منو

اسکین اسکرابر یا اتوی صورت چیست و نحوه استفاده آن چگونه است؟

لایه برداری پوست یکی از مهمترین اصول مراقبت از پوست است و با از بین بردن ناخالصی های اضافی پوست به شما کمک می کند تا طیف وسیعی از مشکلات پوستی در امان بمانید! با توجه به اینکه پوست همیشه در معرض انواع آلودگی محیطی، استرس یا تعریق قرار می گیرد لازم است که به طور منظم پاکسازی شود. با پاکسازی و از بین بردن آلودگی ها از سطح پوست، فرایند جوان سازی پوست به طور طبیعی ادامه می یابد و با تولید کلاژن و الاستین، رطوبت طبیعی پوست حفظ شده و از افتادگی و پیری آن جلوگیری می شود.

علاوه بر این به منظور ایجاد فضای بیشتر برای رشد سلول های جدید در پوست نیاز است تا سلول های مرده از روی پوست زدوده شوند، بنابراین روشن است که لایه برداری پوست یکی از بهترین راهکارهایی است که باید در روتین های مراقبتی پوست مورد توجه قرار گیرد. پاکسازی عمقی پوست تنها با استفاده از ژل شستشو و تونر انجام نمی شود و برای این کار نیاز به ابزار حرفه ای تری داریم.

اسکین اسکرابر چیست

استفاده از اسکین اسکرابر برای پاک سازی و جوانسازی پوست

روش های مختلفی برای لایه برداری پوست وجود دارد که رایج ترین و مؤثرترین آن استفاده از اسکین اسکرابر یا اتوی صورت است که در ایران هم بیشتر به نام درما اف derma f شناخته می شود در واقع دستگاه اسکین اسکرابر مدل های مختلفی دارد و یکی از آن ها درما اف است.

اسکین اسکرابر چیست؟

اسکین اسکرابر Skin Scrubber یا اسکرابر پوست یک دستگاه الکترونیکی پاکسازی پوست بر پایه آب است (حتما باید از آن بر روی پوست خیس و مرطوب استفاده کرد) که از امواج صوتی اولتراسونیک برای از بین بردن چربی ها، پوست مرده، جوش های سرسیاه و سایر آلودگی ها محیطی از سطح پوست صورت استفاده می شود.

اسکرابر پوست اولتراسونیک که با عنوان اتوی صورت یا اسکرابر پوست هم شناخته می شود با لرزش مناسبی که به پوست منتقل می کند (ارتعاشات اولتراسنیک با بیش از 24000 هرتز )، پوستتان را از آکنه و جوش های سرسیاه پاک کرده و پوستی شفاف و سالم به شما هدیه می کند.

این دستگاه آلودگی های سطح پوست را به طور چشمگیری کاهش می دهد و سبب کاهش چین و چروک، خطوط ریز و کوچکتر شدن منافذ پوست می شود و همچنین با استفاده از قابلیت یون تراپی باعث جذب چند برابری محصولات مراقبت از پوست می شود.

مزایای استفاده از اسکین اسکرابر

اسکین اسکرابر یا اتوی صورت یکی از جدیدترین فناوری های لایه برداری و بازسازی پوست است. این دستگاه به منظور حذف ناخالصی ها از منافذ پوست، به طور معمول بیش از 30 هزار هرتز لرزش در ثانیه تولید می کند. اسکرابرهای اولتراسونیک به عنوان یک روش غیرتهاجمی در کلینیک های تخصصی پوست و سالن های زیبایی و همچنین در خانه مورد استفاده قرار می گیرند. این دستگاه فواید گوناگونی برای پوست دارد که در ادامه با هم مرور می کنیم:

فواید استفاده از اسکین اسکرابر

فواید اسکین اسکرابر برای پوست صورت

1 - پاکسازی منافذ

با گذشت زمان و افزایش سن، پوست ما شروع به پیر شدن می کند و روند جوانسازی طبیعی آن کند می شود. اسکین اسکرابر چربی اضافی، آلودگی و سلول های مرده را از سطح پوست پاک کرده و منجر به افزایش گردش خون، تولید کلاژن و رشد سلول های جدید می شود. با پاکسازی منافذ احتمال خشکی، شکنندگی و لکه دار شدن پوست کاهش می یابد.

