منو

بهترین مدلهای حلقه شنا بادی دخترانه و پسرانه کودک و بزرگسال

حلقه شنا اینتکس جنس پی وی سی
حلقه شنا اینتکس جنس پی وی سی
حلقه شنا بادی مدل قلب
حلقه شنا بادی مدل قلب
حلقه شنا اینتکس نوزادی مدل شورتی
حلقه شنا اینتکس نوزادی مدل شورتی
حلقه شنا مدل بادی شورتی طرح هندوانه
حلقه شنا مدل بادی شورتی طرح هندوانه
حلقه شنا بادی کودکانه مدل اینتکس طرح جوجه اردک
حلقه شنا بادی کودکانه مدل اینتکس طرح جوجه اردک
حلقه شنا بادی اینتکس طرح ساده رنگی
حلقه شنا بادی اینتکس طرح ساده رنگی
حلقه شنا بست وی جنس پلاستیک با طناب نجات
حلقه شنا بست وی جنس پلاستیک با طناب نجات
حلقه شنا بادی بچگانه طرح قورباغه
حلقه شنا بادی بچگانه طرح قورباغه
حلقه شنا بادی بچه گانه دخترانه بست وی طرح سیندرلا
حلقه شنا بادی بچه گانه دخترانه بست وی طرح سیندرلا
حلقه شنا بادی بزرگسالان طرح تایر ماشین
حلقه شنا بادی بزرگسالان طرح تایر ماشین
حلقه شنا بادی کودکانه طرح فلامینگو
حلقه شنا بادی کودکانه طرح فلامینگو
حلقه شنا مدل بادی طرح شیرینی رنگی جنس پی وی سی
حلقه شنا مدل بادی طرح شیرینی رنگی جنس پی وی سی

برای اینکه بتوانید روی آب شناور بمانید، بهترین وسیله قطعا استفاده از یک حلقه شنا بادی می باشد تا به وسیله این محصول بتوانید لحظات شاد و مفرحی را سپری کرده و به بهترین شکل ممکن بر روی آب شناور باقی بمانید.

حلقه شنا بادی یکی از محبوب ترین انواع محصولات بادی و تفریحی است که به دلیل تنوع بالایی که زمینه ظاهری و همچنین ابعاد بدنه داشته به راحتی تمامی سنین از نوزاد و کودک گرفته تا نوجوانان و بزرگسالان می توانند این محصول بادی را خرید و از آن استفاده کنند.

راهنمای خرید حلقه شنا بادی

راهنمای خرید حلقه شنا بادی

خرید حلقه شنا بادی مستلزم دانستن نکاتی است که در این مقاله از طوطی کالا به بیان و بررسی آن می پردازیم، پس با ما تا انتها همراه باشید.

حلقه شنا بادی چیست؟

حلقه شنا بادی (به انگلیسی swim ring) که با نام های تیوب بادی، تیوپ شنا، حلقه شنایی نیز شناخته می شود، یکی از محصولات بادی است که کاملا گرد بوده و میانه آن خالی طراحی شده تا فرد در این بخش قرار گیرد و روی آب شناور بماند و از تفریحات آبی لذت ببرد.

حلقه شنا بادی در واقع همان تیوپ بادی از جنس پی وی سی است که وزن بدنه کمی داشته و به راحتی و برای ایستادن بر روی آن طراحی شده تا تمامی سنین از کودک تا بزرگسال بتوانند به راحتی این گروه از محصولات را در روز های گرم سال و در زمان رفتن به استخر، دریاچه و ... به همراه برده و لذت ببرید.

حلقه های شنا در طرح ها و رنگ ها متنوع تولید می شوند و کاربرد تفریحی یا آموزشی دارند و حتی از این حلقه ها به عنوان نجات غریق برای کودکان نیز استفاده می شود. این حلقه ها به دلیل ضخامت بالای بدنه می تواند ایمنی شما را در زمان استفاده بر روی سطح آب به طور کامل برطرف سازد.

عکس حلقه شنا بادی ساده

عکس حلقه شنا بادی دستگیره دار

حلقه شنا بادی چه کاربردی دارد؟

حلقه شنا بادی یا همان تیوپ شنا یکی از کاربردی ترین وسایل کمک آموزشی خوب در مسیر یادگیری مهارت های اولیه شنا می باشد. حلقه شنا بادی دور کمر قرار گرفته و افراد می توانند روی آب شناور و مشغول بازی شوند، همچنین مربیان شنا برای آموزش کارآموزان خود از این وسیله استفاده می کنند.

