منو

راهنمای کامل تشخیص کرم پودر استی لودر اصل و اورجینال از تقلبی

کرم پودر اِستی لادر مدل دابل ور از پر سر و صداترین کرم پودرهای دنیاست که طرفداران بسیاری دارد و جزو کرم پودرهای گران قیمت و البته با پوشانندگی خوب است. زمانی استی لودر فقط ۴ محصول تولید می کرد؛ اما در حال حاضر این برند با توسعه خود موفق شد که به یکی از بهترین های صنعت آرایشی تبدیل شود. تشخیص کرم پودر اصل استی لودر برای شما مشکل است؟ اگر شما هم از طرفداران برند استی لودر هستید، این مقاله از طوطی کالا را بخوانید تا با ترفندهای تشخیص کرم پودر estee lauder اصل آشنا شوید.

استی لادر اصل

ESTEE LAUDER Double Wear foundation

نقد و بررسی کرم پودر استی لادر دابل ور

این محصول را همه نوع پوستی میتوانند استفاده کنند ولی پوست های خشک بهتر است قبل از استفاده از این کرم پودر، آبرسان یا مرطوب کننده خود را بزنند و بعد از این کرم پودر استفاده کنند. این کرم پودر روی اکثر پوست ها بسیار مات است و کاور بسیار خوب و بالایی دارد که همین امر سبب شده عده زیادی آن را استفاده کنند. ماندگاری اش خیلی بالاست حداقل تا 18 ساعت و اگر زیرسازی مناسبی انجام دهید تا 24 ساعت ماندگار است.

روی پوست اکسید نمیشود (یعنی پس از مدتی روی پوست تغییر رنگ نمیدهد و رنگ آن متمایل به خاکستری نمیشود). طیف رنگی این کرم پودر خیلی زیاد است و به راحتی میتوانید رنگ پوست خود را بیابید. دارای ۳تا طیف رنگیه n و c و w هست که هرکدام از اینها خودشان رنگ بندی جداگانه ای دارند. با اینکه کاور خیلی خوب و بالایی دارد اما اصلا روی پوست احساس سنگینی و کیکی نمیکنید. البته این کرم پودر را برای استفاده روزانه اصلا پیشنهاد نمیکنیم.

این کرم پودر دارای spf 10 هست که بیشتر مناسب رفلکس نور است و به عنوان یک ضد آفتاب کافی نیست. در هرگونه آب و هوای مختلف و فعالیت زیاد هم اثرش حفظ میشود و ماندگار است. ظاهری طبیعی و مخملی و بی عیب و نقص به پوستتان میدهد. فاقد چربی، بو و رایحه است. پوشش کامل روی منافذ باز پوست دارد. پوسته پوسته نمیشود (البته حتما قبل استفاده آبرسان و یا پرایمر خود را بزنید) در صورتیکه احساس کردید کاور آن کافی نیست میتوانید یک لایه دیگر روی آن بزنید. فینیشینگش مات دارد. ضد آب است.

آرایش با کرم پودر استی لودر اصل و ارجینال

عکس استفاده از کرم استی لادر اصل

تشخیص کرم پودر اصل استی لودر

یکی از برندهایی که با دیدن تنوع رنگ کرم پودرهای خود شما را به هیجان می آورد، استی لودر است که برای هر رنگ پوستی کرم پودر مناسب تولید کرده است. بنابراین با خیال راحت می توانید در زمینه انتخاب رنگ اقدام کنید. به جز رنگ، مولفه دیگری که در بین همه کرم پودرهای استی لودر قابل مشاهده است، ماندگاری بالای محصولات آن ها است. بنابراین، کرم پودرهای بی کیفیت در رده محصولات استی لودر جایی ندارند. برای مثال کرم پودر زیر ماندگاری بالایی دارد که بعد از استفاده آن، ظاهری طبیعی و مات خواهید داشت.

معمولا برای خرید یک کرم پودر ما تمام ویژگی های آن از جمله ضدآب بودن، فاقد چربی، ضدآکنه بودن و… را مورد بررسی قرار می دهیم تا بهترین محصول مناسب پوست خودمان را پیدا کنیم. برای تشخیص کرم پودر اصل استی لودر خوب است که از قبل از نام و ویژگی های عالی محصول اطلاع داشته باشیم تا موقع خرید این موارد را چک کنیم.

برای مثال یکی از کرم پودرهای درجه یک استی لودر مدل Perfectionist است که دارای قدرت پوشانندگی فوق العاد ه ای است. قبل از خرید این کرم پودر، کمی از آن را روی دست تان امتحان کنید تا مطمئن شوید که محصول انتخابی ویژگی های مورد انتظار را دارد.