2 - کاهش چین و چروک

اسکین اسکرابر یا اتوی صورت سلول های مرده پوست را از بین برده و با جذب بهتر کرم های آبرسان و ضد چروک به کاهش چین و چروک پوست کمک می کند؛ همچنین با کاهش ملانین پوست باعث تولید کلاژن و در نتیجه سفت شدن پوست می شود.

3 - شفاف، صاف و درخشان کردن پوست

با توجه به اینکه دستگاه اسکین اسکرابر پوست را کاملاً تمیز می کند، بسیاری از مشکلات پوستی مانند جوش، آکنه، لک و منافذ باز را درمان کرده و موجب محو شدن چین و چروک های سطحی را نیز خواهد شد. درما اف بدون هیچگونه خونریزی، درد و التهاب به شما پوستی شاداب و تمیز هدیه می دهد.

4 - جلوگیری از آکنه و جوش های سرسیاه

اسکین اسکرابر از امواج اولتراساند برای پاک کردن عمقی پوست بهره برده و با ایجاد یک لرزش آنی، تا عمق 5 میلی متری پوست نفوذ می کند. این دستگاه که بر پایه آب طراحی شده با ترکیب آب و لرزش، سبب سست شدن ناخالصی و لکه های پوستی شده و جوش های سرسیاه را از بین برده و از بروز آکنه جلوگیری می کند.

درما اف

عکس دستگاه اتوی صورت یا اسکین اسکرابر

5 - افزایش جذب و اثرگذاری محصولات مراقبتی پوست

همان طور که می دانید سرمها و محصولات مراقبت از پوست حاوی انواع مواد مغذی و مفید برای افزایش سلامت پوست هستند اما آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که چرا همیشه افراد در مورد اثرگذاری آن ها ناراضی بوده و شکایت دارند؟ در پاسخ باید بگوییم که تنها دلیل این مشکل به نحوه پاکسازی پوست برمی گردد!

پوستی که به خوبی لایه برداری نشده و شامل سلول های مرده است نمی تواند این مواد را به خوبی جذب کند. اسکین اسکرابر منافذ پوست را از هرگونه آلودگی پاک کرده و کمک می کند تا مواد مغذی موجود در محصولات مراقبتی به عمق پوست نفوذ کنند و نتایج مطلوب حاصل شود.

6 - افزایش سلامت پوست

داشتن پوستی سالم و شفاف به گردش خون در پوست وابسته است. خون، مواد مغذی و اکسیژن را به سلول های پوست می رساند و مواد زائد را از پوست و سلول های آن دور می سازد. اتوی صورت سبب افزایش گردش خون و از بین رفتن لک و کک ومک از روی پوست شده تا سلامت و شادابی به پوست شما بازگردد.

7 - کاهش هزینه های مراقب از پوست

استفاده از دستگاه اسکین اسکرابر هزینه های مراقبت از پوست را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد به طوری که تقریبا به دستگاه دیگری برای لایه برداری و استعمال کرم ها احتیاج نخواهد بود. نگه داری از این دستگاه آسان است و عموما دارای باطری قابل شارژ می باشند و نیازی به خریداری و جایگزین کردن سری یا قطعه ای از دستگاه نخواهید داشت.