یکی از مشکلاتی که بسیاری از والدین با آن مواجه هستند ترس فرزندشان از آب است. استفاده از این حلقه شنا می تواند برای کاهش ترس کودکان از آب و همچنین افزایش جنبه تفریحی شنا بسیار مفید باشد.

وقتی به استخر می روید با همراه داشتن حلقه شنا بادی برای کودکان می توانید بساط شادی و بازی آنان را فراهم کنید، این وسیله را به سادگی دور فرزندتان قرار داده و آن ها را داخل آب کم عمق قرار دهید، دیگر هیچ جای نگرانی وجود ندارد و فرزندتان به راحتی می تواند مشغول بازی شود.

حلقه شنا بادی طوری طراحی شده است که دست ها و پاها آزاد هستند و فرزندتان می تواند بدون ترس، شنا کردن را آموزش ببیند و کم کم مهارت خود را بالاتر ببرد. افراد بزرگسال نیز ممکن است بخواهند به جای شنا کردن، ساعاتی را بر روی آب شناور بمانند که با حلقه شنا بادی به راحتی انجام این کار امکان پذیر است و می توانند ساعات بسیار لذت بخشی را درون آب سپری کنند.

عکس حلقه شنا دخترانه فلامینگو صورتی

عکس حلقه شنا بادی دخترانه طرح پرنده فلامینگو

مدلهای مختلف حلقه شنای بادی

  • حلقه شنا بادی کودک
  • حلقه شنا بادی بزرگسال
  • حلقه شنا بادی ساده
  • حلقه شنا بادی دستگیره دار
  • حلقه شنا بادی دارای طناب نجات
  • حلقه شنای طرحدار مثل طرح حیوانات

حلقه شنای طرحدار مثل طرح حیوانات

حلقه شنای طرح دار از طرح حیوانات مختلف، زیبا و کارتونی ساخته شده و جنس آن PVC مقاوم و ضدحساسیت است و مناسب برای استفاده طولانی مدت کودک در آب می باشد. حلقه شنای حیوانات برای کودکان تا 6 سال مناسب است و می توان از آن برای نگه داشتن کودک روی آن و یا آموزش شنا به کودکان استفاده کرد.

طبیعتا کودکان با دیدن طرح های جذاب بر روی این تیوپ ها شگفت زده شده و مشتاق یادگیری شنا خواهند شد. بنابراین اگر کودک تمایلی به شنا کردن حتی با وجود حلقه شنا نداشت، پیشنهاد می کنیم یکی از طرح هایی که در ادامه بیان خواهیم کرد را به کودک هدیه دهید تا مشتاقانه به دنبال یادگیری شنا بروند.

حلقه شنا فلامیبنگو

عکس حلقه شنا بادی طرح فلامینگو

از جمله طرح های پرفروش در این دسته می توان به حلقه شنای بادی طرح فلامینگو و پری دریایی اشاره کرد.

نکات مهم هنگام خرید حلقه شنای بادی

در نظر گرفتن سن

سن فردی که می خواهد حلقه شنا بادی را مورد استفاده قرار دهد در هنگام خرید در نظر داشته باشید، این وسیله بیشتر برای کودکان چند ماهه تا 9 سال مورد استفاده قرار می گیرد اما افراد بزرگسال نیز می توانند سایز مناسب برای استفاده ی خود را بیابند. اگر فرد دارای وزنی بیش از هم سن و سالان خود است بهتر است در هنگام خرید، مدلی را انتخاب کنید که تحمل وزن بالاتری را دارد.

طرح و رنگ حلقه شنا بادی

اگر قصد خرید حلقه شنا بادی را برای فرزندتان دارید، بهتر است او را در هنگام خرید به همراه داشته باشید و یا علایق او را در نظر بگیرید، چرا که طرح های بسیار متنوعی داشته و کودکان از انتخاب آن بسیار ذوق زده خواهند شد و تمایل بیشتری به استفاده از آن نشان می دهند.

حلقه شنا بادی طرح دونات

عکس حلقه بادی شنا طرح دونات

نوع پمپ حلقه بادی شنا

دو مدل برای باد کردن حلقه شنا وجود دارد، یکی اینکه خودتان بخواهید آن را باد کنید و دوم مدلی است که دارای پمپ دستی است و به سادگی می توانید آن را پر از باد کنید، مدل دوم دارای قیمت بالاتری است. برای کودکانی با سن کمتر می توانید خودتان حلقه شنا بادی را پر از باد کنید و هزینه کمتری را پرداخت کنید اما برای سایزهای بزرگ تر، باد کردن حلقه شنا با دهان، کمی دشوار است.