کرم پودر اصل استی لادر

مشاهده و خرید پرفروش ترین مدل های کرم پودر استی لادر اصل و ارجینال

اگر از آن دسته افراد هستید که از محصولات آرایشی بودار حتی بوهای عطرمانند استقبال نمی کنید و بسیار هم به این مساله حساسید، قطعا کرم پودر استی لودر دابل ور همیشه در لیست خرید شما جای دارند. پس برای تشخیص کرم پودر اصل استی لودر حتما آن را بو کنید. اگر محصول مورد نظر بدون بو بود، آن را خریداری نمائید.

تشخیص اصل و فیک کرم پودر استی لادر دابل ور از روی ظاهر

استی لادر خیلی قبل تر نوشته +++pa داشت و دیگه نداره !!

راهنمای خرید کرم پودر استی لودر اصل

نوشته های روی استی لادر اصل و تقلبی فرق می کند

عکس بعدی روی درب جعبه تقلبی تاریخ دارد!! اصلا استی لودر تاریخ تولید انقضا نمیزنه روی کرم پودرش !!!

تشخیص استی لادر اصل از تقلبی

روی جعبه استی لادر تقلبی تاریخ انقضا وجود دارد

عکس بعدی زیر کرم برچسب توضیحات معمولا دو لایه هستش !! و خیلی خیلی کم پیش میاد اینجوری کج و بد شکل کمپانی بچسبونه

تشخیص کرم پودر استی لادر اصل از تقلبی

پاسخ کوتاه به سوالات پر تکرار
قیمت کرم پودر استی لادر اصل چند است؟
قیمت انواع کرم پودر استی لادر اصل از 400 هزار تومان تا 4 میلیون تومان می باشد و به عواملی مانند حجم کرم، ماندگاری، پوشش دهی و ... بستگی دارد.
نحوه تشیص استی لادر اصل از تقلبی
برای تشخیص استی لادر اصل از تقلبی توجه به مواردی همچون متن چاپ شده روی کرم، کیفیت چاپ برچسپ روی شیشه کرم، عدم وجود تاریخ انقضا می تواند کارساز باشد.
تاریخ به روز رسانی : 1402/03/02
محصولات مرتبطمحصولات مرتبط
کرم پودر استی لودر مدل Double Wear شماره 3W1 حجم 30 میلی لیتر
کرم پودر استی لودر مدل Double Wear شماره 3W1 حجم 30 میلی لیتر
کرم پودر استی لودر مدل 4C1 حجم 30 میلی لیتر
کرم پودر استی لودر مدل 4C1 حجم 30 میلی لیتر
کرم پودر استی لودر مدل Double Wear شماره 2N2 حجم 30 میلی لیتر
کرم پودر استی لودر مدل Double Wear شماره 2N2 حجم 30 میلی لیتر
کرم پودر استی لودر مدل شماره 2w0 حجم 30 میلی لیتر حاوی SPF
کرم پودر استی لودر مدل شماره 2w0 حجم 30 میلی لیتر حاوی SPF
کرم پودر استی لودر مدل Double Wear شماره 2C3
کرم پودر استی لودر مدل Double Wear شماره 2C3
کرم پودر استی لودر مدل Double Wear شماره 2W1
کرم پودر استی لودر مدل Double Wear شماره 2W1
کرم پودر استی لودر مدل Double Wear شماره 1w0
کرم پودر استی لودر مدل Double Wear شماره 1w0
کرم پودر استی لودر شماره 2c2
کرم پودر استی لودر شماره 2c2
نظرات ارسال نظر، پیشنهاد و تجربه شخصی شما درباره مطلب بالا
کاربر زهرا افشار
04:08 - 1402/08/03
سلام والا من میخوام سفارش بدم ولی رنگشو از عکس نمیتونم بگم من خیلی روشن میخوام. منظورم فقط یک درجه از سفید بژتر باشه ... اما توو عکس میترسم اشتباه سفارش بدم. ممنون میشم کمکم کنید

پاسخ : کرم پودرهاس استی لودر داره شماره بندی هستند و از روی شماره اون می تونید انتخاب کنید، اما اگر اولین بار هست اقدام به خرید کرم پودر استی لودر می کنید، بهتره با کلیک روی لینک زرد موجود در آخر مطب به کل مجموعه مراجعه و روشن ترین رنگ موجود را انتخاب کنید

کاربر ستایش
21:53 - 1401/09/06
سلام وقت بخیر ببخشید من از بوی هر محصول آرایشی حساسم یعنی اذیتم میکنه بیحال میشم ایا این کرم پودر لادر بو نمیده که باعث اذیتم بشه؟ اگه به سوال من جواب بدید ممنون میشم

پاسخ : بسته به انتخاب شما می تواند همراه با عصاره باشد یا نه

کلیه حقوق متعلق به وب سایت طوطی کالا است و کپی برداری با ذکر منبع مانعی ندارد