8 - بهداشتی بودن

دستگاه درما اف از برس پاکسازی، فیس براش، ابزار سایشی یا هرگونه وسیله دیگری که تا به حال به کمک آن پوستتان را لایه برداری کرده اید بهداشتی تر و تمیزتر بوده و آلودگی ها را درون خود جمع نمی کند. کافی است پس از هر بار استفاده از اسکین اسکرابر به راحتی آن را با یک دستمال مرطوب ضد باکتری یا الکل تمیز کرده و در محفظه مخصوص نگهداری کنید. به این ترتیب نه تنها آلودگی و چربی روی دستگاه به جا نمی ماند، بلکه آلودگی های محیطی مانند گرد و غبار نیز روی آن نخواهد نشست.

9 - برای انواع پوست مناسب است

اگر پوست حساس یا ملتهبی دارید اسکین اسکرابر بهترین گزینه برای پاکسازی پوستتان به شمار می رود و برخلاف سایر روش های پاکسازی نظیر میکرودرم، سبب افزایش التهاب و خشکی پوست نمی شود. زاویه، جهت و فشار دستگاه کاملا تحت کنترل شماست و می توانید به آرامی آن را روی پوستتان حرکت دهید تا سلول های مرده پوست از بین رفته و لایه برداری انجام شود. همان طور که پیش تر اشاره کردیم این دستگاه بر پایه آب طراحی شده یعنی کافی است مقداری آب روی آن اسپری کرده یا پوستتان را مرطوب کنید تا هرگونه آلودگی را از سطح پوست بزداید.

نتیجه استفاده از درما اف

تاثیر اسکین اسکرابر قبل و بعد از استفاده

نکات مهم هنگام استفاده از اسکین اسکرابر

برای گرفتن بهترین نتیجه از اسکین اسکرابر باید حتما روش و زاویه درست استفاده از دستگاه را بدانید. زاویه مناسب دستگاه با سطح پوست 30 الی ۴۵ درجه است. اما نحوه در دست گرفتن و حرکت دستگاه بستگی به استفاده و نتیجه مورد نظر شما دارد.

حرکت دادن دستگاه به یک جهت روی پوست به طور مداوم باعث لایه برداری از پوستتان میشود و چربی و آلودگی ها را از پوست جدا می کند. حرکت دادن دستگاه اسکین اسکرابر به سمت بالا (از پشت تیغه دستگاه) باعث افزایش جذب لوسیون ها و کرم های پوستی به بافت پوستتان می شود. بعد از چند بار استفاده از دستگاه اسکین اسکرابر متوجه لطافت و نرمی پوستتان نسبت به قبل خواهید شد.

حین استفاده از اسکین اسکرابر آن را برای مدت طولانی روی یک ناحیه از پوست نگه ندارید و دائما دست در حال حرکت باشد. ثابت نگه داشتن طولانی دستگاه روی یک نقطه از پوست ممکن است موجب قرمزی آن ناحیه از پوست شود.

استفاده از دستگاه اسکین اسکرابر به افرادی که پوست خیلی خشک و حساسی دارند پیشنهاد می شود. افراد با پوست حساس و خشک ممکن است نتوانند هر روشی را برای لایه برداری پوستشان امتحان کنند. ولی دستگاه اسکین اسکرابر با لایه برداری بر پایه آب برای این افراد خیلی مناسب و کارآمد می باشد.

طرز استفاده از اسکین اسکرابر (اتوی صورت)

