان - سبک و راحت - رنگ تمام نارنجی جهت مشخص بودن در آب - دارای برچسب تعمیرات - دارای دو قفل پلاستیکی - دارای یقه محافظ گردن کودک - دارای ۲ محفظه ورودی باد
مشخصات محصول
  • ابعاد
    ۴۰x۵۱۰x۵۸۰ سانتی متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
6 -

جلیقه بادی شنا پول اسکول مدل 01

جلیقه بادی شنا پول اسکول مدل 01
سایز M منسب برای سنین ۳ الی ۶ سال کیفیت عالی دارای دو عدد کمربند تنظیم بدون تلمبه
مشخصات محصول
  • ابعاد
    ۴۰x۳۰x۲۵ سانتی متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
7 -

جلیقه شنای بادی دخترانه بست وی مدل MINNIE

جلیقه شنای بادی دخترانه بست وی مدل MINNIE
مشخصات محصول
  • ابعاد
    ۲۰x۱۸x۲ سانتی متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • سایر توضیحات
    مناسب برای کودکان سنین ۳ تا ۶ سال
8 -

جلیقه شنا اینتکس مدل Inflatable

جلیقه شنا اینتکس مدل Inflatable
شرکت اینتکس محصول بی نظیر آکوآوِست را که از ترکیب یک جلیقه نجات بادی و دو بازوبند بادی تشکیل شده برای کودکان 3 تا 6 سال با ایمنی بالا در آب استخر تولید کرده است.
به راحتی می توانید این جلیقه را باد کرده و سپس به دور گردن کودک بیاندازید، سپس دست های کودک را درون بازوبندها قرار داده و کمربند آن را در پشت کمر محکم کنید.
اکنون فرزندتان با اطمینان خاطر می تواند در آب استخر در کنار شما شنا کند و لذت آب بازی را با اعتماد به محصول بادی اینتکس 58673 بیشتر احساس کند.
با خرید این محصول شما همزمان از دو وسیله بادی جهت نگهداری ایمن کودک بر روی آب بهره خواهید برد. این جلیقه بادی برای روزهای ابتدایی آموزش شنای کودکان و آشنایی با آب نیز بسیار کاربرد دارد.
مشخصات محصول
  • ابعاد
    ۲۷۰x۲۰۰x۴۰ سانتی متر
  • وزن
    ۸۵۰ گرم
9 -

جلیقه بادی شنا زاگز طرح پیراهن مدل Wings vest

جلیقه بادی شنا زاگز طرح پیراهن مدل Wings vest
این جلیقه را برای کودکان ۳ تا ۶ سال طراحی کرده که تحمل وزن ۱۸ تا ۳۰ کیلوگرم را دارد.
مشخصات محصول
  • ابعاد
    ۴۰x۵۱۰x۵۸۰ سانتی متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
پاسخ کوتاه به سوالات پر تکرار
قیمت جلیقه شنا بادی چند است؟
قیمت انواع جلیقه شنا بادی به عوامل مختلفی همچون برند شرکت سازنده، جنس جلیقه، ابعاد و اندازه جلیقه، تحمل وزن و ... بستگی دارد، اما در حالت کلی قیمت انواع جلیقه بادی از 150 هزار تومان تا 3 میلیون تومان می باشد.
بهترین برندهای جلیقه نجات بادی کدامند؟
از بهترین و معروف ترین برندهای تولید کننده جلیقه نجات بادی می توان به برند اینتکس، آکوا پرو، اسپیدو، جیلانگ، زاگز، مد ویو، سوانز، بست وی، آرنا، کرسی، فینیس، فونیکس، ام پی و نابایجی اشاره کرد.
تاریخ به روز رسانی : 1401/12/05
نظرات ارسال نظر، پیشنهاد و تجربه شخصی شما درباره مطلب بالا
کلیه حقوق متعلق به وب سایت طوطی کالا است و کپی برداری با ذکر منبع مانعی ندارد