جنس محصول

به دلیل اینکه در تماس مستقیم با پوست است بهتر است از جنس ضد حساسیت باشد. اگر فرزندتان سن بسیار پایینی دارد، مدل هایی که شورتی هستند می تواند انتخاب مناسبی باشد، چرا که به خوبی می تواند از او داخل حلقه نگه داری کند.

برخی از مدل های حلقه شنا بادی دارای دو دسته در طرفین است که بیشتر برای افرادی که می خواهند بر روی حلقه سوار شوند و یا در حال آموزش شنا هستند، مورد استفاده قرار می گیرد. دسته ها به افراد کمک می کند که بتوانند تعادل خود را بیشتر حفظ کنند همچنین انتخاب بسیار مناسبی برای استفاده در مکان های آبی مواج است.

داشتن برچسب تعمیر

در هنگام خرید اطمینان حاصل نمایید که برند خریداری شده، دارای برچسب تعمیر است، چرا که احتمال سوراخ شدن این وسیله بسیار زیاد است. در صورت داشتن برچسب تعمیر، در صورت بروز مشکل می توانید به راحتی آن را تعمیر کرده و دوباره از آن استفاده کنید.

قدرت تحمل وزن و کیفیت دوخت

به قدرت آن در تحمل وزن دقت نمایید، چرا که ممکن است از نظر اندازه و سایز بتوانید از آن استفاده کنید اما تحمل فشار ناشی از وزن فرد را نداشته باشد. دوخت آن را در موقع خرید با دقت مورد بررسی قرار دهید که دارای اتصالات محکم باشد تا بتواند در مدت زمان طولانی تری باد را در خود نگه دارد.

عکس حلقه شنا بادی دخترانه

عکس حلقه شنا بادی بچه گانه دخترانه

نحوه استفاده و نگهداری از حلقه شنا بادی

هنگام خرید این محصول باید پمپ بادی را جداگانه تهیه کنید. ابتدا باید دریچه هوای روی بدنه محصول را باز نمایید تا بتوانید نازل پمپ را به آن قسمت وصل کنید. سپس می توانید محصول را باد کنید تا به شکل و اندازه دلخواه تان برسد.

از باد کردن بیش ازحد محصول خودداری کنید، چرا که ممکن است بدنه آن آسیب ببیند. برای جلوگیری از این اتفاق، بهتر است بدنه تیوپ بادی را کاملا سفت نکنید و اجازه دهید کمی انعطاف پذیر باشد.

شما برای خالی کردن باد حلقه بادی شنا کار به مراتب ساده تری خواهید داشت. فقط دریچه روی بدنه را باز کنید و کمی صبر نمایید تا بخش های داخلی محصول کاملا خالی شوند. به این ترتیب حلقه شنا آماده جمع آوری است و درصورت نیاز می توانید آن را داخل بسته بندی قرار دهید.

پاسخ کوتاه به سوالات پر تکرار
قیمت حلقه شنای بادی چند است؟
قیمت انواع حلقه شنای بادی به عوامل مختلفی همچون برند شرکت سازنده، جنس حلقه، ابعاد و وزن، طرح و رنگ، رده سنی مورد استفاده، میزان وزن قابل تحمل و ... بستگی دارد، اما در حالت کلی قیمت حلقه بادی شنا از 120 هزار تومان تا 1 و نیم میلیون تومان می باشد.
بهترین مارک های حلقه بادی شنا کدامند؟
از بهترین و معروف ترین برندهای تولید کننده حلقه بادی شنا می توان به برند اینتکس، بست وی، اسپیدو، اینتایم و نابایجی اشاره کرد.
آیا حلقه شنا فقط مخصوص کودکان است؟
خیر، حلقه های شنا تنها برای کودکان و نوجوانان نیست، بزرگسالانی که آموزش شنا ندیده اند یا به شناور ماندن بر سطح آب علاقه‌مند هستند نیز می توانند از انواع حلقه های شنا بزرگسال استفاده کنند.
تاریخ به روز رسانی : 1401/11/19
نظرات ارسال نظر، پیشنهاد و تجربه شخصی شما درباره مطلب بالا
کلیه حقوق متعلق به وب سایت طوطی کالا است و کپی برداری با ذکر منبع مانعی ندارد