  • صورت خود را بشویید: اولین و اصلی ترین قدم برای استفاده از درما اف این است که صورت خود را با استفاده از پاک کننده های مخصوص پوستتان از هرگونه آرایش و آلودگی پاک کنید. صورت خود را بعد از شستشو خشک کنید.
  • پوست را مرطوب کنید: استفاده از اسکین اسکرابر روی پوست خشک نتیجه مطلوبی نخواهد داشت. بنابراین لازم است ابتدا به کمک آب معمولی یا هرگونه محصول آبرسان دلخواه، صورتتان را مرطوب کنید.
  • دستگاه را روشن کنید: دستگاه درما اف یا اسکین اسکرابر را با فشار دادن دکمه ON روشن کرده و مطابق دستورالعمل خود دستگاه، تنظیمات مناسب را برای لایه برداری انتخاب کنید.
  • اسکین اسکرابر را روی پوست خود حرکت دهید: اسکین اسکرابر را با زاویه 30 درجه نسبت به صورت خود نگه دارید. همزمان که فشار کمی به آن وارد می کنید، بگذارید دستگاه به آرامی روی پوست مرطوب سر بخورد. در این مرحله پوست به طور کامل از سلول های مرده، چربی و آلودگی ها پاک خواهد شد.
  • آبرسان و مرطوب کننده بزنید: پس از اتمام پاکسازی و لایه برداری، صورت را تا حدی خشک کرده و از آبرسان یا مرطوب کننده دلخواه خود استفاده کنید.
  • دستگاه را بچرخانید: اسکین اسکرابر را بچرخانید و قسمت صاف آن را روی پوست قرار دهید. با عبور این سَری صاف از روی پوست، آبرسان و مرطوب کننده ای که زده اید کاملاً جذب پوست خواهد شد.

روش استفاده از اسکین اسکرابر

استفاده از دستگاه اسکین اسکرابر صورت در آرایشگاه زنانه

نکات ایمنی استفاده از اسکین اسکرابر (اسکرابر پوست)

از اسکین اسکرابر (اتوی صورت) روی پوست های آسیب دیده و پوسته پوسته شده استفاده نشود

همان طور که گفته شد برای استفاده از دستگاه باید پوستتان مرطوب یا خیس باشد. پوستی که پوسته پوسته شده باشد به شدت خشک و بی آب است. در این صورت با استفاده از تونرهای فاقد الکل رطوبت لازم را به پوست بدهید و بعد از آن می توانید از این دستگاه برای لایه برداری استفاده کنید.

دستگاه مناسب استفاده روزانه نیست

با اینکه لایه برداری دستگاه بسیار ملایم است و از انواع تهاجمی لایه برداری پوست نمیباشد، باید توجه کنید لایه برداری روزانه موجب لایه برداری بیش از اندازه از پوست میشود. پوست شما بعد از لایه برداری احتیاج به زمانی برای بازسازی دارد. بهترین میزان استفاده از این دستگاه حدود یک تا 2 بار در هفته میباشد.

موارد منع و عوارض استفاده از اسکین اسکرابر یا درما اف

  • از اتوی صورت بر روی گردن و سینه و نواحی داخلی بدن از جمله دهان نباید استفاده کرد.
  • از درما اف نباید در نواحی ملتهب و زخم باز استفاده کرد
  • افراد باردار و شیر دهی و افراد با سابقه بیماری قلبی نباید از اسکرابر پوست استفاده کنند
  • افرادی که در داخل بدنشان دستگاه و ابزار الکترونیکی قرار دارد.
  • افراد با فشار خون غیر عادی
  • بیماری های چشمی همچون آب مروارید
  • دیابت و بیماری قندی
  • پوست حساس و بیماری های پوستی
  • پوست آفتاب گرفته
  • خون ریزی رحمی و شکمی
  • افراد زیر 18 سال
  • دوران پریودی
  • نقاط بدن همچون پلک، سر، گوش، گردن، حفره دهان و روی قسمت هایی که جراحی پلاستیک انجام گرفته
  • نواحی از بدن که دارای سیلیکون میباشد
  • روی آکنه فعال
  • نواحی که جراحی شده
  • بر روی عفونت پوستی
  • اگزما و پوست دارای خارش

بهترین مدلهای اسکین اسکرابر

عکس دستگاه اسکین اسکرابر Skin Scrubber

اتوی صورت بهتر است یا میکرودرم؟

در پاسخ به این سوال که باید بدانید که اتوی صورت با استفاده از امواج فراصوت کار می کند و اثر بخشی مشابهی با میکرودرم دارد. اتوی صورت علاوه بر پاکسازی پوست موجب کاهش چین و چروک و جذب مواد مغذی موجود در سرم ها و کرم های مراقبت از پوست نیز می شود. از طرف دیگر استفاده از این دستگاه در خانه بسیار راحت است. میکرودرم نیز یک روش مؤثر برای جوانسازی پوست است که با افزایش کلاژن سازی پوست و لایه برداری پوست ظاهری زیبا به پوست شما می بخشد.

عملکرد دستگاه میکرودرم به وسیله مکش انجام می شود. در حالی که اتوی صورت به وسیله امواج فراصوت عمل می کند. به طور کلی استفاده از اتوی صورت نسبت به میکرودرم راحت تر و کم عارضه تر است. و مدت زمان کوتاه تری انجام می شود. بنابراین استفاده از آن در خانه راحت تر است. برای اینکه راحت تر بتوانید در مورد استفاده از این دو دستگاه تصمیم بگیرید، بهتر است به مشکل پوستی و هدفی که از این کار دارید توجه کنید. از طرفی مشاوره با پزشک متخصص نیز به شما کمک کند تا راهکار مؤثرتری را انتخاب نمایید.

حالت های دستگاه اسکین اسکرابر خانگی (Skin Scrubber) کیوت اسکین

1 - حالت استند بای: برای استفاده از اسکین اسکرابر یک بار دکمه روی دستگاه را فشار دهید. در این حالت نوشته های روی بدنه دستگاه ultra ،clean ،nutrition روشن می شوند.

2 - حالت پاک سازی: اکنون یک بار دیگر دکمه دستگاه را فشار دهید (دومین بار) تا اسکین اسکرابر در حالت اول عملکرد (Ultra) یا پاکسازی ملایم قرار گیرد. در این حالت دستگاه با 18000 هرتز لرزش در ثانیه کار می کند. در واقع این لرزش یک نواخت و با فرکانس بالا تمام الودگی ها را از روزنه های پوست پاک می نمایید. مادامی که در حالت پاکسازی ملایم از دستگاه استفاده می نماید نوشته ultra روشن می باشد.

3 - حالت لیفت صورت : حال با یک بار فشردن دیگر این دکمه (سومین بار) دستگاه اسکین اسکرابر در حالت دوم عملکردی یعنی حالت لیفت پوست قرار می گیرد. استفاده در این حالت باعث جلوگیری از شل شدن پوست صورت و لیفت آن می گردد. در حین استفاده از اسکین اسکرابر در این حالت از عملکرد، صدای کارکرد دستگاه به صورت پالس های لرزشی قطع و وصل می باشد و نیز نوشته ultra به شکل چشمک زن می باشد.

4 - حالت پاکسازی عمقی: و اینک با یک بار فشردن دیگر دکمه دستگاه (چهارمین بار) وارد حالت سوم عملکرد یا حالت پاک کنندگی عمقی شوید. در واقع این حالت از عملکرد دستگاه مانند حالت اول یا همان پاکسازی می باشد اما با قدرت پاک کنندگی بالاتر، تعداد لرزش های تیغه اسکین اسکرابر در این حالت 24000 هرتز می باشد و به راحتی تمام آلودگی ها را از عمق روزنه های اپیدرم خارج می نماید. در این حالت از عملکرد شما شاهد لرزش یکنواخت و ممتد تیغه خواهید بود و نوشته clean به شکل دائم روشن می باشد.

5 - حالت تغذیه پوست: برای بار پنجم دکمه دستگاه را فشار دهید تا وارد حالت چهارم عملکرد دستگاه یا حالت تغذیه پوست شوید. در این حالت از عملکرد دستگاه علاوه بر ویبره، بار یون های منفی به سمت سطح پوست جاری شده و باعث جذب چند برابری محصولات پوستی می گردد. مادامی که از دستگاه در این حالت استفاده نمایید نوشته nutrition دائما روشن می ماند.

حالت های مختلف اسکین اسکرابر

بخش ها و قسمت های مختلف دستگاه اتوی صورت

اگر یک بار دیگر دکمه دستگاه را فشار دهید یعنی برای بار ششم دستگاه مجددا در حالت استند بای یا حالت آماده به کار قرار می گیرد. اکنون با هر بار فشردن دکمه دستگاه میتوانید مراحل بالا را تکرار نمایید.

  • خاموش کردن دستگاه: درهر زمان از استفاده دستگاه می توانید دستگاه را خاموش نمایید. برای این کار کافیست دکمه دستگاه را به مدت 2 ثانیه نگهدارید تا دستگاه اسکین اسکرابر شما خاموش شود.
  • خاموش شدن اتوماتیک: دستگاه اسکین اسکرابر طوری تنظیم شده است که بعد از ۱۰ دقیقه کارکرد به طور اتوماتیک خاموش می شود و برای روشن کردن مجدد آن کافیست یک بار دیگر دکمه دستگاه را فشار دهید.

حالت های استفاده از دستگاه اسکین اسکرابر

پاکسازی صورت

براش شروع استفاده ابتدا سطح پوست را از میکاپ شسته و پاک نمایید. بهتر است برای شستشوی صورت از فیس براش استفاده نمایید. دستگاه اسکرابر اولتراسونیک را روشن کرده و روی حال اول Ultra (حالت پاک سازی و ویبره دائم) یا حالت سوم Clean (پاک سازی عمقی و قوی) قرار دهید. مدت زمان پاک سازی پوست صورت با دستگاه بین ۳ الی ۵ دقیقه می باشد.

دستگاه را روی سطح پوست قرار داده و به صورت افقی از پایین به بالا حرکت دهید. از گردن تا پیشانی این کار را در هر دو سمت صورت انجام دهید. برای استفاده راحت تر قسمت میانی تیغه دستگاه کمی فرو رفته و لبه های آن کمی به شکل حلال است، می توانید از این قسمت برای پاک کردن نواحی مثل زیر لب و چانه کمک بگیرید، برای تمیز کردن اطراف و روی بینی از قسمت درونی منحنی تیغه استفاده کنید. برای پاکسازی اطراف ابرو از اولین حالت عملکردی (Ultra) استفاده شود. مراقب باشد زمانیکه برای پاکسازی در حالت Clean از دستگاه استفاده می کنید از تماس آن با نواحی حساس پوست مانند اطراف چشم جلوگیری نمایید.

بهتر است از بیشتر از یک یا دو بار در هفته جهت پاکسازی پوست از دستگاه استفاده ننماید. افرادی که به تازگی دستگاه را خریداری نموده اند و برای اولین بار از اسکین اسکرابر استفاده می نمایند بهتر است برای پاکسازی از حالت اول یا Ultra استفاده نمایند. بعد از استفاده از دستگاه پوست خود را آبکشی نمایید.

لیفتینگ صورت

کرم لیفتینگ را روی سطح پوست کاملا تمیز و پاکسازی شده بمالید، دستگاه را روشن و روی حالت سوم یا حالت لیفت صورت قرا دهید. دقت کنید در این حالت نوشته ultra به صورت چشمک زن می باشد. اکنون قسمت صاف پشت تیغه دستگاه را بر روی پوست خود قرار دهید و وبه آرامی و کاملا یکنواخت دستگاه را بر روی کل سطح پوست و نواحی مورد دلخواه گردن حرکت دهید و اجازه دهید کرم مراقبتی به طور کامل جذب پوستتان شود.

دستگاه اتو صورت

دستگاه اتو صورت

تغذیه پوست nutrition

کرم مرطوب کننده یا سرم پوستی مورد نیازتان را روی سطح پوست مالیده، دستگاه تان را روشن کرده و روی حالت چهارم (nutrition لرزش دائم همراه با یون منفی) قرار دهید پشت تیغه دستگاه را جوری روی پوست قرار دهید تا لبه آن دقیقا مجاور پوستتان باشد (پشت تیغه را روی پوست قرار دهید).

حال با کمی فشار قسمت پشتی تیغه را روی سطح پوست به آرامی حرکت دهید و اجازه دهید کرم و محصول مراقبت از پوست به طور کامل جذب پوستتان شود.این کار را سه الی پنج دقیقه ادامه دهید و مطمئن شوید دستگاه در تمام سطح پوست کاملا یکسان مورد استفاده قرار گرفته شده باشد. بهتر است سه تا پنج بار در هفته با استفاده از این دستگاه محصولات مراقبت از پوست خود را استفاده نمایید. با استفاده از این روش میزان جذب محصولات مراقبت پوستی چندین برابر می باشد.

اسکین اسکرابر ساخت کدام کشور است؟

دستگاه اسکین اسکرابر (Skin Scrubber) که دستگاه پاکسازی پوست است می تواند توسط شرکت ها و تولیدکنندگان مختلف در سراسر دنیا تولید شود. بنابراین، ساخت این دستگاه به یک کشور خاص محدود نمی شود و ممکن است توسط شرکت هایی در کشورهای مختلف تولید شود. با این حال، بیشتر دستگاه های اسکین اسکرابر در بازار به صورت چینی عرضه می شوند و اغلب توسط شرکت های چینی تولید می شوند.

خرید اسکین اسکرابر یا اتوی صورت

نتیجه گیری

هر کسی از داشتن پوستی نرم، شفاف و درخشنده لذت می برد، به این دلیل باید از هر فرصتی برای مراقبت از پوست خود استفاده کنیم. اسکین اسکرابر یا اتوی صورت دستگاهی مفید، کارآمد و کاربردی است که تنها در چند دقیقه می تواند پوستی سالم، تمیز و درخشان به شما هدیه دهد. در حال حاضر برندهای کیوت اسکین، فیلیپس و براون اسکرابرهای پوست را تولید می کنند که با استفاده از آن می توانید پاکیزگی چند برابری پوستتان را تجربه کنید!

پاسخ کوتاه به سوالات پر تکرار
دستگاه اسکین اسکرابر چیست؟
اسکین اسکرابر Skin Scrubber یا اتوی صورت یک دستگاه الکترونیکی پاکسازی پوست بر پایه آب است که از امواج صوتی اولتراسونیک برای از بین بردن چربی ها، پوست مرده، جوش های سرسیاه و سایر آلودگی ها محیطی از سطح پوست صورت استفاده می شود.
فواید استفاده از اسکین اسکرابر چیست؟
از فواید اتوی صورت می توان به موارد زیر اشاره کرد: پاکسازی منافذ - کاهش چین و چروک - شفاف، صاف و درخشان کردن پوست - جلوگیری از آکنه و جوش های سرسیاه - افزایش جذب و اثرگذاری محصولات مراقبتی پوست - افزایش سلامت پوست - کاهش هزینه های مراقب از پوست
تاریخ به روز رسانی : 1402/06/15
محصولات مرتبطمحصولات مرتبط
دستگاه جوانسازی آنانسا مدل AFM02
دستگاه جوانسازی آنانسا مدل AFM02
دستگاه اسکین اسکرابر تاچ بیوتی مدل TB1769
دستگاه اسکین اسکرابر تاچ بیوتی مدل TB1769
دستگاه اسکین اسکرابر اولتراسونیک مدل 0w7
دستگاه اسکین اسکرابر اولتراسونیک مدل 0w7
دستگاه اتو صورت مدل 8815
دستگاه اتو صورت مدل 8815
نظرات ارسال نظر، پیشنهاد و تجربه شخصی شما درباره مطلب بالا
کلیه حقوق متعلق به وب سایت طوطی کالا است و کپی برداری با ذکر منبع مانعی ندارد